Сподіваюся на тісну співпрацю, відповідальне ставлення до навчання та бажання здобувати освіту.
Вірю у ваш розум, силу духу і моральний настрій!
Знання - сила! Слава Україні!
Щовівторка 7-А о 13:50
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
та щочетверга 7-А о 9:00
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Посилання на Google classroom(тисни на свій клас)
30 січня
28 січня
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
23 січня
21 січня
7-А о 13:50
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
16 січня
1. Дайте усні відповіді на контрольні
запитання:
•
Яку
систему можна вважати замкненою? Наведіть приклади.
•
Дайте
означення імпульсу тіла. Якою є одиниця імпульсу тіла
в СІ?
• Сформулюйте закон збереження імпульсу.
2. Перейдіть на дошку і розберіть задачі.
3. Розв’яжіть другу частину задачі № 5 (Впр. 19):
Кулька масою 100
г рухається зі швидкістю 2 м/с. Її наздоганяє кулька масою 200 г, що рухається
зі швидкістю 3 м/с. Визначте значення і напрямок сумарного імпульсу кульок. Яким
буде сумарний імпульс кульок, якщо вони рухатимуться назустріч одна одній?
14 січня
7-А о 13:50
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
26 грудня
24 грудня
Експеримент
всі завдання можна виконати в pdf документі на комп'ютері, чи телефоні або записати в зошит тему, мету, таблицю. Обов'язково не забудь про висновки.
19 грудня
17 грудня
12 грудня
7-А о 9:00
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
10 грудня
Виконайте вправу № 15 (с. 109 підручника) № 1-6 усно, 7-8 письмово
5 грудня
3 грудня
28 листопада
Урок 24. Розв’язування
задач.
7-А Асинхронно
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Практикум з розв'язування задач.
Завдання шукай в класрум.
26 листопада
Урок 23. Лабораторна робота № 3
«Дослідження коливань нитяного маятника».
Учні, які виконали творче завдання на турніках звільняються від виконання роботи.
Лабораторну роботу можна виконати самостійно з підручними засобами (нитка, горіхи або м'ячики). Можна заповнити таблиці, скориставшись відео дослідами.
Якщо виникають проблеми з заповненням шаблону, то можна таблиці накреслити в зошит, заповнити їх та записати висновки до роботи.
Успіхів.
21 листопада
Урок 22. Коливальний
рух. Амплітуда, період і частота коливань.
7-А о 9:00
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
"Маятник Фуко"https://youtu.be/MgbEZOt33CY
Вправи
● "Коливальний рух" знайди пару https://learningapps.org/7627482
● "Вільні і вимушені коливання" Класифікація https://learningapps.org/7627566
19 листопада
Урок 21. Швидкість
рівномірного руху по колу. Рух Землі і Місяця.
7-А о 13:50
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
- Виконайте завдання № 4, № 7 вправи 13 (письмово).
- Підготуйте коротке повідомлення про обертальний рух
одної з
планет-гігантів (Юпітера, Сатурна, Урана та Нептуна) навколо Сонця. - Почніть виконувати дослідження (підручник, с. 90).
14 листопада
Урок 20. Лабораторна робота № 2
«Визначення періоду обертання тіла»
Працюємо асинхронно.
Скачайте шаблон лабораторної роботи. В гуглкласі
12 листопада
Урок 19. Рівномірний
рух матеріальної точки по колу (рівномірне обертання).
7-А о 13:50
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
ІV. Додаткові навчальні матеріали
● "Рівномірний рух по колу" Пазл https://learningapps.org/display?v=p5j53j1kn19
● "Рівномірний рух по колу" Знайти слова https://learningapps.org/display?v=pohy4360j19
"Обертальний рух у природі - основа відліку часу" Кросворд https://learningapps.org/display?v=pbe14ovp319
7 листопада
Урок 18. Контроль
успішності № 2 з теми «Фізичні величини, що характеризують механічний рух.
Прямолінійний рівномірний рух».
Урок 17. Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи
Урок 16. Лабораторна робота № 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла».
7-А о 9:00
7-Б о 12:55
7-В працює асинхронно
Мета: дослідити нерівномірний рух тіла; навчитися
визначати середню швидкість руху тіла.
Урок 15. Розв’язування задач.
7-А о 13:50
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість.
Урок 13. Розв’язування задач.
Урок 12. Графіки рівномірного руху.
7-А о 9:00
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
8 жовтня
Урок 11. Розв’язування задач
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
1. Який поїзд їде швидше: товарний, що має швидкість 72 км/год, чи пасажирський, що має швидкість 30 м/с?
2. Літак пролетів 750 км за 1 год 15 хв. З якою швидкістю рухався літак?
3. Автобус проїхав 1,5 км за 1 хв. Який шлях подолає автобус за 1,5 год?
4. Надзвуковий літак летить зі швидкістю 400 м/с. За який час він пролетить 100 км?
5. Футболіст за матч у середньому пробігає 20 км. Визначте його швидкість і порівняйте її зі швидкістю велосипедиста – 8 м/с.
6. Людина запізнюється на поїзд. До станції можна дістатися, рухаючись або 2 км по втрамбованій дорозі зі швидкістю 5 км/год, або 1,6 км по некошеному лузі зі швидкістю 4 км/год. Який шлях обрати?
Задачі для самостійного розв'язування:
1. Автобус за 10 с проїхав 200 м. Який шлях він проїде за 1 хв, рухаючись з такою самою швидкістю?
2. Один автомобіль проїхав 20 км за 20 хв, а другий проїхав цю саму відстань за 10 хв. Швидкість якого автомобіля більша і в скільки разів?
3 жовтня
Урок 10. Рівномірний рух. Швидкість руху.
зустрічі у гугл міт
7-А о 9:00
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
7-А о 9:00
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
"Рівномірний рух та швидкість руху. Графіки рівномірного прямолінійного руху" https://youtu.be/jiwYWRWKc-U
- Механічний рух" Вікторина (1 відповідь) https://learningapps.org/display?v=paudiuvt519
- "Механічний рух" Кросворд https://learningapps.org/1801692
- "Механічний рух" Вгадай слово https://learningapps.org/1801902..
1 жовтня
Урок 9. Траєкторія руху. Шлях. Переміщення.
7-А о 13:50
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
26 вересня
7-А о 9:00
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
І. Відео до уроку:
2. "Види рухів" https://youtu.be/Ooj3XzUAaeI
3. "Відносність руху" https://youtu.be/pl9KN0f0O1g
4. "Матеріальна точка" https://youtu.be/cIXbYTjCvt0
ІІ. Вправи
1. "Відносність руху та спокою" Пазл https://learningapps.org/7618022
2. "Матеріальна точка" Класифікація https://learningapps.org/7617916
3. "Відносність руху" Вікторина (1 відповідь) https://learningapps.org/display?v=pd4vxtpin19
ІІІ.Тест до уроку
24 вересня
Урок 7. Узагальнення та систематизація знань. Контроль успішності № 1 з теми «Методи пізнання природи. Фізика як природнича наука».
19 вересня
Урок 6. Рух і взаємодія частинок речовини.
зустріч у гугл міт для 7-Б о 12:55
зустріч у гугл міт для 7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
І. Перегляньте відео до уроку. Або опрацюйте параграф 5 підручника.
ІІ. Повтори параграфи 1-5. підготуйся до контрольної роботи. Можна скористатися матеріалом на с.37
ІІІ. Виконай письмову роботу, прикріплену в гугл класі.
17 вересня
Урок 5. Поняття про різні види матерії. Будова речовини.
зустріч у гугл міт для 7-Б о 12:55
зустріч у гугл міт для 7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
2.Далі – намалюй в зошит атом та вкажи основні його складові.
1. Візьміть прозору чашку чи невелику банку.2. Покладіть на дно пакетик чаю3. Залийте окропом та не мішайте4. Спостерігайте явище дифузії5. Якщо є ще декілька вільних хвилин, виконайте додаткове творче завдання(посилання на нього нижче)6. Зробіть перерву та насолодіться теплим чаєм зі смаколиками.
Перейдіть за посиланням та створіть реальну чи вигадану модель молекули. зробіть скриншот та надішліть у гугл клас або на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net
12 вересня
зустріч у гугл міт для 7-Б о 12:55
зустріч у гугл міт для 7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
І. Відкрийте с.36 підручника. Уважно прочитайте пункт "Постановка завдання"
Проаналізуйте хід і результати експерименту, відповівши наведені нижче запитання, запишіть висновок.
Сформулюйте висновок, у якому зазначте: чого ви навчилися в ході виконання роботи; які результати отримали; як можна підвищити точність експерименту; для чого можуть знадобитися навички, набуті в ході виконання роботи.
10 вересня
Урок 3. Фізичні величини та їх вимірювання
зустріч у гугл міт для 7-Б о 12:55
зустріч у гугл міт для 7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
І. Опрацюй параграф 3 підручника.
5 вересня
Урок 2. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи. Правила безпеки під час здійснення експериментів та досліджень, зокрема у фізичному кабінеті.
зустрічі у гугл міт
7-А о 9:00
7-Б о 12:55
7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
І. Опрацюй параграф 2 підручника.
ІІ. Українські фізики
Самостійно ознайомитися з «Набором карток з інформацією про деяких українських вчених», які доступні за посиланням: https://dovidka.biz.ua/vidomi-ukrayinski-fiziki/
ІІІ. Виконати завдання у гугл класрумі.
3 вересня
Урок 1. Фізика — наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища
зустріч у гугл міт для 7-Б о 12:55
зустріч у гугл міт для 7-В о 10:55
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Прокидаюся на березі Десни під дубом. Сонце високо, косарі далеко, коси дзвенять, коні пасуться.»
1. У поданому нижче тексті назвіть уривки, які стосуються
фізичних явищ.
·
У
помірному кліматичному поясі восени листя на деревах змінюють кольори на різні
відтінки жовтого, коричневого і червоного.
Завдяки своїй формі листя падає повільніше, ніж товста гілка з тієї самої висоти.
Коли ми збираємо листя металевими граблями з дерев’яною ручкою, зубці граблів згинаються, але їх тверда дерев’яна ручка не змінює форму.
Восени ми рідко спостерігаємо блискавки, але часто бачимо туман, що ускладнює керуванням автомобілем.
Туман несприятливий тим, що сильно розсіює світло від автомобільних фар.
V. 🤔 Які фізичні явища можна продемонструвати за допомогою мобільного телефону?
VІ. Виконай тестові завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар