Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net
План побудови
- Проведемо промінь паралельний до променя 1 через оптичний центр лінзи - той, що не заломлюється.
- Продовжимо заломлену частину 1 променя до перетину з променем, що не заломлюється. Отримаємо точку фокусу F1.
- Через точку F1 проведемо фокальну площину. Вона перетне головну оптичну вісь у точці головного фокусу F.
- Через точку О проведемо промінь, що не заломлюється, паралельний до променя 2. Він перетне фокальну площину у точці додаткового фокусу F2.
- Через точку F2 та точку перетину 2 променя з лінзою проведемо заломлену частину 2 променя.
17 січня.
Урок 51. Відбивання світла. Закони відбивання світла. Розв’язування задач
15 січня.
13 грудня
Урок 42. Розв’язування задач
11 грудня
Урок 40. Експериментальна робота № 4. Вимірювання індуктивності котушки
Перегляньте шаблон лабораторної роботи. Перейдіть за посиланням до віртуальної лабораторії. Повторіть дослід. Далі виконайте тестові завдання
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Асинхронно
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Опрацюй параграф 19. Розбери задачу на с 110. Виконай письмово в зошиті Вправу 19 № 1, 2.
Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
29 листопада
27 листопада
Готовий проєкт відправте на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net
_______
23 жовтня
Урок 22. Сила Лоренца
Розв'язуємо задачі
18 жовтня
Урок 21. Сила Ампера
Онлайн зустріч за розкладом 5 уроку
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Урок 20. Магнітне поле
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Пригадайте «Опір» та дайте відповіді на подані нижче запитання. відповіді запишіть в робочий зошит чи у шаблон.
1. Що таке опір провідника?
2. Як опір металевого провідника залежить від температури?
3. Що таке питомий опір?
4. Що таке температурний коефіцієнт опору металів?
5. Чим вимірюють опір?
Розпочати варто з перегляду відео, яке також допоможе виконати дану експериментальну роботу
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю
1. Гальванічний елемент дає на зовнішньому опорі 4 Ом силу струму 0,2 А, а на зовнішньому опорі 7 Ом - силу струму 0,14 А. Визначити струм короткого замикання.
2. До джерела струму з ЕРС 3В підключили провідник з опором 2 Ом. Вольтметр, підключений до провідника, показав 2В. Знайдіть внутрішній опір джерела струму.
3. Два елементи з ЕРС 2 В і 1,5 В, внутрішнім опором r1 = r2 = 0,5 Ом з’єднані паралельно. Опір зовнішнього кола R = 2 Ом. Визначити силу струму у зовнішньому колі, силу струму в батареї.
1. 4. Яка кількість теплоти виділиться за 10 хв у провіднику опором 20 Ом за сили струму 5 А?
4. 7. Визначте потужність струму в електричній лампі, якщо при напрузі 3 В сила струму в ній 0,1 А
5. 8. Визначте витрату електричної енергії за 20 с автомобільною електричною лампою, розташованою на напругу 12 В, якщо сила струму 3,5 А
9***. 1. Визначте вартість енергії, що витрачається під час користування телевізором протягом 4 год за 30 днів. Споживана потужність телевізора 220 Вт. Тариф – 1,44 грн/кВт-год
посилання на наш задачник, створений під час уроків
Перевірка знань
Пройдіть інтерактивний тест з попередньої теми «Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца», щоб пригадати вивчений матеріал.
Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: внутрішній опір; напруга, струм і опір.
Під час онлайну розв'яжемо декілька задач
Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Хто бажає отримати високий бал, зробіть експериментальне завдання §3 на ст. 17, тобто, визначте ККД свого домашнього електричного чайника.
План вивчення матеріалу:
2. Електричне коло
3. Сила струму
4. Електрична напруга
5. Електричний опір
6. Закон Ома для ділянки кола
Перегляньте презентацію та випишіть у зошит всі формули. Спробуйте розв'язати подані в презентації задачі
*Перейдіть за посиланням, перегляньте декілька симуляцій: електропровідність, просте коло зі струмом, Напруга батареї, Коло з батареї та резистора. зберіть найпростіше електричне коло з послідовним та паралельним з'єднанням.
Скласти електричне коло можна тут
Зробіть фото чи скриншот екрана. на наступній онлайн зустрічі продемонструєте ці зображення
Демонстрації відкриваються при умові, що встановлені
https://www.java.com/en/download/
Урок 2. Послідовне і паралельне з'єднання провідників. Шунти й додаткові опори
План вивчення матеріалу:
2. Паралельне з’єднання провідників
3. Шунти та додаткові опори
!!!!2. Тепер дайте відповіді на питання тесту для учнів 8 класу на тему «Паралельне та послідовне з’єднання», щоб остаточно пригадати пройдений три роки тому матеріал.
3. уважно перегляньте відео. З'ясуйте способи збільшення меж вимірювання амперметра та вольтметра. Зробіть відповідні зображення схем під'єднання шунтів та додаткових опорів та формули для їх розрахунків
Закріплення набутих знань
Розглянемо задачу з п. 4 «Учимося розв’язувати задачі» з підручника на сторінці 12 та проаналізуємо розв’язок.
Розв’язування задач
Тепер закріпимо знання, розв’язавши наступну задачу.
Задача 1 (Задача з підручника: Вправа 2, №5)
Визначте загальний опір R ділянки кола, якщо R1=R2=R5=R6=3 Ом, R3=20 Ом, R4=24 Ом. Чому дорівнює сила струму в кожному резисторі, якщо до ділянки кола прикладена напруга 36 B?
Підказка: Ця задача аналогічна до задачі з п. 4 «Учимося розв’язувати задачі» §2.
Немає коментарів:
Дописати коментар