11 клас фізика

  

Наш підручник 

Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net

31 січня
Урок 57. Лінзи. Побудова зображень у лінзах. Розв'язування задач.
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 27. Далі – виконай в зошиті  задачі 1 та 2. Фото роботи надсилай на пошту вчителя
План побудови до задачі № 3 на дошці:

План побудови

  1. Проведемо промінь паралельний до променя 1 через оптичний центр лінзи - той, що не заломлюється.
  2. Продовжимо заломлену частину 1 променя до перетину з променем, що не заломлюється. Отримаємо точку фокусу F1.
  3. Через точку F1 проведемо фокальну площину. Вона перетне головну оптичну вісь у точці головного фокусу F.
  4. Через точку О проведемо промінь, що не заломлюється, паралельний до променя 2.  Він перетне фокальну площину у точці додаткового фокусу F2.
  5. Через точку F2 та точку перетину 2 променя з лінзою проведемо заломлену частину 2 променя.
Домашнє завдання
Задача 1.

Задача 2.
На рисунку показано головну оптичну вісь тонкої лінзи, світну точку А та її зображення А1, яке дає збиральна лінза. Знайдіть побудовою положення оптичного центра лінзи та її фокусів. Опишіть план побудови.






29 січня
Урок 55-56. Лінзи. Побудова зображень у лінзах. Розв'язування задач.
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 27. Далі – виконай в зошиті  задачу №3 із вправи 27. Фото роботи надсилай на пошту вчителя




24 січня
Урок 54. Розв’язування задач
можна заповнювати відповіді прямо в документі, попередньо скеачавши на телефон, можна писати в зошит. Результат роботи надсилайте на пошту вчителю.
22 січня
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Урок 52. Заломлення світла. Закони заломлення світла
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


Урок 53. Повне відбивання світла. Розв’язування задач
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю. 

17 січня

Урок 51. Відбивання світла. Закони відбивання світла. Розв’язування задач 

Опрацювати параграфи 25-26
Розв'язати задачі 
Вправа 25 № 2, 4
Вправа 26 № 1, 2
Фото виконаної роботи надсилайте на пошту вчителя

15 січня

Урок 49. Розвиток уявлень про природу світла
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Опрацюйте конспект або перегляньте відео. Випишіть основні етапи формування та зміни уявлень про природу світла. 

Урок 50. Відбивання світла. Закони відбивання світла.  

Переглянь уважно навчальне відео чи конспект та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

25 грудня
Урок 46-47. Принципи радіотелефонного зв’язку. Радіомовлення та телебачення. Розв'язування задач. 
Опрацювати параграф 23 підручника с.128
Виконати завдання для самоперевірки до розділу 3 с 137 підручника. 
Фото відправити на пошту вчителю
20 грудня
Урок 45. Контрольна робота № 3 з теми «Електромагнітні коливання і хвилі»
18 грудня
Урок 43. Електромагнітні хвилі. Властивості електромагнітних хвиль. Досліди Герца.
Опрацювати матеріал уроку самостійно





Урок 44. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи

13 грудня

Урок 42. Розв’язування задач

Самостійна робота:


Розв'язані задачі надсилати  на пошту Sent-nikolay@ukr.net

11 грудня

Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Урок 40. Експериментальна робота № 4. Вимірювання індуктивності котушки

https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-ac-virtual-lab/latest/circuit-construction-kit-ac-virtual-lab_en.html

 Шаблон лабораторної роботи

Перегляньте шаблон лабораторної роботи. Перейдіть за посиланням до віртуальної лабораторії. Повторіть дослід. Далі виконайте тестові завдання

Урок 41.Виробництво, передача та використання енергії змінного струму. Трансформатор

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.



5 грудня
Урок 39. Активний, ємнісний та індуктивний опори в колі змінного струму
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.



Тест 2(достатній, високий рівень)  Обов'язково роби скріншот та присилай його на пошту.
4 грудня
Урок 37-38. Змінний струм. Генератори змінного струму.  Розв’язування задач

Асинхронно

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Опрацюй параграф 19. Розбери задачу на с 110. Виконай письмово в зошиті Вправу 19 № 1, 2. 
Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


29 листопада

Урок 36. Розв’язування задач

Працюємо асинхронно
Перейдіть на дошку, перепишіть задачі в зошит, виконайте тест.
Тест для самоперевірки             Не забувайте виконувати астрономію

27 листопада

Урок 34-35. Коливання. Види коливань. Фізичні величини, що характеризують коливання. Вільні електромагнітні коливання в ідеальному коливальному контурі. Формула Томсона
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Опрацювати конспекти уроків або параграфи 17-18 підручника. Запишіть основні формули, зробіть схему класифікації коливань, зображення графіків гармонічних коливань, порівняльну таблицю вільні-електромагнітні коливання, формулу Томпсона

виконайте тестові завдання для самоконтролю.

22 листопада
Урок 33. Захист навчальних проектів.
Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 256-257 підручника

Готовий проєкт відправте на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net

20 листопада
Урок 31. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Онлайн зустрічі за розкладом 5 уроку
Для тих, хто не був на онлайн уроці
Завдання: виконати в зошиті завдання для самоперевірки с 94 підручника. Кількість завдань (балів) регулюєте самостійно (залежить від вашого рівня досягнень)
Урок 32. Контрольна робота № 2 з теми «Електродинаміка. Частина 2. Електромагнетизм»
15 листопада
Урок 30. Електромагнітне поле. Розв'язування задач.
Асинхронно
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

13 листопада
Урок 28-29. Магнітні властивості речовин. Діа-, пара- і феромагнетики
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Опрацювати самостійно. Перегляньте відео або опрацюйте параграф 15 підручника

8 листопада
Урок 27. Розв’язування задач
Уважно розібрати задачі за посиланням. Записати їх у зошит.

6 листопада
Урок 25-26. Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції. Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля

Опрацювати конспекти до уроку 1 та уроку 2 і пройти тести
25 жовтня
Урок 24. Розв’язування задач
Працюємо асинхронно
Перейдіть за посиланням на дошку. Запишіть у зошит задачі зі слайдів 5-7. На слайді 8 продубльовано завдання самостійної роботи

Фото самостійної роботи відправ на пошту вчителю
Самостійна робота

_______

23 жовтня

Урок 22. Сила Лоренца
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Самостійно опрацювати теоретичний матеріал та записати усі формули у зошит, пройти тестування.

Урок 23. Розв’язування задач

Розв'язуємо задачі

Дошка з задачами

18 жовтня

Урок 21. Сила Ампера

Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Дошка

____________________________________________
16 жовтня
Урок 19. Захист навчальних проєктів

Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 256 підручника
Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту
Готовий проєкт надсилай на пошту вчителю

Урок 20. Магнітне поле 

Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


11 жовтня
Урок 18. Контрольна робота № 1 з теми «Електродинаміка. Частина 1. Електричний струм»
9 жовтня
Урок 16.Експериментальна робота № 3. Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Пригадайте «Опір» та дайте відповіді на подані нижче запитання. відповіді запишіть в робочий зошит чи у шаблон.

1. Що таке опір провідника?

2. Як опір металевого провідника залежить від температури?

3. Що таке питомий опір?

4. Що таке температурний коефіцієнт опору металів?

5. Чим вимірюють опір?

Розпочати варто з перегляду відео, яке також допоможе виконати дану експериментальну роботу


2.Ознайомтеся з вказівками до роботи
3.Працюйте відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в документі.
4. Прочитайте тему, мету, обладнання
5. Заповніть таблицю та запишіть висновки


6. Збережіть роботу, назва роботи Прізвище_ер3 і т.д.
7. Відправте свою підписану роботу  на пошту вчителю

Урок 17. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
4 жовтня
Урок 15. Практикум з розв’язування задач
Працюємо самостійно
дошка з задачами записати в зошит задачі зі слайдів 2-4. 
Самостійна робота 
виконати у зошиті (завдання на  слайді 5 на дошці) так, щоб все помістилось в 1 фото, завантажити  на пошту
2 жовтня
Урок 13. Електричний струм у вакуумі. Електровакуумні прилади
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Урок 14. Електричний струм у напівпровідниках
працюємо онлайн


зроби скрін результату тесту та надішли на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net

27 вересня
Урок 12. Електричний струм у газах
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
На онлайн зустрічі розв'язуємо задачі. Посилання на дошку з задачами тут



25 вересня
Урок 10 Електричний струм в металах
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю




Урок 11 Електричний струм в електролітах. Електроліз




Додаткові відео


20 вересня
Урок 9. Експериментальна робота № 2. Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму
Нагадую про урок астрономії!!!!

1.Відкрийте електронний підручник на с-50 та завантажте шаблон лабораторної роботи № 2
2.Ознайомтеся з вказівками до роботи
3.Перейдіть за посиланням та почніть створювати симуляцію електронних кіл. Кожен етап(нове коло) переносьте у зошит у вигляді схеми цього електричного кола.
4. Працюйте відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в підручнику або шаблоні.
Приклад збирання електричного кола та проведення вимірювань знайдете у відео до цього уроку.
5. Запишіть висновки
6. Сфотографуйте роботу(якщо виконували в зошиті) або збережіть відредагований шаблон. Назва роботи чи фото_ ваше прізвище та ім'я.
7 відправте свою підписану роботу + задачі на пошту вчителю



18 вересня
Урок 7. Практикум з розв'язування задач
Зустріч у міт за розкладом 5 уроку (о 12:55)

1. Гальванічний елемент дає на зовнішньому опорі 4 Ом силу струму 0,2 А, а на зовнішньому опорі 7 Ом - силу струму 0,14 А. Визначити струм короткого замикання.

2. До джерела струму з ЕРС 3В підключили провідник з опором 2 Ом. Вольтметр, підключений до провідника, показав 2В. Знайдіть внутрішній опір джерела струму.

3. Два  елементи  з  ЕРС  2 В  і  1,5 В,  внутрішнім  опором r1 = r2 = 0,5 Ом з’єднані паралельно. Опір зовнішнього кола R = 2 Ом.  Визначити  силу  струму  у  зовнішньому  колі,  силу струму в батареї.

1.      4. Яка кількість теплоти виділиться за 10 хв у провіднику опором 20 Ом за сили струму 5 А?

5. 5. Визначте опір провідника, якщо при силі струму 2 А за 5 хв він виділив 2400 Дж енергії.
           6.   Яка кількість теплоти виділиться за 30 хв в електричному чайнику з опором 100 Ом, включеному в мережу з напругою 220 В? Скільки води можна нагріти від 20 °C до кипіння, використовуючи все тепло, що виділяється струмом?

4.      7. Визначте потужність струму в електричній лампі, якщо при напрузі 3 В сила струму в ній 0,1 А

5.      8. Визначте витрату електричної енергії за 20 с автомобільною електричною лампою, розташованою на напругу 12 В, якщо сила струму 3,5 А

      9***. 1.      Визначте вартість енергії, що витрачається під час користування телевізором протягом 4 год за 30 днів. Споживана потужність телевізора 220 Вт. Тариф – 1,44 грн/кВт-год


Урок 8. Експериментальна робота № 1 "Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників"
1.Відкрийте  підручник на с-49.та скачайте шаблон для лабораторної роботи за посиланням
2.Ознайомтеся з вказівками до роботи
3.Перейдіть за посиланням та почніть створювати симуляцію електронних кіл. Кожен етап(нове коло) переносьте у зошит у вигляді схеми цього електричного кола. Далі вставте в шаблон фото цих схем.
4. Працюйте відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в підручнику або шаблоні.
Приклад збирання електричного кола та проведення вимірювань знайдете у відео до цього уроку.
5. Запишіть висновки
6. Сфотографуйте роботу(якщо виконували в зошиті) або збережіть відредагований шаблон. Назва роботи чи фото_ ваше прізвище та ім'я.
7 відправте свою підписану роботу + задачі сюди 👇




13 вересня
Урок 6. Практикум з розв'язування задач
Зустріч у міт за розкладом 5 уроку (о 12:55)

посилання на наш задачник, створений під час уроків

Виконати задачі до 17.09, фото чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net
11 вересня
Урок 4-5. Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. Розв'язування задач
Зустріч у міт за розкладом 5 уроку (о 12:55)

Перевірка знань

Пройдіть інтерактивний тест з попередньої теми «Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца», щоб пригадати вивчений матеріал. 

 Опрацьовуємо  «Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола» §4 за підручником «Фізика 11 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий». Пишемо конспект.

Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: внутрішній опірнапруга, струм і опір.

Під час онлайну розв'яжемо декілька задач

Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.





6 вересня
Урок 3. Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца
Зустріч у міт за розкладом 5 уроку (о 12:55)
Перегляньте відео, запишіть основні формули, закон Джоуля-Ленца, задачі. Можна опрацювати параграф 3 підручника.

Хто бажає отримати високий бал, зробіть експериментальне завдання §3 на ст. 17, тобто, визначте ККД свого домашнього електричного чайника.
дошка з задачами

4 вересня
Урок 1. Електричний струм
зустріч у гугл міт  о 12:55 

Пройдіть діагностичний тест для визначення рівня знань на початок теми

План вивчення матеріалу:

1. Електричний струм
2. Електричне коло
3. Сила струму
4. Електрична напруга
5. Електричний опір
6. Закон Ома для ділянки кола

Перегляньте презентацію та випишіть у зошит всі формули. Спробуйте розв'язати подані в презентації задачі


*Перейдіть за посиланням, перегляньте декілька симуляцій: електропровідність, просте коло зі струмом, Напруга батареї, Коло з батареї та резистора. зберіть найпростіше електричне коло з послідовним та паралельним з'єднанням. 

Скласти електричне коло можна тут

Зробіть фото чи скриншот екрана. на наступній онлайн зустрічі продемонструєте ці зображення

Демонстрації відкриваються при умові, що встановлені 

https://www.java.com/en/download/

Урок 2. Послідовне і паралельне з'єднання провідників. Шунти й додаткові опори

План вивчення матеріалу:

1. Послідовне з’єднання провідників
2. Паралельне з’єднання провідників
3. Шунти та додаткові опори
1. Пригадайте те, що вам відомо з попереднього курсу фізики з теми послідовне та паралельне з'єднання провідників. для цього можете переглянути відео 1 та відео 2. Запишіть у зошит окремо формули для кожного виду з'єднання(можна скористатись підручником § 2 чи довідниками)


!!!!2. Тепер дайте відповіді на питання тесту для учнів 8 класу на тему «Паралельне та послідовне з’єднання», щоб остаточно пригадати пройдений три роки тому матеріал. 

Тест

3. уважно перегляньте відео. З'ясуйте способи збільшення меж вимірювання амперметра та вольтметра. Зробіть відповідні зображення схем під'єднання шунтів та додаткових опорів та формули для їх розрахунків


Закріплення набутих знань

Розглянемо задачу з п. 4 «Учимося розв’язувати задачі» з підручника на сторінці 12 та проаналізуємо розв’язок.

Розв’язування задач

Тепер закріпимо знання, розв’язавши наступну задачу.

Задача 1 (Задача з підручника: Вправа 2, №5)

Визначте загальний опір R ділянки кола, якщо R1=R2=R5=R6=3 Ом, R3=20 Ом, R4=24 Ом. Чому дорівнює сила струму в кожному резисторі, якщо до ділянки кола прикладена напруга 36 B?

Мішане з’єднання провідників

Підказка: Ця задача аналогічна до задачі з п. 4 «Учимося розв’язувати задачі» §2.


Немає коментарів: