11 клас фізика

  

Наш підручник 

Зустрічі у гугл міт
середами: о 12:55
п'ятницями о 12:55

Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net


23 травня 
Урок 102. Запис та зчитування інформації за допомогою магнітних, твердотільних та інших носіїв. Принцип роботи цифрового фотоапарата.
Асинхронно
Опрацюйте конспект
Також нагадую про астрономію
21 травня 
Працюємо асинхронно
Урок 100-101. Запис та зчитування інформації за допомогою магнітних, твердотільних та інших носіїв. 

Опрацювати матеріал за посиланням
16 травня 
Працюємо асинхронно
Урок 99. Узагальнююче повторення. Атомна і ядерна фізика
Підручник:  §36-43 - повторити
Випишіть задачі з документу

14 травня 
Працюємо асинхронно
Урок 97. Узагальнююче повторення. Геометрична оптика
§ 24-28 - повторити
Розбери задачі та запиши їх у зошит, переглянувши документ
Виконай тестові завдання

Урок 98. Узагальнююче повторення. Квантова оптика
1.Параграфи 29-35 повторити.

9 травня 
Урок 96. 
Асинхронно
1.Параграфи 10-16 повторити.
2. Переглянути відео:
3. Розв'язати задачі
1. Дротяне кільце радіусом 5 см розміщене в однорідному магнітному полі з індукцією 1 Тл так, що вектор індукції перпендикулярний до площини. Визначити середнє значення ЕРС індукції, якщо кільце повернули на 900 за 0,1 с.
2Визначити швидкість зміни магнітного потоку в котушці з 2000 витків,  що індукує в ньому ЕРС 120 В.
3Визначте, які лампочки спалахуватимуть при періодичному короткочасному замиканні та розмиканні вимикача, якщо індуктивність котушки досить велика.

img184.jpg

А При замиканні вимикача спалахують обидві лампочки, при розмиканні обидві гаснуть.

Б При замиканні вимикача спалахує Л2, при розмиканні спалахує Л1.

В При замиканні вимикача спалахує Л1, при розмиканні спалахує Л2.

Г При замиканні та розмиканні вимикача жодна з лампочок спалахувати не буде


Тест
Дошка
7 травня 
Урок 94-95. Повторення матеріалу з теми «Фізика 11. Постійний електричний струм.»
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Повторюємо тему "Постійний електричний струм". Опрацювати конспект 1 та 2. Виписати формули, Закони послідовного та паралельного з'єднання. Дати відповіді (усно) на питання  та тести в конспекті 1 та конспекті 2. Запишіть задачі 
Пройдіть тест

2 травня 
Урок 93. Навчальні проєкти 
Продовжуйте працювати над своїми проєктами.
Теми можливих проєктів знайдете на с 256 підручника. Готуємо навчальні проєкти та надсилаємо на електронну адресу sent-nikolay@ukr.net
30 квітня 
Урок 91. Контрольна робота

Урок 92. Навчальні проєкти 
Теми можливих проєктів знайдете на с 256 підручника. Готуємо навчальні проєкти та надсилаємо на електронну адресу sent-nikolay@ukr.net
25 квітня 
Урок 90. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Асинхронно
1. Переглянути відеоурок за посиланням :

https://www.youtube.com/watch?v=0Yg8TWxFC1o

2. Записати в зошит розв'язання  5,6 та7 задачі з відеоуроку. та задачу 8, наведену нижче
№8. Розрахуйте енергію зв’язку ядра атома Дейтерію. Відповідь наведіть в електрон-вольтах. Використайте необхідні довідкові дані з таблиць мас ізотопів.
3. Повторити параграфи 35-42


23 квітня 
Урок 88-89.  Елементарні частинки. Розв’язування задач
Асинхронно

1. Читати параграф 43 самостійно, переглянути відеоурок за посиланням :
2.Виписати в зошит з відеоуроку формули та визначення.
3. Розібрати задачі 1, 3, 5 за посиланням та записати їх у зошит
3. Виконати тестові завдання
18 квітня 
Урок 87. Ланцюгова ядерна реакція поділу ядер Урану. Термоядерні реакції.
Асинхронно
Опрацювати параграф 42 підручника, дати відповідь на контрольні запитання на с 246. Виконати тестові завдання для самоперевірки
16 квітня 
Урок 86. Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації іонізуючого випромінювання
Онлайн зустріч  за розкладом 5 уроку о 12:55
1. Читати матеріал за параграфом 40-41та посиланням ( презентацію, відео,текстовий документ ), виписати формули та визначення за параграфом та (або) слайдами презентації :
ВІДЕО З ЦЬОГО ПОСИЛАННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ОБОВ'ЯЗКОВО !!! 
       
2.За цим же посиланням  розібрати приклади розв'язування задач (текст задач - на слайдах презентації, а розв'язання в текстовому документі).Якщо текстовий документ не відкривається повністю, то завантажте його на свій технічний пристрій.
3 .Д/З : параграф 40 читати,вивчити формули , стор.236 Впр.40 ( 1, 2) задачі письмово в зошит.
Домашнє завдання надіслати на електронну пошту .
Урок 85. Експериментальна робота № 9. Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями.
Виконані роботи надсилайте на пошту sent-nikolay@ukr.net
Мета онлайн уроку: в ході дослідницької діяльності під час дистанційного навчання формувати вміння аналізувати фотографії із зображенням треків заряджених частинок, отриманих за допомогою камери Вільсона, та ідентифікувати ці частинки

Перед початком лабораторної роботи пригадайте уроки «Методи реєстрації йонізуючого випромінювання» і «Сила Лоренца» та її вплив на заряджену частинку, яка рухається в магнітному полі (§12, ст. 68 за підручником «Фізика 11 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий»).

Перегляньте відповідне відео по темі, щоб розуміти, як читати фотографії з Камери Вільсона.

Вивчення нового матеріалу

Опрацьовуємо дистанційно лабораторну (експериментальну) роботу №9 «Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями». При підготовці використовуємо матеріал на ст. 252-253 за підручником «Фізика 11 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».

В робочих зошитах записуємо тему, мету, обладнання, хід роботи, дані вимірювань та висновок.

Дослід.

1. Під час експериментальної роботи кожен дослідить два треки, які вказані в підручнику на рисунку 1. Перенесіть це зображення в зошит за допомогою кальки, або роздрукуйте на принтері, відкривши наступний малюнок в новому вікні свого браузера.

2. Далі слід побудувати таблицю, в яку будуть вноситися дані дослідження.

Форма треку

Зміна товщини треку

Радіус кривизни треку R, м

Знак заряду частинки

Питомий заряд q/m, Кл/кг

Назва частинки

І

протон

ІІ


3. Тепер розгляньте уважно фотографію треків заряджених частинок, яка отримана за допомогою камери Вільсона. Вкажіть напрямок початкових швидкостей частинок І та ІІ.

4. Проаналізуйте, як змінюється товщина треків – від початку до кінця пробігу частинки І та ІІ (збільшується, зменшується чи лишається сталою). Відповідь запишіть до таблиці.

5. Як ви вже помітили, назва І частинки відома – це протон. Порівняйте тепер треки І та ІІ, щоб визначити знак другої частинки.

6. Вкажіть на вашому малюнку напрямок вектора магнітної індукції (підказка: використовуємо ліву руку).

7. Лишається визначити радіуси кривизни для кожної частинки і вписати їх в таблицю. Це робиться дуже просто за допомогою косинця (підказка: дивіться малюнок нижче та відео).

Визначення радіуса кривизни частинки

Опрацювання результатів експерименту

8. Доповніть таблицю на основі виконаних досліджень.

9. Обчисліть питомий заряд невідомої частинки ІІ за формулою:

Формула визначення заряду невідомої частинки

10. Ідентифікуйте частинку ІІ. Визначте, ядром якого елемента вона є.

Висновок:

11. Зробіть відповідний висновок та запишіть його в робочий зошит.


11 квітня 
Урок 84. Експериментальна робота № 8. Моделювання радіоактивного розпаду

Покроковий опис роботи, посилання на середовище для виконання експериментальної роботи ти знайдеш у бланку лабораторної роботи. Скачай цей файл на свій гаджет і отримаєш можливість вносити зміни в документ. Виконуй покроково роботу, записуй необхідні коментарі чи відповіді на питання в спеціально відведених рамках. Заповни таблицю. Напиши висновки. Орієнтовні кроки виконання роботи можна також переглянути на відео
Готові роботи надсилай на пошту sent-nikolay@ukr.net



9 квітня 
Урок 82-83. Розв’язування задач

Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Сьогодні на уроці ми вдосконалимо знання за темою «Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду», продовжимо формувати навички та вміння розв’язувати фізичні задачі, застосовуючи отримані знання.

1.Параграф 40 повторити, опрацювати приклади розв'язування задач  за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=Zeala6R0_4U

2. З цього посилання виписати розв'язання чотирьох  задач на ваш вибір в зошит.

3. надіслати фото роботи на пошту sent-nikolay@ukr.net

4. Виконати самостійну роботу


4 квітня 
Урок 81. Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду
Працюєомо асинхронно
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання .




2 квітня 
Урок 79-80. Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер.
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку 
Опрацювати параграф 39 підручника, перенести в зошит рис.39.1, записати властивості ядерних сил та формули енергії. Розібрати задачу на с 228

21 березня 
Урок 78. Квантово-оптичні генератори (лазери).

Онлайн зустрічі за розкладом 5 уроку

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання .


19 березня 
Урок 76-77.  Види спектрів. Основи спектрального аналізу. Розв’язування задач

Асинхронно

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Відео до уроку нижче:

14 березня 
Урок 75. Дослід Резерфорда. Постулати Бора. Енергетичні рівні атома.
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання 


12 березня 
Урок 73. Контрольна робота № 4 з теми «Оптика»
Урок 74. Захист навчальних проектів
Теми можливих проєктів знайдете на с 256 підручника.
Готові проєкти чекаю на електронну скриньку 
sent-nikolay@ukr.net
7 березня
Урок 72.  Підготовка до контрольної роботи 
Онлайн зустріч у вівторок за розкладом 5уроку о 12:55

4 березня 
Урок 70-71. Шкала електромагнітних хвиль. Розв'язування задач. 
Онлайн зустріч у понеділок за розкладом 5уроку о 9:00

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй  навчальні матеріали параграфа 35 підручника чи конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Презентація до уроку 71. Дай відповіді на питання


28 лютого
Урок 69.  Розв'язування задач.
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Дошка слайди 1-3
26 лютого
Урок 68. Формула Планка. Світлові кванти
Онлайн зустріч 5 уроку 
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 33 підручника. Розв'яжи в зошиті  задачі 2, 4 вправи 33 с 190. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

26 лютого
Урок 67.Фотоефект. Закони фотоефекту. 

Переглянь уважно навчальне відео, опрацюй параграф 34 підручника та конспект до уроку. Створи в зошиті опорний конспект. Запиши три закони фотоефекту та рівняння Ейнштейна для фотоефекту.  Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
21 лютого.
Урок 66. Експериментальна робота № 7. Вимірювання довжини світлової хвилі
Завантаж шаблон лабораторної роботи. Переглянь відео та зроби за ним необхідні вимірювання, слідуючи пунктам роботи. Заповни таблицю та виконай необхідні обчислення. Обчислення можна виконати в зошиті і вставити як картинку в документ. Не забудь сформулювати висновки. 
Завантаж підписаний власним прізвищем документ на пошту sent-nikolay@ukr.net


19 лютого
Урок 64. Інтерференція світла.
Зустрічі у гугл міт о 12:55


Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю. Створи опорний міні конспект. Запиши означення дисперсії, назву апарату для візуального спостереження спектрів, нарисуй схематичне зображення будови спектроскопа, означення інтерференції, умови максимуму і мінімуму інтерференції



Урок 65. Дифракція світла
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю. Опрацюй задачі, подані у зображеннях нижче.

14 лютого
Урок 63. Дисперсія світла. Спектроскоп. 
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю. Створи опорний міні конспект. Запиши означення дисперсії, назву апарату для візуального спостереження спектрів, нарисуй схематичне зображення будови спектроскопа.



12 лютого
Урок 61. Оптичні системи. Кут зору
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Опрацюй параграф 28 підручника. Створи опорний міні конспект. Нарисуй зображення будови людського ока, запиши коротко призначення окремих оптичних елементів ока. Що таке кут зору і для чого його збільшують. Які є порушення зору та які способи лікування чи корекції.
Виконай вправу 28 № 1-5


Урок 62. Експериментальна робота № 6. Вимірювання оптичної сили лінзи та системи лінз
Переглянь відео та заповни таблицю. Роботу можна виконати в зошиті або скачати шаблон та заповнити документ. Всі вимірювання є у відео. Проведи необхідні обчислення. Оціни відносну похибку експерименту, формулу знайдеш на с.206 підручника. Не забудь про висновки. Фото виконаної роботи відправ на пошту.

7 лютого
Урок 60. Експериментальна робота № 5. Дослідження заломлення світла
Відкрий шаблон лабораторної роботи з вказівками щодо виконання. Виконай дослідження в онлайн середовищі та занеси результати до таблиці у зошит. Виконай обчислення відносної та абсолютної похибок(Вказівки та формули на с261 підручника). Не забудь про висновки. Фото виконаної роботи  відправ на пошту.
Обладнання: симулятор за посиланням (вкладка “додаткові інструменти”)
5 лютого
Урок 58-59. Розв’язування задач. Самостійна робота. 
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Задачі з розв'язками до уроку 58 тут
Виконати вправи в зошиті. Фото  надіслати на пошту
Вправи 38.25-38.28 - одна на вибір на високий бал




31 січня
Урок 57. Лінзи. Побудова зображень у лінзах. Розв'язування задач.
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 27. Далі – виконай в зошиті  задачі 1 та 2. Фото роботи надсилай на пошту вчителя
План побудови до задачі № 3 на дошці:

План побудови

  1. Проведемо промінь паралельний до променя 1 через оптичний центр лінзи - той, що не заломлюється.
  2. Продовжимо заломлену частину 1 променя до перетину з променем, що не заломлюється. Отримаємо точку фокусу F1.
  3. Через точку F1 проведемо фокальну площину. Вона перетне головну оптичну вісь у точці головного фокусу F.
  4. Через точку О проведемо промінь, що не заломлюється, паралельний до променя 2.  Він перетне фокальну площину у точці додаткового фокусу F2.
  5. Через точку F2 та точку перетину 2 променя з лінзою проведемо заломлену частину 2 променя.
Домашнє завдання
Задача 1.

Задача 2.
На рисунку показано головну оптичну вісь тонкої лінзи, світну точку А та її зображення А1, яке дає збиральна лінза. Знайдіть побудовою положення оптичного центра лінзи та її фокусів. Опишіть план побудови.






29 січня
Урок 55-56. Лінзи. Побудова зображень у лінзах. Розв'язування задач.
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 27. Далі – виконай в зошиті  задачу №3 із вправи 27. Фото роботи надсилай на пошту вчителя




24 січня
Урок 54. Розв’язування задач
можна заповнювати відповіді прямо в документі, попередньо скеачавши на телефон, можна писати в зошит. Результат роботи надсилайте на пошту вчителю.
22 січня
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Урок 52. Заломлення світла. Закони заломлення світла
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


Урок 53. Повне відбивання світла. Розв’язування задач
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю. 

17 січня

Урок 51. Відбивання світла. Закони відбивання світла. Розв’язування задач 

Опрацювати параграфи 25-26
Розв'язати задачі 
Вправа 25 № 2, 4
Вправа 26 № 1, 2
Фото виконаної роботи надсилайте на пошту вчителя

15 січня

Урок 49. Розвиток уявлень про природу світла
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Опрацюйте конспект або перегляньте відео. Випишіть основні етапи формування та зміни уявлень про природу світла. 

Урок 50. Відбивання світла. Закони відбивання світла.  

Переглянь уважно навчальне відео чи конспект та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

25 грудня
Урок 46-47. Принципи радіотелефонного зв’язку. Радіомовлення та телебачення. Розв'язування задач. 
Опрацювати параграф 23 підручника с.128
Виконати завдання для самоперевірки до розділу 3 с 137 підручника. 
Фото відправити на пошту вчителю
20 грудня
Урок 45. Контрольна робота № 3 з теми «Електромагнітні коливання і хвилі»
18 грудня
Урок 43. Електромагнітні хвилі. Властивості електромагнітних хвиль. Досліди Герца.
Опрацювати матеріал уроку самостійно





Урок 44. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи

13 грудня

Урок 42. Розв’язування задач

Самостійна робота:


Розв'язані задачі надсилати  на пошту Sent-nikolay@ukr.net

11 грудня

Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Урок 40. Експериментальна робота № 4. Вимірювання індуктивності котушки

https://phet.colorado.edu/sims/html/circuit-construction-kit-ac-virtual-lab/latest/circuit-construction-kit-ac-virtual-lab_en.html

 Шаблон лабораторної роботи

Перегляньте шаблон лабораторної роботи. Перейдіть за посиланням до віртуальної лабораторії. Повторіть дослід. Далі виконайте тестові завдання

Урок 41.Виробництво, передача та використання енергії змінного струму. Трансформатор

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.



5 грудня
Урок 39. Активний, ємнісний та індуктивний опори в колі змінного струму
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.



Тест 2(достатній, високий рівень)  Обов'язково роби скріншот та присилай його на пошту.
4 грудня
Урок 37-38. Змінний струм. Генератори змінного струму.  Розв’язування задач

Асинхронно

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Опрацюй параграф 19. Розбери задачу на с 110. Виконай письмово в зошиті Вправу 19 № 1, 2. 
Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


29 листопада

Урок 36. Розв’язування задач

Працюємо асинхронно
Перейдіть на дошку, перепишіть задачі в зошит, виконайте тест.
Тест для самоперевірки             Не забувайте виконувати астрономію

27 листопада

Урок 34-35. Коливання. Види коливань. Фізичні величини, що характеризують коливання. Вільні електромагнітні коливання в ідеальному коливальному контурі. Формула Томсона
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Опрацювати конспекти уроків або параграфи 17-18 підручника. Запишіть основні формули, зробіть схему класифікації коливань, зображення графіків гармонічних коливань, порівняльну таблицю вільні-електромагнітні коливання, формулу Томпсона

виконайте тестові завдання для самоконтролю.

22 листопада
Урок 33. Захист навчальних проектів.
Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 256-257 підручника

Готовий проєкт відправте на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net

20 листопада
Урок 31. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Онлайн зустрічі за розкладом 5 уроку
Для тих, хто не був на онлайн уроці
Завдання: виконати в зошиті завдання для самоперевірки с 94 підручника. Кількість завдань (балів) регулюєте самостійно (залежить від вашого рівня досягнень)
Урок 32. Контрольна робота № 2 з теми «Електродинаміка. Частина 2. Електромагнетизм»
15 листопада
Урок 30. Електромагнітне поле. Розв'язування задач.
Асинхронно
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

13 листопада
Урок 28-29. Магнітні властивості речовин. Діа-, пара- і феромагнетики
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Опрацювати самостійно. Перегляньте відео або опрацюйте параграф 15 підручника

8 листопада
Урок 27. Розв’язування задач
Уважно розібрати задачі за посиланням. Записати їх у зошит.

6 листопада
Урок 25-26. Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції. Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля

Опрацювати конспекти до уроку 1 та уроку 2 і пройти тести
25 жовтня
Урок 24. Розв’язування задач
Працюємо асинхронно
Перейдіть за посиланням на дошку. Запишіть у зошит задачі зі слайдів 5-7. На слайді 8 продубльовано завдання самостійної роботи

Фото самостійної роботи відправ на пошту вчителю
Самостійна робота

_______

23 жовтня

Урок 22. Сила Лоренца
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Самостійно опрацювати теоретичний матеріал та записати усі формули у зошит, пройти тестування.

Урок 23. Розв’язування задач

Розв'язуємо задачі

Дошка з задачами

18 жовтня

Урок 21. Сила Ампера

Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Дошка

____________________________________________
16 жовтня
Урок 19. Захист навчальних проєктів

Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 256 підручника
Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту
Готовий проєкт надсилай на пошту вчителю

Урок 20. Магнітне поле 

Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


11 жовтня
Урок 18. Контрольна робота № 1 з теми «Електродинаміка. Частина 1. Електричний струм»
9 жовтня
Урок 16.Експериментальна робота № 3. Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Пригадайте «Опір» та дайте відповіді на подані нижче запитання. відповіді запишіть в робочий зошит чи у шаблон.

1. Що таке опір провідника?

2. Як опір металевого провідника залежить від температури?

3. Що таке питомий опір?

4. Що таке температурний коефіцієнт опору металів?

5. Чим вимірюють опір?

Розпочати варто з перегляду відео, яке також допоможе виконати дану експериментальну роботу


2.Ознайомтеся з вказівками до роботи
3.Працюйте відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в документі.
4. Прочитайте тему, мету, обладнання
5. Заповніть таблицю та запишіть висновки


6. Збережіть роботу, назва роботи Прізвище_ер3 і т.д.
7. Відправте свою підписану роботу  на пошту вчителю

Урок 17. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
4 жовтня
Урок 15. Практикум з розв’язування задач
Працюємо самостійно
дошка з задачами записати в зошит задачі зі слайдів 2-4. 
Самостійна робота 
виконати у зошиті (завдання на  слайді 5 на дошці) так, щоб все помістилось в 1 фото, завантажити  на пошту
2 жовтня
Урок 13. Електричний струм у вакуумі. Електровакуумні прилади
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Урок 14. Електричний струм у напівпровідниках
працюємо онлайн


зроби скрін результату тесту та надішли на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net

27 вересня
Урок 12. Електричний струм у газах
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
На онлайн зустрічі розв'язуємо задачі. Посилання на дошку з задачами тут



25 вересня
Урок 10 Електричний струм в металах
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю




Урок 11 Електричний струм в електролітах. Електроліз




Додаткові відео


20 вересня
Урок 9. Експериментальна робота № 2. Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму
Нагадую про урок астрономії!!!!

1.Відкрийте електронний підручник на с-50 та завантажте шаблон лабораторної роботи № 2
2.Ознайомтеся з вказівками до роботи
3.Перейдіть за посиланням та почніть створювати симуляцію електронних кіл. Кожен етап(нове коло) переносьте у зошит у вигляді схеми цього електричного кола.
4. Працюйте відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в підручнику або шаблоні.
Приклад збирання електричного кола та проведення вимірювань знайдете у відео до цього уроку.
5. Запишіть висновки
6. Сфотографуйте роботу(якщо виконували в зошиті) або збережіть відредагований шаблон. Назва роботи чи фото_ ваше прізвище та ім'я.
7 відправте свою підписану роботу + задачі на пошту вчителю



18 вересня
Урок 7. Практикум з розв'язування задач
Зустріч у міт за розкладом 5 уроку (о 12:55)

1. Гальванічний елемент дає на зовнішньому опорі 4 Ом силу струму 0,2 А, а на зовнішньому опорі 7 Ом - силу струму 0,14 А. Визначити струм короткого замикання.

2. До джерела струму з ЕРС 3В підключили провідник з опором 2 Ом. Вольтметр, підключений до провідника, показав 2В. Знайдіть внутрішній опір джерела струму.

3. Два  елементи  з  ЕРС  2 В  і  1,5 В,  внутрішнім  опором r1 = r2 = 0,5 Ом з’єднані паралельно. Опір зовнішнього кола R = 2 Ом.  Визначити  силу  струму  у  зовнішньому  колі,  силу струму в батареї.

1.      4. Яка кількість теплоти виділиться за 10 хв у провіднику опором 20 Ом за сили струму 5 А?

5. 5. Визначте опір провідника, якщо при силі струму 2 А за 5 хв він виділив 2400 Дж енергії.
           6.   Яка кількість теплоти виділиться за 30 хв в електричному чайнику з опором 100 Ом, включеному в мережу з напругою 220 В? Скільки води можна нагріти від 20 °C до кипіння, використовуючи все тепло, що виділяється струмом?

4.      7. Визначте потужність струму в електричній лампі, якщо при напрузі 3 В сила струму в ній 0,1 А

5.      8. Визначте витрату електричної енергії за 20 с автомобільною електричною лампою, розташованою на напругу 12 В, якщо сила струму 3,5 А

      9***. 1.      Визначте вартість енергії, що витрачається під час користування телевізором протягом 4 год за 30 днів. Споживана потужність телевізора 220 Вт. Тариф – 1,44 грн/кВт-год


Урок 8. Експериментальна робота № 1 "Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників"
1.Відкрийте  підручник на с-49.та скачайте шаблон для лабораторної роботи за посиланням
2.Ознайомтеся з вказівками до роботи
3.Перейдіть за посиланням та почніть створювати симуляцію електронних кіл. Кожен етап(нове коло) переносьте у зошит у вигляді схеми цього електричного кола. Далі вставте в шаблон фото цих схем.
4. Працюйте відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в підручнику або шаблоні.
Приклад збирання електричного кола та проведення вимірювань знайдете у відео до цього уроку.
5. Запишіть висновки
6. Сфотографуйте роботу(якщо виконували в зошиті) або збережіть відредагований шаблон. Назва роботи чи фото_ ваше прізвище та ім'я.
7 відправте свою підписану роботу + задачі сюди 👇




13 вересня
Урок 6. Практикум з розв'язування задач
Зустріч у міт за розкладом 5 уроку (о 12:55)

посилання на наш задачник, створений під час уроків

Виконати задачі до 17.09, фото чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net
11 вересня
Урок 4-5. Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. Розв'язування задач
Зустріч у міт за розкладом 5 уроку (о 12:55)

Перевірка знань

Пройдіть інтерактивний тест з попередньої теми «Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца», щоб пригадати вивчений матеріал. 

 Опрацьовуємо  «Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола» §4 за підручником «Фізика 11 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий». Пишемо конспект.

Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: внутрішній опірнапруга, струм і опір.

Під час онлайну розв'яжемо декілька задач

Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.





6 вересня
Урок 3. Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца
Зустріч у міт за розкладом 5 уроку (о 12:55)
Перегляньте відео, запишіть основні формули, закон Джоуля-Ленца, задачі. Можна опрацювати параграф 3 підручника.

Хто бажає отримати високий бал, зробіть експериментальне завдання §3 на ст. 17, тобто, визначте ККД свого домашнього електричного чайника.
дошка з задачами

4 вересня
Урок 1. Електричний струм
зустріч у гугл міт  о 12:55 

Пройдіть діагностичний тест для визначення рівня знань на початок теми

План вивчення матеріалу:

1. Електричний струм
2. Електричне коло
3. Сила струму
4. Електрична напруга
5. Електричний опір
6. Закон Ома для ділянки кола

Перегляньте презентацію та випишіть у зошит всі формули. Спробуйте розв'язати подані в презентації задачі


*Перейдіть за посиланням, перегляньте декілька симуляцій: електропровідність, просте коло зі струмом, Напруга батареї, Коло з батареї та резистора. зберіть найпростіше електричне коло з послідовним та паралельним з'єднанням. 

Скласти електричне коло можна тут

Зробіть фото чи скриншот екрана. на наступній онлайн зустрічі продемонструєте ці зображення

Демонстрації відкриваються при умові, що встановлені 

https://www.java.com/en/download/

Урок 2. Послідовне і паралельне з'єднання провідників. Шунти й додаткові опори

План вивчення матеріалу:

1. Послідовне з’єднання провідників
2. Паралельне з’єднання провідників
3. Шунти та додаткові опори
1. Пригадайте те, що вам відомо з попереднього курсу фізики з теми послідовне та паралельне з'єднання провідників. для цього можете переглянути відео 1 та відео 2. Запишіть у зошит окремо формули для кожного виду з'єднання(можна скористатись підручником § 2 чи довідниками)


!!!!2. Тепер дайте відповіді на питання тесту для учнів 8 класу на тему «Паралельне та послідовне з’єднання», щоб остаточно пригадати пройдений три роки тому матеріал. 

Тест

3. уважно перегляньте відео. З'ясуйте способи збільшення меж вимірювання амперметра та вольтметра. Зробіть відповідні зображення схем під'єднання шунтів та додаткових опорів та формули для їх розрахунків


Закріплення набутих знань

Розглянемо задачу з п. 4 «Учимося розв’язувати задачі» з підручника на сторінці 12 та проаналізуємо розв’язок.

Розв’язування задач

Тепер закріпимо знання, розв’язавши наступну задачу.

Задача 1 (Задача з підручника: Вправа 2, №5)

Визначте загальний опір R ділянки кола, якщо R1=R2=R5=R6=3 Ом, R3=20 Ом, R4=24 Ом. Чому дорівнює сила струму в кожному резисторі, якщо до ділянки кола прикладена напруга 36 B?

Мішане з’єднання провідників

Підказка: Ця задача аналогічна до задачі з п. 4 «Учимося розв’язувати задачі» §2.


Немає коментарів: