Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net
Зустрічі у міт щовівторка за розкладом 1 уроку о 9:00
30 січня
Урок 57. Температура. Температурна шкала Кельвіна.АсинхронноПереглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
28 січняУрок 55. Рух і взаємодія молекул. Відеоконференція о 9:00Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю(один тест за 2 уроки).
Урок 56. Основне рівняння МКТ ідеального газу.1. Опрацювати матеріал за параграфом 19 та посиланням (презентацію, текстовий документ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:
https://drive.google.com/drive/folders/1282jYOyvpQqezcs5Q0IRmp0ho7KHjUgf?usp=share_link
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записувати в зошит їх не потрібно.
3. Переглянути навчальне відео :
23 січня
Урок 54. Розв'язування задачЗустріч у meet за розкладом 4 урокуДошка з задачамивиконай тестові завданняУ зошиті розв'язати задачі5. Маса 18,06·1022 молекул деякої речовини дорівнює 102,6 г.
Визначте масу молекули й молярну масу цієї речовини.
6. Якою є
маса 200 моль вуглекислого газу?
21 січня
Зустріч у meet за розкладом 1 урокуУрок 52. Розв'язування задачПройдіть підсумковий тест до розділу СТВ. Уважно читайте текст задачі та вимоги щодо запису чи округлення відповіді, одиниць вимірювання(у відповідь потрібно подати в інших одиницях виміру, ніж в тих, в яких була обчислена шукана величина). Всі формули для розв'язування задач є у вас в зошиті та в підручнику на сторінках 150-157Урок 53. Основні положення молекулярно-кінетичної теорії
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
16 січняУрок 51. Розв'язування задачПрацюємо асинхронно, бо 7 учнів класу пішло на західДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати § 24-25, Вправа № 24 (1, 2)
Дошка з задачами розібрати та записати задачі з дошки.
14 січняУрок 49-50. Постулати теорії відносності. Релятивістський закон додавання швидкостей. Розв'язування задачВідеоконференція за розкладом 1 уроку о 9:00
Опрацюйте презентацію, запишіть: постулати теорії відносності, відносність часу, відносність довжини, закон додавання швидкостей26 грудняУрок 48. Узагальнюючий урокДо зустрічі у наступному семестрі24 грудняУрок 46. Лабораторна робота № 5. Дослідження коливань нитяного маятника, вимірювання прискорення вільного падіння. Переглянути відео. Опрацювати документ з описом лабораторної роботи. Виконай письмово в зошит пункт "Опрацювання результатів експерименту" с.146 підручникаУрок 47. Розв'язування задач19 грудняУрок 45. Розв'язування задачАсинхронноВиконати 1 варіант задач контрольної роботи в зошиті. Фото роботи надіслати на пошту вчителю.17 грудняАсинхронноУрок 43. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.Виконати завдання для самоперевірки с148. Кількість задач регулюєте самостійно. Кожна задача оцінюється від 1 до 4 балів.Фото роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net Урок 44. Контрольна робота № 3 з теми «Механіка. Частина 3. Механічні коливання і хвилі»
12 грудняУрок 42. Розв'язування задачРозв'язані задачі самостійної роботи надсилай о на sent-nikolay@ukr.netВиконати самостійно:Задача 1. Знайти період коливань математичного маятника, якщо довжина нитки маятника становить 1 м.Задача 2. Визначити період коливань тягарця, що має масу 100 г, підвішеного до пружини, коефіцієнт пружності якої 10
Задача 3. Маятник зробив 50 коливань за 1 хв 40 с. Визначте період, частоту та циклічну частоту коливань.
Задача 4. Як відносяться довжини математичних маятників, якщо за той самий час один з них робить 10, а другий — 30 коливань?
10 грудняУрок 40. Звукові хвиліВідеоконференція за розкладом 1 уроку о 9.00Опрацювати конспект 1 та конспект 2 самостійно. Створіть опорний мініконспект. Виконайте тест
Урок 41. Розв'язування задачДошка з задачами Розв'язані задачі самостійної роботи надсилай на sent-nikolay@ukr.netВиконати самостійно:Задача 1. Знайти період коливань математичного маятника, якщо довжина нитки маятника становить 1 м.Задача 2. Визначити період коливань тягарця, що має масу 100 г, підвішеного до пружини, коефіцієнт пружності якої 10
Задача 3. Маятник зробив 50 коливань за 1 хв 40 с. Визначте період, частоту та циклічну частоту коливань.
Задача 4. Як відносяться довжини математичних маятників, якщо за той самий час один з них робить 10, а другий — 30 коливань?
5 грудняУрок 39. Математичний і пружинний маятники. Енергія коливань. Резонанс. Механічні хвиліВідеоконференція за розкладом 4 уроку о 12:00
3 грудняУрок 37. Контрольна робота № 2 з теми «Механіка. Частина 2. Динаміка та закони збереження в механіці»Урок 38. Види механічних коливаньОпрацювати самостійно. Згадайте матеріал уроку. він для вас не є новим.Перегляньте відео та виконайте тестові завдання
28 листопадаУрок 36. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботиПрацюємо самостійноВиконати письмово тестові завдання, подані в текстовому документі нижче. Розв'язати максимальну кількість задач(залежно від вашого рівня знань)Для учнів, які мають початковий і середній рівень навчальних досягнень, як альтернатива, можна Виконати письмово завдання 1-10 ст.118 з підручника «Фізика( Бар`яхтяр) 10 клас»26 листопадаУрок 34. Рух рідини та газу. Підіймальна сила крилаЗустріч за розкладом 1 уроку
Опрацювати відео або параграф 18. Виконати в зошиті задачі вправи 17 №3 та 18 № 1-4
Урок 35. Розв'язування задачОпрацюйте конспект. Розберіть та запишіть задачі у зошит.
21 листопадаУрок 33. Імпульс тіла. Реактивний рух. Пружне та непружне зіткненняВідеоконференція за розкладом 4 уроку о 12:00Опрацювати презентацію, подану за посиланням. Пройти тестування
19 листопадаУрок 31. Потенціальна енергія. Закон збереження механічної енергіїВідеоконференція за розкладом 1 уроку о 9:00Перегляньте відео та створіть опорний міні конспект. Запишіть види енергії, формули, закон збереження. Виконайте тест для самоперевірки.
Урок 32. Розв'язування задачДомашнє завдання.Задача 1. Тіло падає з однакової висоти на Землі і на Місяці. У скільки разівробота сили тяжіння на Землі більша, ніжна Місяці? Прискорення вільногопадіння на Місяці у 6 разів менше, ніж на Землі.Задача 2. Динамометр, пружина якого розтягнута на 2,5 см, показує силу 1Н.Визначте потенціальну енергію деформованої пружини.
14 листопадаУрок 30. Механічна робота. Кінетична енергія. ПотужністьВідеоконференція за розкладом 4 уроку ______________________________
12 листопадаУрок 28. Рівновага тіл. Момент сили.Відеоконференція за розкладом 1 уроку о 9:00Завдання:1. Переглянути відео та створити опорний міні конспект;2. Виконати тестові завдання для самоперевірки.
Урок 29. Лабораторна робота № 4. Визначення центра мас плоскої фігури1. Перегляньте відео або перечитайте хід виконання роботи в підручнику.2. Створіть з картону чи цупкого паперу заготовку прямокутної трапеції, виконайте дії, зазначені в відео чи підручнику.3. Визначте центр мас двома способами4. Заповніть шаблон ЛР45. Надішліть фото фігури та заповнений шаблон роботи.
7 листопадаУрок 27. Лабораторна робота № 3. Дослідження руху зв'язаних тіл1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 115-116. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю 5 листопадаУрок 25. Сила тертяЗустрічі у міт за розкладом 1 уроку о 9:00
Перегляньте відео та додаткові навчальні матеріали та виконайте задачі з дошки в зошиті
додаткове відео
Урок 26. Розв'язування задачРозібрати задачі та записати їх у зошитЗавдання для самостійної роботи Завдання для домашнього фізичного експерименту. Обладнання: 1) порожня пластикова пляшка місткістю 2 л.; 2) мильний розчин; 3) посудина з водою. На стілець поставте порожню пляшку і спробуйте підняти її,
тримаючи двома пальцями за вузьку частину. Правда, це ж не
складно? Після цього налийте у пляшку води й нанесіть на пальці
мильний розчин. Спробуйте повторно підняти пляшку. Поясніть
перебіг експерименту.
Дослід яскраво ілюструє роль “корисного” тертя в побуті й
техніці. ІІ. Задача 1. Книжка лежить на горизонтальній поверхні столу.
Коефіцієнт тертя книжки об парту μ=0,1, а сила нормальної реакції
5
опори, яка діє на неї чисельно рівна N=2 Н. Знайдіть числове
значення сили тертя, яка діє на книжку. Задача 2. Ноутбук масою 2 кг лежить на горизонтальній поверхні.
Коефіцієнт тертя ноутбука об поверхню 0,05. До ноутбука
прикладають горизонтальну силу, яка рівна 1,5 Н. Знайдіть
числове значення сили тертя, яка діє на ноутбук. Задача 3. Книжка лежить на похилій поверхні. Коефіцієнт тертя
книжки об поверхню μ=0,25, а сила нормальної реакції опори, яка
діє на неї, дорівнює N=2 Н. Знайдіть числове значення сили тертя,
яка діє на книжку.Задача 4. Розставте сили, які діють на велосипедиста на велосипеді, що рухається горизонтальною дорогою. Вважайте велосипед і велосипедиста одним цілим.
24 жовтняУрок 24. Розв'язування задач
Відеоконференція за розкладом 4 уроку о 12:00Розв’язати самостійно Задача 1. Визначте відстань між Сонцем та Нептуном, якщо маса Сонця 2 •10^30 кг, маса Нептуна 1 •10^23 кг, а сила притягання між ними 6,67 •10^17 Н. Задача 2. Маса Сатурна 5,7·10^26 кг, а її радіус 6 ·10^7 м. Визначте прискорення вільного падіння на цій планеті.22 жовтняУрок 22. Розв'язування задач
Урок 23. Сила пружності. Вага тілаПерегляньте відео та додаткові навчальні матеріали та виконайте тестові завдання для самоперевірки
Додаткове відео
17 жовтняУрок 21. Гравітаційне поле. Сила тяжіння. Працюємо самостійно.
Переглянь відео та створи опорний міні конспект. Запиши формули. Гравітаційне поле. Сила тяжіння. Перша космічна швидкість
Далі виконай тестові завдання для самоперевірки
Додаткові матеріали урокуhttps://phet.colorado.edu/uk/simulations/gravity-and-orbits
https://phet.colorado.edu/uk/simulations/gravity-force-lab-basics
____________________________________15 жовтняУрок 19. Інерціальні системи відліку. Перший закон НьютонаВідеоконференція о 9:00
Урок 20. Сила. Маса. Другий та третій закони НьютонаЗавдання: Переглянути обидва відео та створити міні опорний конспект. Записати задачіТест
10 жовтняУрок 18. Контрольна робота № 1 з теми «Механіка. Частина 1. Кінематика»8 жовтня
Урок 56. Основне рівняння МКТ ідеального газу.
1. Опрацювати матеріал за параграфом 19 та посиланням (презентацію, текстовий документ), виконати конспект за слайдами презентації та текстовим документом:
https://drive.google.com/drive/folders/1282jYOyvpQqezcs5Q0IRmp0ho7KHjUgf?usp=share_link
2. За вищезазначеним посиланням в текстовому документі уважно переглянути задачі з розв'язками. Записувати в зошит їх не потрібно.
3. Переглянути навчальне відео :
5. Маса 18,06·1022 молекул деякої речовини дорівнює 102,6 г.
Визначте масу молекули й молярну масу цієї речовини.
6. Якою є маса 200 моль вуглекислого газу?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати § 24-25, Вправа № 24 (1, 2)
Дошка з задачами розібрати та записати задачі з дошки.
Визначити період коливань тягарця, що має масу 100 г, підвішеного до пружини, коефіцієнт пружності якої 10 Задача 3. Маятник зробив 50 коливань за 1 хв 40 с. Визначте період, частоту та циклічну частоту коливань. Задача 4. Як відносяться довжини математичних маятників, якщо за той самий час один з них робить 10, а другий — 30 коливань? |
Визначити період коливань тягарця, що має масу 100 г, підвішеного до пружини, коефіцієнт пружності якої 10 Задача 3. Маятник зробив 50 коливань за 1 хв 40 с. Визначте період, частоту та циклічну частоту коливань. Задача 4. Як відносяться довжини математичних маятників, якщо за той самий час один з них робить 10, а другий — 30 коливань? |
Зустрічі у міт за розкладом 1 уроку о 9:00
Задача 4. Розставте сили, які діють на велосипедиста на велосипеді, що рухається горизонтальною дорогою. Вважайте велосипед і велосипедиста одним цілим.
Працюємо самостійно.
Переглянь відео та створи опорний міні конспект. Запиши формули. Гравітаційне поле. Сила тяжіння. Перша космічна швидкість
Далі виконай тестові завдання для самоперевірки
Додаткові матеріали урокуhttps://phet.colorado.edu/uk/simulations/gravity-and-orbits
https://phet.colorado.edu/uk/simulations/gravity-force-lab-basics
Відеоконференція о 9:00
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Урок 16. Лабораторна робота № 2. Вивчення руху тіла по колуВиконувати оформлення лабораторної роботи можна двома способамиІ спосіб:1. Відкрий с 52 нашого підручника2. Запиши в зошиті назву лр., тему, мету, обладнання3. Побудуй таблицю та заповни її, переглядаючи відео. Запиши необхідні обчислення під таблицею.4. Сформулюй висновки та запиши їх.5. Зроби фото Л.Р.2 та збережи з назвою свого імені та прізвища.6. Надішли на пошту вчителюІІ спосіб:1. Перейди за посиланням лабораторна робота 2(шаблон) та скачай документ собі на телефон чи комп'ютер.
2. Якщо ти працюєш з телефону, то переконайся, що у встановлений додаток Google Документи або інший текстовий редактор
3. Виконуй покрокові інструкції в тексті лабораторної роботи 24. Переглянь відео та заповни усі необхідні рядки таблиць 1 та 2. за потреби зупиняй відео.Запиши висновки
4. Збережи документ з назвою вашого імені та прізвища.
5. Відправ цей документ на пошту вчителю
Урок 17. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
2. Якщо ти працюєш з телефону, то переконайся, що у встановлений додаток Google Документи або інший текстовий редактор
3. Виконуй покрокові інструкції в тексті лабораторної роботи 2
4. Збережи документ з назвою вашого імені та прізвища.
5. Відправ цей документ на пошту вчителю
Відеоконференція о 9:00задачі онлайн зустрічі
3 жовтняУрок 15. Практикум з розв'язування задачСамостійна робота. Розв'яжи задачі та надішли фото на пошту вчителю.Повторити формулиЗадача 1. Камінь вільно падає з висоти 100 м. Який шлях він подолає заостанні 2 с? (В: 69 м).Задача 2. Тіло, яке було кинуте з поверхні землі вертикально вгору, впалочерез 6 с. На яку максимальну висоту воно піднялось? (В: 44 м).Задача 3. Тіло вільно падає і за останню секунду долає 2/3 всього шляху. Зякої висоти і скільки часу падало тіло?Задача 4. З якою лінійною швидкістю рухалось тіло рівномірно по колурадіусом 50 м, якщо за 10 хв воно здійснило 60 обертів?Задача 5. Автомобіль рухається зі швидкістю 60 км/год. Скільки обертів засекунду роблять його колеса, якщо вони котяться по шосе без ковзання, азовнішній діаметр покришок коліс дорівнює 60 см? Знайти доцентровеприскорення зовнішнього шару гуми на покришках коліс автомобіля.
пошта sent-nikolay@ukr.net1 жовтняУрок 13. Рівномірний рух матеріальної точки по колуВідеоконференція о 9:00
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Урок 14. Практикум з розв'язування задач
Розв'язуємо задачі.
26 вересняУрок 12. Криволінійний рух під дією незмінної сили тяжінняВідеоконференція за розкладом 4 уроку о 12:00
24 вересняЗустрічі у міт за розкладом 1 уроку о 9:00Урок 10. Лабораторна робота № 1. Визначення прискорення тіла в ході рівноприскореного прямолінійного руху1. Уважно ознайомтесь з інструкцією до виконання лабораторної роботи та перегляньте відео виконання лабораторної роботи:Додатково ознайомитись з проведенням лабораторної роботи можна тут...
2. Завантажте:
бланк звіту до лабораторної роботи;
3. Сформулюй висновки та запиши їх.
Оформіть звіт про виконання лабораторної роботи та надішліть викладачу 4. Надішли в папка для виконаних робіт або на пошту sent-nikolay@ukr.net
Урок 11. Вільне падіння.
Опираючись на матеріал попередніх уроків, пригадайте та дайте відповіді на питання: 1. Який рух називають рівноприскореним прямолінійним? 2. Охарактеризуйте прискорення як фізичну величину. 3. Як рухається тіло, якщо напрямок його прискорення: а) збігається з напрямком руху? б) протилежний напрямку руху? в) якщо прискорення тіла дорівнює нулю? 4. Запишіть рівняння залежності v_x (t) для рівноприскореного прямолінійного руху. Який вигляд має графік цієї залежності? 5. За допомогою яких формул можна обчислити проєкцію переміщення? Виведіть ці формули. 6. Запишіть рівняння координати для рівноприскореного прямолінійного руху. Назвіть фізичні величини, які пов’язує це рівняння. НА ЯКІ ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ВІДПОВІДАЄ ДАНИЙ УРОК:
Що буде з кулькою, якщо нитку, на якій її підвішено до штатива, перерізати?
Яким є характер руху тіла під час його падіння?
ІНТЕРАКТИВНІ ДЕМОНСТРАЦІЇ, СИМУЛЯЦІЇ ТА ДОСЛІДИ:
Використайте інтерактивні демонстрації для глибшого розуміння теми уроку за посиланням:
https://phet.colorado.edu/sims/html/e...
Домашнє завдання
Вивчити: параграф 7.Задача 1. Тіло кинули вертикально вгору з початковою швидкістю 14 м/с. Якою буде швидкість через 1с? через 2,3с? На якій висоті буде тіло в ці моменти часу?Задача 2. Снаряд зенітної гармати, випущений вертикально вгору із швидкістю 800 м/с, досяг цілі через 6с. На якій висоті перебував літак противника і яка швидкість снаряда в момент досягання цілі?
19 вересняУрок 9. Практикум з розв'язування задачЗустріч за розкладом 4 уроку о 12:00
Працюємо самостійноУчимось розв'язувати задачі. Розв'яжіть задачі 1.2.6 у зошит. Фото виконаних робіт відправте на пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net👇
17 вересняУрок 7-8. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Розв'язування задач.Зустрічі у міт за розкладом 1 уроку о 9:00
Відеоконференція о 9:00
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Урок 14. Практикум з розв'язування задач
Розв'язуємо задачі.
Відеоконференція за розкладом 4 уроку о 12:00
Додатково ознайомитись з проведенням лабораторної роботи можна тут...
2. Завантажте:
бланк звіту до лабораторної роботи;
3. Сформулюй висновки та запиши їх.
Переглянь уважно навчальне відео та створи конспект. Випиши формули так, щоб вони помістились на одній сторінці. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Розв'яжи задачі самостійної роботи.
12 вересня
Урок 6 Закони додавання переміщень і швидкостей
Зустрічі у міт за розкладом 4 уроку о 12:00
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи мініконспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Дошка з задачами до уроку
10 вересня
Урок 4-5. Основна задача механіки. Абетка кінематики. Швидкість руху. Середня та миттєва швидкості
Зустріч у міт за розкладом 1 уроку о 9:00
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Переглянь уважно навчальне відео та створи мініконспект.
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
5 вересня
Урок 3 Скалярні та векторні величини
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй параграф підручника. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
3 вересня
Перегляньте 👉 презентацію
Скористайтесь додатковими джерелами та виконайте письмово вправи 1-4 зі слайдів 28-31. Дві на ваш вибір. Фото виконаної роботи прикріпіть у питанні форми 👇
Урок 2. Методи наукового пізнання. Фізичні величини та їх вимірювання.
В 7-му класі на уроках фізики ви вже вивчали теми «Наукові методи вивчення природи» та «Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин. Похибки й оцінювання точності вимірювань». Давайте пригадаємо деякі відомості, пройшовши простенькі тести за 7 клас. Це допоможе зрозуміти нову тему в 10-му класі, адже зараз ми пригадуємо пройдене, щоб трохи глибше усвідомити матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар