7 клас фізика

Вітаю з початком нового навчального року!
Сподіваюся на тісну співпрацю, відповідальне ставлення до навчання та бажання здобувати освіту. 
Вірю у ваш розум, силу духу і моральний настрій!
 Знання - сила!  Слава Україні!

 Наш підручник     


Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net

зустрічі у гугл міт  
Щовівторка 7-А о 13:50
                     7-Б о 12:55 
                     7-В о 10:55
та щочетверга 7-А о 9:00
                         7-Б о 12:55 
                          7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

Посилання на Google classroom(тисни на свій клас)

30 січня

Урок 38.  Контроль успішності № 4 з теми «Явище інерції. Інертність та маса тіла. Густина речовини. Імпульс тіла. Реактивний рух».

Виконати в зошиті контрольну роботу. бланк роботи в класрумі

28 січня

Урок 37. Узагальнення та систематизація знань. Захист навчальних проєктів.

зустрічі у гугл міт  
                     7-А о 13:50
                     7-Б о 12:55 
                     7-В о 10:55

Дошка з задачами

23 січня

Урок 36. Реактивний рух.
зустрічі у гугл міт  
                         7-А о 9:00
                         7-Б о 12:55 
                          7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 21 підручника 
Якщо буде тривога під час уроку, дивимось відео, розбираємо задачі усно.
ІІ. Вправи
Пройти тест
Виконай вправу

21 січня

Урок 35. Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу.
зустрічі у гугл міт  
                     7-А о 13:50
                     7-Б о 12:55 
                     7-В о 10:55

І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 19-20 підручника 

Якщо буде тривога під час уроку, дивимось відео, розбираємо задачі усно.
ІІ. Вправи
Пройти тест

16 січня

Урок 34. Імпульс тіла.
Працюємо асинхронно
І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 19 підручника 


ІІ. Вправи

1.      Дайте усні відповіді на контрольні запитання:

        Яку систему можна вважати замкненою? Наведіть приклади.

        Дайте означення імпульсу тіла. Якою є одиниця імпульсу тіла
в СІ?

        Сформулюйте закон збереження імпульсу.

2. Перейдіть на дошку і розберіть задачі.

3.      Розв’яжіть другу частину задачі № 5 (Впр. 19):

Кулька масою 100 г рухається зі швидкістю 2 м/с. Її наздоганяє кулька масою 200 г, що рухається зі швидкістю 3 м/с. Визначте значення і напрямок сумарного імпульсу кульок. Яким буде сумарний імпульс кульок, якщо вони рухатимуться назустріч одна одній?



14 січня

Урок 33. Густина. Одиниці густини. Розв’язування задач.
зустрічі у гугл міт  
                     7-А о 13:50
                     7-Б о 12:55 
                     7-В о 10:55
І. Теоретична частина. Згадайте означення, буквене позначення, одиниці вимірювання густини. Використовуй конспект або  параграф 17 підручника.

Якщо буде тривога під час уроку, розібрати задачі з аркушу на дошці (посилання буде зранку), записати їх у зошит.

ІІ. Вправи
Розв'яжемо деякі задачі під час уроку. Дошку додам після уроків.
Розв'язати самостійно в зошиті задачі. Фото завантажувати в класрум або надсилати на пошту вчителю
1. Знайдіть об’єм 9 кг олії.
2. Знайдіть масу бензину в пляшці об’ємом 2 л.
3.На полиці магазину стоїть дві пляшки молока  однакової вартості. На одній з них написано: Об'єм молока 1 літр, а на іншій - маса молока 1 кг. Яку пляшку молока вигідніше купити?

26 грудня

Урок 32. Узагальнюючий урок
Асинхронно
Останнє завдання в цьому році тут
Ви плідно працювали весь семестр, тому пропоную вибрати собі цукерочку.


24 грудня

Урок 31. Лабораторна робота № 5 «Визначення густини речовини (твердих тіл, рідин)».

Експеримент 

всі завдання можна виконати в  pdf документі на комп'ютері, чи телефоні або записати в зошит тему, мету, таблицю. Обов'язково не забудь про висновки.



19 грудня

Урок 30. Густина. Одиниці густини
Асинхронно
1. Опрацюй конспект або переглянь відео, або опрацюй параграф 17 



2. Заповни таблицю в зошиті
3. Переконайся, що ти знаєш відповіді на питання (усно):
1. Наведіть приклади, які свідчать про те, що для зміни швидкості руху тіла потрібен час. 
2. Дайте визначення інертності. 
3. Чому маса є мірою інертності тіла? 
4. Назвіть одиницю маси в СІ. Дайте визначення густини речовини. 
5. Які вимірювання необхідно здійснити, щоб визначити густину речовини? 
6. Які одиниці густини ви знаєте? 
7. Як подати густину в грамах на сантиметр кубічний (г/см3), якщо відоме її значення в кілограмах на метр кубічний (кг/м3)? 
8. Поясніть чому густина речовини залежить від температури та агрегатного стану? 
9. Як обчислити масу тіла за його густиною та об’ємом?


17 грудня

Урок 29. Лабораторна робота № 4 «Вимірювання маси тіл».
Асинхронно
Переглянь відеодосліди та заповни шаблон лабораторної роботи 4. Не забудь написати висновки. Якщо виникають проблеми з шаблоном, можеш працювати в зошиті
Заповнені шаблони або фото зошита завантаж у гуглкласрум або відправляй на пошту вчителю




12 грудня

Урок 28. Інертність тіла. Маса.
зустрічі у гугл міт  
                         7-А о 9:00
                         7-Б о 12:55 
                          7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 16 підручника 

Якщо буде тривога під час уроку, дивимось відео, розбираємо задачі усно.
ІІ. Вправи
Пройти тест

10 грудня

Урок 27. Явище інерції.
І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 15 підручника 
Якщо буде тривога під час уроку, дивимось відео, розбираємо задачі усно.
ІІ. Вправи

Виконайте вправу № 15 (с. 109 підручника) № 1-6 усно, 7-8 письмово

5 грудня

Урок 26. Контрольний тест за темою.

3 грудня

Урок 25. Узагальнення та систематизація знань з теми «Рівномірний рух по колу. Коливальний рух»
Працюємо асинхронно

І. Теоретична частина
Відео до уроку або повторюй параграфи 12- 14 підручника 
ІІ. Вправи
Шукай у гугл класі

28 листопада
Урок 24. 
Розв’язування задач.

зустрічі у гугл міт  
7-А  Асинхронно
                         7-Б о 12:55 
                          7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

Практикум з розв'язування задач.

Завдання шукай в класрум.

26 листопада
Урок 23. 
Лабораторна робота № 3 «Дослідження коливань нитяного маятника».

Працюємо самостійно

Учні, які виконали творче завдання на турніках звільняються від виконання роботи.

Лабораторну роботу можна виконати самостійно з підручними засобами (нитка, горіхи або м'ячики). Можна заповнити таблиці, скориставшись відео дослідами.

Шаблон лабораторної роботи

Якщо виникають проблеми з заповненням шаблону, то можна таблиці накреслити в зошит, заповнити їх та записати висновки до роботи.

Успіхів.


21 листопада
Урок 22. 
Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань.

зустрічі у гугл міт  
                        7-А о 9:00
                         7-Б о 12:55 
                          7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

 І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 14 підручника 
Якщо буде тривога під час уроку, дивимось відео, записуємо задачі в зошит.
ІІ. Вправи
Виконуємо задачі разом. Відсутні на уроці записують задачі з відео вище
Додаткові вправи

"Маятник Фуко"https://youtu.be/MgbEZOt33CY

Вправи

       "Коливальний рух" знайди пару https://learningapps.org/7627482

       "Вільні і вимушені коливання" Класифікація https://learningapps.org/7627566

"Види криволінійного руху (формули руху)" Знайди пару https://learningapps.org/display?v=pp82y1bft19

19 листопада
Урок 21. 
Швидкість рівномірного руху по колу. Рух Землі і Місяця.

зустрічі у гугл міт  
                     7-А о 13:50
                     7-Б о 12:55 
                     7-В о 10:55
І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 13 підручника 
Якщо буде тривога під час уроку, дивимось відео, записуємо задачі в зошит. 
ІІ. Вправи
Виконуємо задачі разом. Відсутні на уроці записують задачі з відео вище
ІІІ. Домашнє завдання
  1. Виконайте завдання № 4, № 7 вправи 13 (письмово).
  2.  Підготуйте коротке повідомлення про обертальний рух одної з
     планет-гігантів (Юпітера, Сатурна, Урана та Нептуна) навколо Сонця.
  3.  Почніть виконувати дослідження (підручник, с. 90).


14 листопада
Урок 20. 
Лабораторна робота № 2 «Визначення періоду обертання тіла»

Працюємо асинхронно. 

Перейди за посиланням та виконай роботу, дотримуючись вказівок.
Лабораторна робота(вказівки) тут
Скачайте шаблон лабораторної роботи. В гуглкласі
Результати вимірювань відразу заносьте до таблиці.
Сформулюйте висновки повними змістовними реченнями. Надішліть роботу в гугл класрум або на пошту вчителю.

12 листопада
Урок 19. 
Рівномірний рух матеріальної точки по колу (рівномірне обертання).

зустрічі у гугл міт  
                     7-А о 13:50
                     7-Б о 12:55 
                     7-В о 10:55
І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 12 підручника с.84-87
Якщо буде тривога під час уроку, дивимось відео, записуємо задачі в зошит. 
ІІ. Вправи
Виконуємо задачі разом. Відсутні на уроці записують задачі з відео вище
ІІІ. Тестове завдання
Виконай завдання для самоконтролю в гугл класрумі.

ІV. Додаткові навчальні матеріали

       "Рівномірний рух по колу" Пазл https://learningapps.org/display?v=p5j53j1kn19

       "Рівномірний рух по колу" Знайти слова https://learningapps.org/display?v=pohy4360j19

"Обертальний рух у природі - основа відліку часу" Кросворд https://learningapps.org/display?v=pbe14ovp319

7 листопада
Урок 18. Контроль успішності № 2 з теми «Фізичні величини, що характеризують механічний рух. Прямолінійний рівномірний рух».

Працюємо асинхронно

Виконай контрольну роботу в робочому зошиті. Вказівки і бланк з завданнями знайдеш в гуглкласі

5 листопада
Урок 17. 
Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи
зустріч у гугл міт  
                     7-А о 13:50
                     7-Б о 12:55 
                     7-В о 10:55








24 жовтня
Урок 16. 
Лабораторна робота № 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла».
зустрічі у гугл міт  
                         7-А о 9:00
                         7-Б о 12:55 
                          7-В працює асинхронно

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

Мета: дослідити нерівномірний рух тіла; навчитися визначати середню швидкість руху тіла.

Обладнання: інтерактивна    симуляція   PhET (скейтбордист,     різні          треки, секундомір, рулетка)
Посилання на бланк лабораторної роботи з вказівками до виконання шукай у своєму гугл класі.

22 жовтня
Урок 15. 
Розв’язування задач.
зустрічі у гугл міт  
                     7-А о 13:50
                     7-Б о 12:55 
                     7-В о 10:55
ІІ. Вправи
Виконуємо задачі разом. Посилання на дошку для відсутніх виставлю після 7 уроку
ІІІ. Тестове завдання
Виконай завдання для самоконтролю в гугл класрумі.

17 жовтня
Урок 14. 
Нерівномірний рух. Середня швидкість.
зустрічі у гугл міт  
                        7-А о 9:00
                         7-Б о 12:55 
                          7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 11 підручника с.71-75
ІІ. Вправи
Виконай тестові завдання для самоконтролю.
ІІІ. Додаткові вправи
"Види механічного руху" Класифікація https://learningapps.org/5840330
 Механічний рух. Таблиця https://learningapps.org/14475908

15 жовтня
Урок 13. 
Розв’язування задач.
зустрічі у гугл міт  
                     7-А о 13:50
                     7-Б о 12:55 
                     7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Теоретична частина
Дайте відповіді на контрольні питання на с.68 підручника. Якщо якісь з питань викликали труднощі, то знайдіть на них відповідь у параграфі 10(усно)
ІІ. Вправи
Виконай самостійну роботу
Бланк з завданням тут
ІІІ. Завдання на випадок повітряної тривоги під час уроку
Переглянути відео, записати задачі в зошиті



10 жовтня
Урок 12. Графіки рівномірного руху.
зустрічі у гугл міт  
                         7-А о 9:00
                         7-Б о 12:55 
                          7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Теоретична частина

або опрацюй параграф 10 підручника с.62-67
ІІ. Вправи
Виконай письмове завдання в зошиті
Бланк з завданням тут

8 жовтня

Урок 11. Розв’язування задач

Зустріч у  гугл міт : 
                     7-А о 13:50
                     7-Б о 12:55 
                     7-В о 10:55

Розв'язуємо задачі під час онлайн зустрічі:
Дошка

1. Який поїзд їде швидше: товарний, що має швидкість 72 км/год, чи пасажирський, що має швидкість 30 м/с?

2. Літак пролетів 750 км за 1 год 15 хв. З якою швидкістю рухався літак?

3. Автобус проїхав 1,5 км за 1 хв. Який шлях подолає автобус за 1,5 год?

4. Надзвуковий літак летить зі швидкістю 400 м/с. За який час він пролетить 100 км?

5. Футболіст за матч у середньому пробігає 20 км. Визначте його швидкість і порівняйте її зі швидкістю велосипедиста – 8 м/с.

6. Людина запізнюється на поїзд. До станції можна дістатися, рухаючись або 2 км по втрамбованій дорозі зі швидкістю 5 км/год, або 1,6 км по некошеному лузі зі швидкістю 4 км/год. Який шлях обрати?

Задачі для самостійного розв'язування:

1. Автобус за 10 с проїхав 200 м. Який шлях він проїде за 1 хв, рухаючись з такою самою швидкістю?

2. Один автомобіль проїхав 20 км за 20 хв, а другий проїхав цю саму відстань за 10 хв. Швидкість якого автомобіля більша і в скільки разів?

3 жовтня

Урок 10. Рівномірний рух. Швидкість руху.

зустрічі у гугл міт  
                         7-А о 9:00
                         7-Б о 12:55 
                          7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

 І. Теоретична частина
Відео

"Рівномірний рух та швидкість руху. Графіки рівномірного прямолінійного руху" https://youtu.be/jiwYWRWKc-U

ІІ. Тест
ІІІ. Вправи

1 жовтня

Урок 9. Траєкторія руху. Шлях. Переміщення.

зустрічі у гугл міт  
                      7-А о 13:50
                      7-Б о 12:55 
                      7-В о 10:55
І. Теоретична частина
Опрацюй теоретичний матеріал за посиланням або параграф 7 підручника.

26 вересня

Урок 8. Механічний рух. Відносність руху та спокою. Система відліку. Матеріальна точка.
зустрічі у гугл міт  
                         7-А о 9:00
                         7-Б о 12:55 
                          7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Відео до уроку:

1.   Система відліку. Траєкторія. Шлях  https://youtu.be/B-Syrds2AOg?feature=shared  

2. "Види рухів" https://youtu.be/Ooj3XzUAaeI

3.       "Відносність руху" https://youtu.be/pl9KN0f0O1g

4.       "Матеріальна точка" https://youtu.be/cIXbYTjCvt0

ІІ. Вправи

1.       "Відносність руху та спокою" Пазл https://learningapps.org/7618022

2.       "Матеріальна точка" Класифікація https://learningapps.org/7617916

     3. "Відносність руху" Вікторина (1 відповідь) https://learningapps.org/display?v=pd4vxtpin19

 ІІІ.Тест до уроку

24 вересня

Урок 7. Узагальнення та систематизація знань. Контроль успішності № 1 з теми «Методи пізнання природи. Фізика як природнича наука».

контрольна робота

19 вересня

Урок 6. Рух і взаємодія частинок речовини. 

зустріч у гугл міт  для 7-А о 9:00
зустріч у гугл міт  для 7-Б о 12:55 
зустріч у гугл міт  для 7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Перегляньте відео до уроку. Або опрацюйте  параграф 5 підручника.

ІІ. Повтори параграфи 1-5. підготуйся до контрольної роботи. Можна скористатися матеріалом на с.37

ІІІ. Виконай письмову роботу, прикріплену в гугл класі.


17 вересня

Урок 5. Поняття про різні види матерії. Будова речовини.

зустріч у гугл міт  для 7-А о 13:50
зустріч у гугл міт  для 7-Б о 12:55 
зустріч у гугл міт  для 7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

1. Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 4 підручника(с. 25-29). 
2.Далі – намалюй в зошит атом та вкажи основні його складові.

А в наступному відео показано  дифузію.


3. виконай тестові завдання для самоконтролю.

4. Практичне завдання
1. Візьміть прозору чашку чи невелику банку. 
2. Покладіть на дно пакетик чаю
3. Залийте окропом та не мішайте
4. Спостерігайте явище дифузії
5. Якщо є ще декілька вільних хвилин, виконайте додаткове творче завдання(посилання на нього нижче)
6. Зробіть перерву та насолодіться теплим чаєм зі смаколиками.

5.Додаткове завдання*

Перейдіть за посиланням та створіть реальну чи вигадану модель молекули. зробіть скриншот та надішліть у гугл клас або на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net


12 вересня

Урок 4. Експериментальна робота № 1 «Вимірювання розмірів
малих тіл методом рядів».
зустріч у гугл міт  для 7-А о 9:00
зустріч у гугл міт  для 7-Б о 12:55 
зустріч у гугл міт  для 7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Відкрийте с.36 підручника. Уважно прочитайте пункт "Постановка завдання"

ІІ. Скачайте зразок оформлення звіту експериментальної роботи у гугл клас рум. Виконуйте вказівки до виконання роботи. Заповніть всі необхідні поля. Зробити це можна прямо в скачаному документі або в зошиті. 
ОБОВ'ЯЗКОВО провести Аналіз експерименту та його результатів і напишіть висновок до роботи.

Проаналізуйте хід і результати експерименту, відповівши наведені нижче запитання, запишіть висновок.

Сформулюйте висновок, у якому зазначте: чого ви навчилися в ході виконання роботи; які результати отримали; як можна підвищити точність експерименту; для чого можуть знадобитися навички, набуті в ході виконання роботи.

ІІІ. Прикріпіть заповнений звіт у клас румі або відправте на електронну пошту вчителя.

10 вересня

Урок 3. Фізичні величини та їх вимірювання

зустріч у гугл міт  для 7-А о 13:50
зустріч у гугл міт  для 7-Б о 12:55 
зустріч у гугл міт  для 7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Опрацюй параграф 3 підручника.

ІІ. Відкрий с.23 підручника, запиши в зошит визначення ціни поділки і формулу обчислення. Знайди в параграфі назви 7 основних одиниць вимірювання, запиши.
ІІІ. Виконай тестове завдання тут
ІV. Виконай експериментальне завдання. опис в гугл класрум

5 вересня

Урок 2. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи. Правила безпеки під час здійснення експериментів та досліджень, зокрема у фізичному кабінеті.

зустрічі у гугл міт  

 7-А о 9:00

7-Б о 12:55 

 7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Опрацюй параграф 2 підручника.

ІІ. Українські фізики

Самостійно ознайомитися з «Набором карток з інформацією про деяких українських вчених», які доступні за посиланням: https://dovidka.biz.ua/vidomi-ukrayinski-fiziki/

ІІІ. Виконати завдання у гугл класрумі.


3 вересня

Урок 1. Фізика — наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища

зустріч у гугл міт  для 7-А о 13:50
зустріч у гугл міт  для 7-Б о 12:55 
зустріч у гугл міт  для 7-В о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Опрацюй параграф 1 підручника
ІІ. Створи в зошиті таблицю «Фізичні явища, їх спостереження в природі, техніці, побуті»
Шаблон оформлення тут
ІІІ. Прочитати фрагмент твору О.Довженка «Зачарована Десна».Вибери з тексту фізичні тіла, фізичні явища та випиши їх.
«Пахне огірками, старим неретом волока, хлібом, батьком і косарями, пахне болотом і травами, десь гукають, і… зразу чую, деркачі й перепілки. Чумацький віз тихо рипить піді мною, а в синім небі Чумацький Шлях показує дорогу…

Прокидаюся на березі Десни під дубом. Сонце високо, косарі далеко, коси дзвенять, коні пасуться.»

ІV. Виконай задачі

1. У поданому нижче тексті назвіть уривки, які стосуються фізичних явищ.

·       У помірному кліматичному поясі восени листя на деревах змінюють кольори на різні відтінки жовтого, коричневого і червоного.

   Завдяки своїй формі листя падає повільніше, ніж товста гілка з тієї самої висоти.

  Коли ми збираємо листя металевими граблями з дерев’яною ручкою, зубці граблів згинаються, але їх тверда дерев’яна ручка не змінює форму.

  Восени ми рідко спостерігаємо блискавки, але часто бачимо туман, що ускладнює керуванням автомобілем.

  Туман несприятливий тим, що сильно розсіює світло від автомобільних фар.

V. 🤔 Які фізичні явища можна продемонструвати за допомогою мобільного телефону?

VІ. Виконай тестові завдання





Немає коментарів: