10 клас фізика

  Наш підручник  

Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net

Зустрічі у міт щовівторка за розкладом 1 уроку о 9:00

та щочетверга за розкладом 4 уроку о 12:00

27 травня

Урок 103. Роль науки і техніки в житті людини та суспільному розвитку


Урок 104. Узагальнююче повторення: "Механічні явища, коливання та хвилі, елементи СТВ"
Повторити теоретичний матеріал за підручником або за посиланням
22 травня

Урок 102. Сучасні проблеми екології та енергетики України
Асинхронно
Переглянути відеофільм:
Екологічні зміни.На межі катастрофи.
Написати есе за темою:
"Проблеми та шляхи запобігання екологічної катастрофи в Україні".
Результат своєї праці надсилайте на пошту sent-nikolay@ukr
20 травня

Урок 100. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Зустріч  за розкладом 1 уроку
Сьогодні на уроці ми повинні узагальнити знання з теми 
1.Параграфи 27-34 повторити. Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=XMBhvbB40lI
2. З цього посилання виписати розв'язання 4,5,6,7 задач в зошит.
Урок 101. Контрольна робота № 7 з теми «Електричне поле»


15 травня

Урок 99. Електроємність. Конденсатори. Енергія зарядженого конденсатора. РОзв'язування задач.

Конспект уроку. Розв'язаи задачі з поданого документу.
тут


13 травня

Урок 97-98. Електроємність. Конденсатори. Енергія зарядженого конденсатора. РОзв'язування задач.
Зустріч  за розкладом 1 уроку
Конспект уроку. Записати приклади розв'язування задач з поданого документу.


 

8 травня

Урок 96. Електроємність. Конденсатори. Енергія зарядженого конденсатора.

Зустрічі у міт  за розкладом 4 уроку о 12:00

Опрацювати параграф 44 підручника. Виписати означення електроємності, конденсатора, формули. Нарисувати позначення конденсатора на електричних схемах, формули для кількох конденсаторів з'єднаних послідовно та паралельно.
6 травня

Урок 94-95. Провідники та діелектрики в електричному полі. Розв'язування задач.
Відеоконференція за розкладом 1 уроку

Опрацювати конспект або переглянути відео. Записати в зошит особливості провідників і діелектриків, що відбувається з ними при поміщенні в електростатичне поле. Запишіть означення електростатичної індукції, діелектричної проникності середовища. Запишіть приклади розв'язування задач(дивись зображення під відео).






1 травня

Урок 93. Робота з переміщення заряду в електростатичному полі. Потенціал. Розв'язування задач.
Зустріч  за розкладом 4 уроку
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. створи опорний конспект. Далі – виконай тестові завдання 1 та

29 квітня
Урок 91-92. Електричне поле. Розв'язування задач
Зустріч  за розкладом 1 уроку

Задачі до уроку в документі


24 квітня
Урок 90. Електричне поле
Працюємо самостійно
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Зроби опорний конспект. Далі – виконай тестові завдання .

22 квітня

Урок 88-89. Абетка електростатики. Розв'язування задач.
Асинхронно
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Розібрати та записати задачі в зошит

17 квітня
Урок 87. Контрольна робота № 6 з теми «Основи термодинаміки»

15 квітня
Урок 85-86. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Відеоконференція за розкладом 1 уроку
Опрацювати:
1. Параграф 26 повторити (звернути увагу на коефіцієнт корисної дії теплової машини та циклу Карно)
 Опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням :
https://docs.google.com/document/d/1UKHjyipb3ze_2CGwZlmPQk_DSZ4_prU_/edit#heading=h.30j0zll

та відеоприклади розв'язування задач :
Задача 1
Задача 2
Задача 3
Домашнє завдання :Виконати тестування
10 квітня

Урок 84. Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина. Розв'язування задач
Відеоконференція за розкладом 4 уроку

1. Опрацювати матеріал за параграфом 39 та посиланням ( презентацію, відео,текстовий документ ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:

https://drive.google.com/drive/folders/11AhLPNJRcqrkvXfQrCDbmIdgmxyWqQUr?usp=sharing 

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 1 та 3 задач .

3. Пройти тест

8 квітня

Урок 82-83. Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес. Розв'язування задач.
Зустріч за розкладом 1 уроку

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

3 квітня

Урок 81. Робота в термодинаміці. Розв'язування задач
Зустріч за розкладом 4 уроку о 12:00
1.Параграф 37 опрацювати (стр. 221-223) , 
2.Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=KrMdr4RcXqg ;
3 переглянути та записати в зошит приклад розв'язування задачі :
Приклад розв'язування задачі на роботу газу

4.
 
Для ізобарного стиснення газу до  об’єму 150 дм3 виконано роботу 100 Дж. Знайдіть початковий об’єм газу, якщо його тиск 100 кПа.

1 квітня

Урок 79-80. Робота в термодинаміці. Розв'язування задач
Зустріч за розкладом 1 уроку о 9:00
1.Параграф 37 опрацювати (стр. 221-223) , 
2.Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=KrMdr4RcXqg ;
3. Переглянути та записати в зошит приклад розв'язування задачі :
Приклад розв'язування задачі на роботу газу
4.Домашнє завдання : з параграфа 37 виписати основні формули, записати приклад задачі з відео в зошит, стр. 222 розібрати приклад розв'язування задачі (усно).

 Домашнє завдання  надсилати на електронну пошту
20 березня
Урок 78. Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії
Зустрічі у міт за розкладом 4 уроку о 12:00
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

18 березня

Урок 76. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Відеоконференція за розкладом 1 уроку

дошка
Урок 77. Контрольна робота № 5 з теми «Молекулярна фізика»
Уважно читай вимоги щодо запису правильної відповіді та одиниць вимірювання у останніх питаннях. 
Успіхів

13 березня

Урок 75. Розв'язування задач.
Зустріч за розкладом 4 уроку

11 березня

Урок 73-74. Механічні властивості твердих тіл. Розв'язування задач.
Відеоконференція за розкладом 1 уроку
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Сьогодні на уроці ми згадаємо механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; зможемо пояснювати фізичні явища і процеси, планувати  та проводити експерименти.
1. Читати матеріал за параграфами 35 та посиланням (текстовий документ), виписати формули та означення 
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записати в зошит розв'язання 3 та 5 задач.
6 березня
Урок 72. Будова та властивості твердих тіл. Анізотропія кристалів.
Відеоконференція за розкладом 4 уроку

Сьогодні ви дізнаєтесь про механічні властивості твердих тіл та їх характеристики; зможете пояснювати фізичні явища і процеси, планувати та проводити експерименти.

1.Параграф  34 читати,
2.Переглянути відео
3. З параграфа 34 виписати визначення та формули : ізотропія, монокристал, полікристали, рідкі кристали. Можна використати опорний конспект



4 березня

Урок 70.  Розв'язування задач

Задачі записати в зошит

Урок 71.  Лабораторна робота № 8. Вимірювання поверхневого натягу рідини.

Опрацьовуємо дистанційно лабораторну роботу №7 «Визначення поверхневого натягу рідини». При підготовці використовуємо матеріал на ст. 213 за підручником «Фізика 10 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».

Шаблон-заготовка роботи за посиланням. Для полегшення роботи можна скачати документ, заповнити таблицю, внести необхідні обчислення, зробити аналіз експерименту, написавши висновки та надіслати роботу на пошту. Також можна виконувати в зошиті. Фото теж надсилати на пошту.

Для виконання роботи потрібно приготувати:

Обладнання:

1. Лінійка.

2. Медичний шприц (найкраще, об’ємом 2 мл, без голки).

3. Склянка з водою (бажано дистильована).

4. Клин з паперу або тонкого пластику.

Розпочати варто з перегляду відео, де все детально пояснюється.



27 лютого
Урок 69. Поверхневий натяг рідини. Змочування. Капілярні явища
Відеоконференція за розкладом 4 уроку
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Переглянь відео або опрацюй параграф 33. Створи опорний міні конспект. Запиши в зошит задачі. Виконай тест


26 лютого

Урок 67. Вологість повітря. Точка роси. Розв'язування задач
Відеоконференція за розкладом 1 уроку
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Опрацюй тему, створи міні конспект, запиши задачі з дошки, Виконай тестові завдання.
Задачі для самостійного розв'язування


Урок 68. Лабораторна робота № 7. Вимірювання відносної вологості повітря
Скачай шаблон лабораторної роботи за посиланням та заповни необхідні комірки таблиць, виконай розрахунки та запиши висновки до роботи. Дані для роботи знайдеш у відео.





20 лютого

Урок 66. Вологість повітря. Точка роси
за розкладом 4 уроку о 12:00
Опрацюй тему, створи міні конспект, запиши задачі з дошки, Виконай тестові завдання.
дошка


18 лютого
Урок 64. Контрольна робота № 4 з теми «Молекулярна фізика»
Урок 65. Пароутворення та конденсація. Насичена та ненасичена пара.Кипіння

Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 31 підручника. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
13 лютого
Урок 63. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
Зустріч за розкладом 4 уроку о 12:00


Задачі оформити в стандартному вигляді в зошиті. 
д.з.: повторити §26 - 30, підготуватися до контрольної роботи
11 лютого

Урок 61. Розв'язування задач.
Зустріч за розкладом 1 уроку о 9:00
Запиши в зошит задачі зі слайдів 5-9 дошки.
Дошка з задачами (працюємо з нею два урока)

Урок 62. Лабораторна робота № 6. Дослідження ізотермічного процесу
Мета: ознайомитись зі способом дослідження ізопроцесів у газах.  Дослідити модель ідеального газу на прикладі ізотермічного процесу. Переконатись у справедливості закону  Бойля-Маріотта. Навчитись використовувати віртуальні лабораторії  https://phet.colorado.edu/ для фізичних досліджень, вимірювань та обчислень.
Скачай бланк-шаблон лабораторної роботи. Користуючись пунктами вказівками до роботи виконай її. Заповни даний бланк або виконай лабораторну роботу в зошиті. Не забувай про висновки.
Готову роботу відправ на sent-nikolay@ukr.net


6 лютого

Урок 60. Розв'язування задач.
Зустріч  за розкладом 4 уроку
Дошка з задачами (працюємо з нею два урока)
Виконай письмово задачі 1, 3, 4 з вправи 30. 
Фото готової роботи відправ на пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net 
4 лютого
Урок 58-59. Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси. Розв'язування задач.
Зустріч за розкладом 1 уроку о 9:00
Переглянь уважно навчальні відео або опрацюй параграф 30 підручника, використай опорні конспекти. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Запиши рівняння Клапейрона, Клапейрона-МендєлєєваЗакон Бойля–Маріотта (ізотермічний процес), Закон Гей-Люссака (ізобарний процес), Закон Шарля (ізохорний процес), побудуй графіки Ізотерми, ізобари, ізохори. Розбери уважно задачі 1 та 2 зі сторінок 183-184 підручника.



30 січня

Урок 57. Температура. Температурна шкала Кельвіна.
Асинхронно
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

28 січня
Урок 55. Рух і взаємодія молекул. 
Відеоконференція о 9:00
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю(один тест за 2 уроки).


Урок 56. Основне рівняння МКТ ідеального газу.

1. Опрацювати матеріал за параграфом 19 та посиланням (презентацію, текстовий документ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:

https://drive.google.com/drive/folders/1282jYOyvpQqezcs5Q0IRmp0ho7KHjUgf?usp=share_link

2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі  з розв'язками. Записувати в зошит їх не потрібно.

3. Переглянути навчальне відео :

https://www.youtube.com/watch?v=wQJrwfDizPo

23 січня

Урок 54. Розв'язування задач
Зустріч у meet за розкладом 4 уроку
Дошка з задачами
У зошиті розв'язати задачі

5. Маса 18,06·1022 молекул деякої речовини дорівнює 102,6 г. Визначте масу молекули й молярну масу цієї речовини.

6. Якою є маса 200 моль вуглекислого газу?

21 січня

Зустріч у meet за розкладом 1 уроку
Урок 52. Розв'язування задач
Пройдіть підсумковий тест до розділу СТВ. Уважно читайте текст задачі та вимоги щодо запису чи округлення відповіді, одиниць вимірювання(у відповідь потрібно подати в інших одиницях виміру, ніж в тих, в яких була обчислена шукана величина). Всі формули для розв'язування задач є у вас в зошиті та в підручнику на сторінках 150-157
Урок 53. Основні положення молекулярно-кінетичної теорії

Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


16 січня
Урок 51. Розв'язування задач
Працюємо асинхронно, бо 7 учнів класу пішло на захід

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати § 24-25, Вправа № 24 (1, 2)

Дошка з задачами розібрати та записати задачі з дошки.

14 січня
Урок 49-50. Постулати теорії відносності. Релятивістський закон додавання швидкостей. Розв'язування задач
Відеоконференція за розкладом 1 уроку о 9:00

Опрацюйте презентацію, запишіть: постулати теорії відносності, відносність часу, відносність довжини, закон додавання швидкостей

Презентація до уроку

Пройдіть тест

26 грудня
Урок 48. Узагальнюючий урок
До зустрічі у наступному семестрі
24 грудня
Урок 46. Лабораторна робота № 5. Дослідження коливань нитяного маятника, вимірювання прискорення вільного падіння. 
Переглянути відео. Опрацювати документ з описом лабораторної роботи
Виконай письмово в зошит пункт "Опрацювання результатів експерименту" с.146 підручника
Урок 47. Розв'язування задач
19 грудня
Урок 45.  Розв'язування задач
Асинхронно
Виконати 1 варіант задач контрольної роботи в зошиті. Фото роботи надіслати на пошту вчителю.
17 грудня
Асинхронно
Урок 43.   Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
Виконати завдання для самоперевірки с148. Кількість задач регулюєте самостійно. Кожна задача оцінюється від 1 до 4 балів.
Фото роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net 
Урок 44.  Контрольна робота № 3 з теми «Механіка. Частина 3. Механічні коливання і хвилі»


12 грудня
Урок 42. Розв'язування задач
Розв'язані задачі самостійної роботи надсилай о на sent-nikolay@ukr.net
Виконати самостійно:
Задача 1Знайти період коливань математичного маятника, якщо довжина нитки маятника становить 1 м.
Задача 2

Визначити період коливань тягарця, що має масу 100 г, підвішеного до пружини, коефіцієнт пружності якої 10

Задача 3Маятник зробив 50 коливань за 1 хв 40 с. Визначте період, частоту та циклічну частоту коливань.

Задача 4. Як відносяться довжини математичних маятників, якщо за той самий час один з них робить 10, а другий — 30 коливань?

10 грудня
Урок 40.  Звукові хвилі
Відеоконференція за розкладом 1 уроку о 9.00
Опрацювати конспект 1 та конспект 2 самостійно. Створіть опорний мініконспект. Виконайте  тест

Урок 41.  Розв'язування задач
Дошка з задачами 
Розв'язані задачі самостійної роботи надсилай  на sent-nikolay@ukr.net
Виконати самостійно:
Задача 1Знайти період коливань математичного маятника, якщо довжина нитки маятника становить 1 м.
Задача 2

Визначити період коливань тягарця, що має масу 100 г, підвішеного до пружини, коефіцієнт пружності якої 10

Задача 3Маятник зробив 50 коливань за 1 хв 40 с. Визначте період, частоту та циклічну частоту коливань.

Задача 4. Як відносяться довжини математичних маятників, якщо за той самий час один з них робить 10, а другий — 30 коливань?

5 грудня
Урок 39. Математичний і пружинний маятники. Енергія коливань. Резонанс. Механічні хвилі
Відеоконференція за розкладом 4 уроку о 12:00

Тест 1 скрін виконаного завдання надсилай на пошту

Тест 2







3 грудня
Урок 37. Контрольна робота № 2 з теми «Механіка. Частина 2. Динаміка та закони збереження в механіці»
Урок 38. Види механічних коливань
Опрацювати самостійно. Згадайте матеріал уроку. він для вас не є новим.
Перегляньте відео та виконайте тестові завдання 


28 листопада
Урок 36. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Працюємо самостійно
Виконати письмово тестові завдання, подані в текстовому документі нижче. Розв'язати максимальну кількість задач(залежно від вашого рівня знань)
Для учнів, які мають початковий і середній рівень навчальних досягнень, як альтернатива, можна Виконати письмово завдання 1-10 ст.118 з підручника «Фізика( Бар`яхтяр) 10 клас»
26 листопада
Урок 34. Рух рідини та газу. Підіймальна сила крила
Зустріч за розкладом 1 уроку

Опрацювати відео або параграф 18. Виконати в зошиті задачі вправи 17 №3 та 18 № 1-4

Урок 35. Розв'язування задач
Опрацюйте конспект. Розберіть та запишіть задачі у зошит.

21 листопада
Урок 33. Імпульс тіла. Реактивний рух. Пружне та непружне зіткнення
Відеоконференція за розкладом 4 уроку о 12:00
Опрацювати презентацію, подану за посиланням. Пройти тестування


19 листопада
Урок 31. Потенціальна енергія. Закон збереження механічної енергії
Відеоконференція за розкладом 1 уроку о 9:00
Перегляньте відео та створіть опорний міні конспект. Запишіть види енергії, формули, закон збереження. Виконайте тест для самоперевірки.



Урок 32. Розв'язування задач
Домашнє завдання.
Задача 1. Тіло падає з однакової висоти на Землі і на Місяці. У скільки разів
робота сили тяжіння на Землі більша, ніжна Місяці? Прискорення вільного
падіння на Місяці у 6 разів менше, ніж на Землі.
Задача 2. Динамометр, пружина якого розтягнута на 2,5 см, показує силу 1Н.
Визначте потенціальну енергію деформованої пружини.


14 листопада
Урок 30. Механічна робота. Кінетична енергія. Потужність
Відеоконференція за розкладом 4 уроку
Завдання:
1. Переглянути відео та створити опорний міні конспект;
2. Виконати тестові завдання.

______________________________

12 листопада
Урок 28. Рівновага тіл. Момент сили.
Відеоконференція за розкладом 1 уроку о 9:00
Завдання:
1. Переглянути відео та створити опорний міні конспект;

Урок 29.  Лабораторна робота № 4. Визначення центра мас плоскої фігури
1. Перегляньте відео або перечитайте хід виконання роботи в підручнику.
2. Створіть з картону чи цупкого паперу заготовку прямокутної трапеції, виконайте дії, зазначені в відео чи підручнику.
3. Визначте центр мас двома способами
4. Заповніть шаблон ЛР4
5. Надішліть фото фігури та заповнений шаблон роботи.


7 листопада
Урок 27. Лабораторна робота № 3. Дослідження руху зв'язаних тіл
1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.
3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 115-116. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.
4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю
 
5 листопада
Урок 25. Сила тертя

Зустрічі у міт за розкладом 1 уроку о 9:00

Перегляньте відео та додаткові навчальні матеріали та виконайте задачі з дошки в зошиті



додаткове відео

Урок 26. Розв'язування задач
Розібрати задачі та записати їх у зошит
Завдання для самостійної роботи 
Завдання для домашнього фізичного експерименту. 
Обладнання: 
1) порожня пластикова пляшка місткістю 2 л.; 
2) мильний розчин; 
3) посудина з водою. 
На стілець поставте порожню пляшку і спробуйте підняти її, тримаючи двома пальцями за вузьку частину. Правда, це ж не складно? Після цього налийте у пляшку води й нанесіть на пальці мильний розчин. Спробуйте повторно підняти пляшку. Поясніть перебіг експерименту. Дослід яскраво ілюструє роль “корисного” тертя в побуті й техніці. 
 ІІ. Задача 1. Книжка лежить на горизонтальній поверхні столу. Коефіцієнт тертя книжки об парту μ=0,1, а сила нормальної реакції 5 опори, яка діє на неї чисельно рівна N=2 Н. Знайдіть числове значення сили тертя, яка діє на книжку.
 Задача 2. Ноутбук масою 2 кг лежить на горизонтальній поверхні. Коефіцієнт тертя ноутбука об поверхню 0,05. До ноутбука прикладають горизонтальну силу, яка рівна 1,5 Н. Знайдіть числове значення сили тертя, яка діє на ноутбук. 
Задача 3. Книжка лежить на похилій поверхні. Коефіцієнт тертя книжки об поверхню μ=0,25, а сила нормальної реакції опори, яка діє на неї, дорівнює N=2 Н. Знайдіть числове значення сили тертя, яка діє на книжку.

Задача 4. Розставте сили, які діють на велосипедиста на велосипеді, що рухається горизонтальною дорогою. Вважайте велосипед і велосипедиста одним цілим.


24 жовтня
Урок 24. Розв'язування задач

Відеоконференція за розкладом 4 уроку о 12:00
Розв’язати самостійно 
Задача 1. Визначте відстань між Сонцем та Нептуном, якщо маса Сонця 2 •10^30 кг, маса Нептуна 1 •10^23 кг, а сила притягання між ними 6,67 •10^17 Н. 
Задача 2. Маса Сатурна 5,7·10^26 кг, а її радіус 6 ·10^7 м. Визначте прискорення вільного падіння на цій планеті.
22 жовтня
Урок 22. Розв'язування задач

Відеоконференція за розкладом 1 уроку о 9:55

Урок 23. Сила пружності. Вага тіла
Перегляньте відео та додаткові навчальні матеріали та виконайте тестові завдання для самоперевірки

Додаткове відео

17 жовтня
Урок 21. Гравітаційне поле. Сила тяжіння. 

Працюємо самостійно.

Переглянь відео та створи опорний міні конспект. Запиши формули. Гравітаційне поле. Сила тяжіння. Перша космічна швидкість

Далі виконай тестові завдання для самоперевірки

Додаткові матеріали уроку

https://youtu.be/RYmy4JeXe_M

https://phet.colorado.edu/uk/simulations/gravity-and-orbits

https://phet.colorado.edu/uk/simulations/gravity-force-lab-basics

____________________________________
15 жовтня
Урок 19. Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона
Відеоконференція о 9:00

Тест
Додаткові матеріали до уроку
https://youtu.be/tc6xJKpLm2o
https://youtu.be/UOQFKe89yi8

Урок 20. Сила. Маса. Другий та третій закони Ньютона
Завдання: Переглянути обидва відео та створити міні опорний конспект. Записати задачі
Тест

10 жовтня
Урок 18. Контрольна робота № 1 з теми «Механіка. Частина 1. Кінематика»
8 жовтня

Відеоконференція о 9:00
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

Урок 16. Лабораторна робота № 2. Вивчення руху тіла по колу
Виконувати оформлення лабораторної роботи можна двома способами
І спосіб:
1. Відкрий с 52 нашого підручника
2. Запиши в зошиті назву лр., тему, мету, обладнання
3. Побудуй   таблицю та заповни її, переглядаючи відео. Запиши необхідні обчислення під таблицею.
4. Сформулюй висновки та запиши їх.
5. Зроби фото Л.Р.2 та збережи з назвою свого імені та прізвища.
6. Надішли на пошту вчителю
ІІ спосіб:
1. Перейди за посиланням лабораторна робота 2(шаблон) та скачай документ собі на телефон чи комп'ютер. 
2. Якщо ти працюєш з телефону, то переконайся, що у встановлений додаток Google Документи або інший текстовий редактор
3. Виконуй покрокові інструкції в тексті лабораторної роботи 2
4. Переглянь відео та заповни усі необхідні рядки таблиць 1 та 2. за потреби зупиняй відео.Запиши висновки
4. Збережи документ з назвою вашого імені та прізвища.
5. Відправ цей документ на пошту вчителю

Урок 17. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

Відеоконференція о 9:00
задачі онлайн зустрічі

3 жовтня
Урок 15. Практикум з розв'язування задач
Самостійна робота. Розв'яжи задачі та надішли фото на пошту вчителю.
Повторити формули
Задача 1. Камінь вільно падає з висоти 100 м. Який шлях він подолає за
останні 2 с? (В: 69 м).
Задача 2. Тіло, яке було кинуте з поверхні землі вертикально вгору, впало
через 6 с. На яку максимальну висоту воно піднялось? (В: 44 м).
Задача 3. Тіло вільно падає і за останню секунду долає 2/3 всього шляху. З
якої висоти і скільки часу падало тіло?
Задача 4. З якою лінійною швидкістю рухалось тіло рівномірно по колу
радіусом 50 м, якщо за 10 хв воно здійснило 60 обертів?
Задача 5. Автомобіль рухається зі швидкістю 60 км/год. Скільки обертів за
секунду роблять його колеса, якщо вони котяться по шосе без ковзання, а
зовнішній діаметр покришок коліс дорівнює 60 см? Знайти доцентрове
прискорення зовнішнього шару гуми на покришках коліс автомобіля.

пошта sent-nikolay@ukr.net
1 жовтня
Урок 13. Рівномірний рух матеріальної точки по колу

Відеоконференція о 9:00

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt



Тест

Урок 14. Практикум з розв'язування задач

Розв'язуємо задачі. 

задачі онлайн зустрічі


26 вересня
Урок 12. Криволінійний рух під дією незмінної сили тяжіння

Відеоконференція за розкладом 4 уроку о 12:00

Дошка з задачами

Тестове завдання

24 вересня
Зустрічі у міт  за розкладом 1 уроку о 9:00
Урок 10. Лабораторна робота № 1. Визначення прискорення тіла в ході рівноприскореного прямолінійного руху
1. Уважно ознайомтесь з інструкцією до виконання лабораторної роботи та перегляньте відео виконання лабораторної роботи:

Додатково ознайомитись з проведенням лабораторної роботи можна тут...

2. Завантажте:
бланк звіту до лабораторної роботи;
3. Сформулюй висновки та запиши їх.

Оформіть звіт про виконання лабораторної роботи та надішліть викладачу 
4.  Надішли в  папка для виконаних робіт або на пошту sent-nikolay@ukr.net


Урок 11. Вільне падіння.

Опираючись на матеріал попередніх уроків, пригадайте та дайте відповіді на питання: 
1. Який рух називають рівноприскореним прямолінійним? 
2. Охарактеризуйте прискорення як фізичну величину. 
3. Як рухається тіло, якщо напрямок його прискорення: а) збігається з напрямком руху? б) протилежний напрямку руху? в) якщо прискорення тіла дорівнює нулю? 
 4. Запишіть рівняння залежності v_x (t) для рівноприскореного прямолінійного руху. Який вигляд має графік цієї залежності? 
 5. За допомогою яких формул можна обчислити проєкцію переміщення? Виведіть ці формули. 
 6. Запишіть рівняння координати для рівноприскореного прямолінійного руху. Назвіть фізичні величини, які пов’язує це рівняння. 
 НА ЯКІ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ВІДПОВІДАЄ ДАНИЙ УРОК: Що буде з кулькою, якщо нитку, на якій її підвішено до штатива, перерізати? Яким є характер руху тіла під час його падіння? ІНТЕРАКТИВНІ ДЕМОНСТРАЦІЇ, СИМУЛЯЦІЇ ТА ДОСЛІДИ: Використайте інтерактивні демонстрації для глибшого розуміння теми уроку за посиланням: https://phet.colorado.edu/sims/html/e...









Домашнє завдання 

Вивчити: параграф 7.
Задача 1. Тіло кинули вертикально вгору з початковою швидкістю 14 м/с. Якою буде швидкість через 1с? через 2,3с? На якій висоті буде тіло в ці моменти часу?
Задача 2. Снаряд зенітної гармати, випущений вертикально вгору із швидкістю 800 м/с, досяг цілі через 6с. На якій висоті перебував літак противника і яка швидкість снаряда в момент досягання цілі?

19 вересня
Урок 9. Практикум з розв'язування задач
Зустріч за розкладом 4 уроку о 12:00

Працюємо самостійно
Учимось розв'язувати задачі. Розв'яжіть задачі 1.2.6 у зошит. Фото виконаних робіт  відправте на пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net👇






17 вересня
Урок 7-8. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Розв'язування задач.
Зустрічі у міт  за розкладом 1 уроку о 9:00

Переглянь уважно навчальне відео та створи конспект. Випиши формули так, щоб вони помістились на одній сторінці. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю. 

Розв'яжи задачі самостійної роботи



12 вересня

Урок 6 Закони додавання переміщень і швидкостей

Зустрічі у міт за розкладом 4 уроку о 12:00

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи мініконспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


Дошка з задачами до уроку

10 вересня

Урок 4-5. Основна задача механіки. Абетка кінематики. Швидкість руху. Середня та миттєва швидкості

Зустріч у міт за розкладом 1 уроку о 9:00

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Переглянь уважно навчальне відео та створи мініконспект. 



5 вересня

Урок 3 Скалярні та векторні величини

Зустріч у міт за розкладом 4 уроку о 12:00

❗❗❗❗❗❗приготуйте до уроку простий олівець, лінійку, косинець чи другу лінійку, кольорові олівці, маркери, фломастери чи ручки.

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй параграф підручника. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.



Тестові завдання 

3 вересня 

Урок 1. Зародження й розвиток фізики як науки
Зустріч у міт за розкладом 1 уроку о 9:00

План вивчення нового матеріалу:
1. Фізики й астрономи Стародавньої Греції
2. Початок нової ери у фізиці
3. Учення про теплові двигуни
4. Учення про електрику й магнетизм
5. Розвиток фізики у XX ст.
6. Сучасна фізика

Перегляньте 👉 презентацію

Скористайтесь додатковими джерелами та виконайте письмово вправи 1-4 зі слайдів 28-31. Дві на ваш вибір. Фото виконаної роботи прикріпіть у питанні форми 👇

тисни, щоб завантажити фото

Урок 2. Методи наукового пізнання. Фізичні величини та їх вимірювання.

Невизначеності вимірювань

В 7-му класі на уроках фізики ви вже вивчали теми «Наукові методи вивчення природи» та «Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин. Похибки й оцінювання точності вимірювань». Давайте пригадаємо деякі відомості, пройшовши простенькі тести за 7 клас. Це допоможе зрозуміти нову тему в 10-му класі, адже зараз ми пригадуємо пройдене, щоб трохи глибше усвідомити матеріал.

Тест "Наукові методи вивчення природи"


Перегляньте відео, запишіть формули

Додаткові відео до уроку


Розв'яжемо декілька задач під час зустрічі

Пройдіть опитування
Початковий і середній рівень( кількість балів за тест діли на 2 і отримаєш свою оцінку. Максимально 6 балів)
достатній і високий рівень(максимально 11 балів)


Немає коментарів: