9 клас фізика

  Наш підручник

Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net


31 січня
Урок 57. Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор. Розв'язування задач

Зустріч у гугл міт:
9-А о 9.00, 9-Б о 9:55

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай Тестові завдання 

Замість відео можна опрацювати параграф 26 або конспект

29 січня
Урок 55. Розв'язування задач
Зустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:10, 9-А о 10:55
Розв'язати задачі в зошиті. Фото виконаних робіт надсилати на пошту



Урок 56. Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор.

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Замість відео можна опрацювати параграф 26 або конспект


24 січня
Зустрічі у гугл міт:9-А о 9:00, 9-Б о 9:55

Урок 54. Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

22 січня
Урок 52-53. Розв'язування задач
Увага! Зустрічі у гугл міт:
9-А о 10:55, 9-Б о 9:00
Завдання. Розв'язати задачі Вправа 23 № 4,5. Фото роботи відправити на пошту вчителю
17 січня
Урок 51. Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів
Зустрічі у гугл міт: 9-А о 9:00, 9-Б о 9:55


Опрацюй презентацію 2. Створи мініконспект. Запиши: означення періоду піврозпаду, активності радіоактивного джерела, сталу радіоактивного розпаду, формулу активності
Задачі до уроку(розв'яжемо під час онлайн-уроку)
15 січня
Урок 49. Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи
Зустріч у гугл міт:
9-Б о 9:00, 9-А о 10:55

1. Опрацюйте конспект або перегляньте відео. Намалюйте зображення про уявлення будови атома в різні періоди та підпишіть їх. Згадайте те запишіть, що таке електрони, протони, нейтрони, нуклони. Запишіть означення ізотопів та намалюйте приклади ізотопів водню (гідрогену)
2. Перегляньте дослід Резерфорда
Віртуальний дослід Резерфорда за посиланням: 



Урок 50. Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання.

Опрацюй презентацію 1. Створи мініконспект. Запиши: прізвища учених, які зробили видатний внесок в розвиток атомної фізики, означення радіоактивності, види радіоактивного випромінювання та їх властивості, формули радіоактивних перетворень для альфа та бета-розпаду.

25 грудня
Урок46-47. Розв'язування задач. Захист навчальних проєктів.
Завдання 1. Виконай завдання для самоперевірки до розділу 3 с.142

Сфотографуй. Надішли файли з фото на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net

Завдання 2. Виконай навчальний міні-проєкт. орієнтовні теми знайдеш на сторінці 144

Надішли файли проєкту на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net

20 грудня
Урок 45. Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів
Відкрий шаблон лабораторної роботи. Завантаж на телефон два додатки, які вказані в описі. Слідуй вказівкам і виконай всі описані кроки. В зошит запиши тему, мету, таблиці з документу та висновки. Фото роботи надішли на пошту вчителю

18 грудня
Урок 43. Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі»
Урок 44. Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку. Радіолокація
Опрацюй презентацію чи відповідний параграф підручника. Пройди тест
13 грудня
Урок 42. Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі
Опрацюй презентацію за посиланням. Запиши основні фізичні величини, що характеризують електромагнітні хвилі, формули. Пройди тест

11 грудня
Урок 40. Шкала електромагнітних хвиль
Зустрічі у гугл міт за розкладом:
Переглянь відео або опрацюй самостійно відповідний параграф підручника



Урок 41. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Створити тест до уроку 41. надіслати на пошту
6 грудня
Урок 39. Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук
Зустрічі у гугл міт за розкладом:
Коротко теорія до уроку тут

4 грудня

Урок 37. Захист учнівських проєктів.

Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 110 підручника

Урок 38. Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі
Зустріч у гугл міт за розкладом 2 уроку 9-Б, та 3 уроку 9-А

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Обов'язково вказуйте своє ім'я та прізвище
Завдання на 12 балів:


29 листопада

Урок 36. Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища»

Контрольна робота

27 листопада

Урок 34. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція

Зустрічі у гугл міт:
9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
Опрацюйте параграф 16 підручника с 100-103 або перегляньте відео. Пройдіть тест для самоперевірки

Урок 35. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

22 листопада

Урок 33. Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи

1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.
3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 100-101. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.
4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю




20 листопада

Урок 31-32. Формула тонкої лінзи. Розв'язування задач

Зустрічі у гугл міт 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55

Тест уже на гугл формах. 9-Б, можете проходити



15 листопада

Урок 30. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої

Зайдіть на дошку. Розберіть задачі на слайдах 1, 4-6. Спробуйте виконати задачі зі слайдів 8-12


13 листопада

Урок 28-29.  Лінзи. Оптична сила лінзи. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої.

Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
9-А о 10:55

Переглянути відео та створити опорний міні конспект.

Дошка з задачами. Завдання на слайдах 1, 4, 5, 6, 9




8 листопада

Урок 27. Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла

1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.
3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 83-84. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.
4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю

6 листопада

Урок 25. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів

Працюємо самостійно

Переглянь відео, опрацюй текстовий документ чи параграф підручника та створи опорний міні конспект.


Тест

Урок 26. Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала

1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.
2. Можна відтворити експеримент в реальних умовах з телефонним ліхтариком, дзеркалом і щілиною з листка картону.
3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 73-74. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити і заповнити таблицю, сформулювати висновки.
4. Заповнений шаблон або фото зошита відправити на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net


25 жовтня

Урок 24. Розв'язування задач

Працюємо асинхронно.

Перейдіть за посиланням на дошку. Розберіть задачі та запишіть їх у зошит.

23 жовтня

Урок 22. Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало

Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
9-А о 10:55

Завдання: Переглянь відео або опрацюй параграф 11 та намалюй закони відбивання світла. розбери приклад розв'язування задачі на с 71 підручника. Розв'язати задачі № 3, 4, 5 із Вправи 11 підручника с. 72. Пройти тест


Урок 23. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла.

Перегляньте відео та створіть міні конспект. Пройдіть тести.

18 жовтня

Урок 21. Розв'язування задач.

Працюємо асинхронно

Завдання: Розв'язати задачі Вправи 10 ( 1, 2, 3, 6, 8) підручника с. 65.

16 жовтня

Урок 19. Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла.

Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
9-А о 10:55

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Урок 20. Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.

Завдання: Переглянути відео та створити опорний міні конспект. Розв'язати задачі Вправи 10 підручника с. 65. Пройти тест


Додаткові матеріали до уроку

Тінь

Утворення тіні

Місячні фази

Сонячне затемнення

Місячне затемнення та місячні фази

11 жовтня
Урок 18. Захист учнівських проектів
Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 54 підручника

Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту
1.       Актуальність -1 бал.
2.       Оформлення роботи (паперові чи електронні носії) - 2 бали.
3.       Достовірність - 1 бал.
4.       Науковість - 2 бали.
5.       Представлення - 2 бали.
6.       Презентація (малюнки) - 2 бали.
7.       Обговорення - 2 бали.
Орієнтовне оформлення проєкту (паперові носії та презентація)
1.       Назва проєкту.
2.       Тип проєкту.
3.       Виконавці проєкту.
4.       Мета.
5.       Завдання проєкту.
6.       Хід роботи.
7.       Висновки.
8.       Використані джерела інформації.
         Проєкт - це п'ять «П»
·          Проблема.
·          Проєктування (планування).
·          Пошук інформації.
·          Продукт.
·          Презентація (представлення результату).
Готовий проєкт надсилай на пошту вчителю

9 жовтня
Урок 16.Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
9-А о 10:55
Урок 17. Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле»
4 жовтня
Урок 15. Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції
1. Відкрий файл- заготовку або с 45 нашого підручника
2. Запиши в документ Прізвище, Ім'я та дату або Запиши в зошиті назву лабораторної роботи., тему, мету, обладнання
3. Працюй відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в підручнику чи заготовці
4. Для виконання зазначених в підручнику кроків, переглянь відео. 
5. Накресли таблиці та заповни їх. Сформулюй висновки та запиши їх.
6. Зроби фото Л.Р.2 та збережи з назвою свого імені та прізвища.
7. Надішли на пошту sent-nikolay@ukr.net


2 жовтня
Урок 13. Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм.
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
9-А о 10:55
Перегляньте відео1, створіть міні конспект. Зробіть схему електрогенератора. Перегляньте відео 2. Запишіть задачі.
додаткові навчальні матеріали
Домашнє завдання
Вивчити § 8; виконати: вправа No 8 (1, 2, 4 — усно).
Урок 14. Розв'язування задач
Працюємо самостійно
Порада: робіть зображення до задач в зошиті, розмірковуйте так, як ми робили це разом під час онлайн зустрічей. Тільки після розв'язання в зошиті, вибирай правильний варіант в тесті.
27 вересня
Урок 12. Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець
Зустріч у гугл міт за розкладом

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt 

Тест до уроку 

Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.

PlayVideo YouTube


Тепер пригадуємо пройдені теми. Це також допоможе краще пізнати новий матеріал. При дистанційному навчанні відповідаємо на питання письмово.

Фронтальне опитування

1. Що таке магнітне поле?

2. Що таке сила Ампера? Яка формула для її обчислення?

3. Як знайти напрям сили Ампера?

4. Пригадайте правило свердлика та правило правої руки.

Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».

Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.

Video YouTube
Електродвигуни

Унаслідок дії сил Ампера рамка зі струмом може обертатися в магнітному полі. Це явище використовують у роботі електродвигунів. Щоб забезпечити обертання рамки в одному напрямку, застосовують колектор.

Рамка зі струмом

Електричний двигун — це пристрій, у якому електрична енергія перетворюється на механічну.

Пристрій, який автоматично змінює напрямок струму в рамці, називають колектором.

Принцип дії колектора

Модель електродвигуна постійного струму

Модель електродвигуна постійного струму

1 — ротор (рухома частина); 2 — статор (нерухома частина); 3 — обмотка статора; 4 — колектор.

Ротор

Статор

А ось шасі електрокара Tesla з електродвигунами.

Tesla

ККД електричний двигунів досить високий — сягає 98%.

Електровимірювальні прилади

Гальванометри, амперметри і вольтметри — це вимірювальні прилади магнітоелектричної системи. Їхня дія ґрунтується на повертанні рамки зі струмом у магнітному полі постійного магніту.

Схема електровимірювального приладу

1 — постійний нерухомий магніт; 2 — спіральні пружини; 3 — півосі; 4 — рамка, жорстко закріплена на півосях; 5 — нерухоме осердя; 6 — стрілка; 7 — шкала.

Будова електровимірювального приладу
ГучномовецьЩе одним прикладом застосування сил Ампера є електродинамічний гучномовець, дія якого ґрунтується на втягуванні котушки зі струмом у магнітне поле кільцевого магніту.

Електродинамічний гучномовець (динамік) — це пристрій, який перетворює електричний сигнал на чутний звук.

Гучномовець

1 — звукова котушка; 2 — дифузор; 3 — постійний кільцевий магніт; 4 — керн; 5 — фланці.

Будова гучномовця

25 вересня
Урок 10. Розв'язування задач
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:55 9-А о 10:50
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Розв'язуємо задачі онлайн
Урок 11. Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту
1. Відкрий файл-заготовку або с 32 нашого підручника
2. Запиши в зошиті назву лабораторної роботи., тему, мету, обладнання
3. Працюй відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи.
4. Для виконання зазначених в підручнику кроків, переглянь відео. 
5. Сформулюй висновки та запиши їх.
6. Зроби фото Л.Р.1 та збережи з назвою свого імені та прізвища.
7. Надішли в папку або на пошту вчителю


20 вересня
Урок 9. Електромагніти та їх застосування. 
Працюємо асинхронно.


Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.


Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».

Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.

Перегляньте відео та створіть міні конспект. Обов'язково запишіть означення та намалюйте будову електромагніта. Зробіть зображення до поданих задач та розв'яжіть їх самостійно або за відео.

Магнітну дію котушки зі струмом на реальному досліді можна переглянути тут 👇



Пройдіть інтерактивний тест онлайн уроку

17 вересня
Урок 7-8 Практикум з розв'язування задач
Зустріч у гугл міт 9-А о 10:55
Розвяжіть письмово в зошитах задачі. Фото виконаних робіт підпишіть власним прізвищем та завантажте сюди або на пошту
Задача 1. Знайти напрям сили Ампера

Задача 2. У прямолінійному провіднику завдовжки 10 см тече струм силою 20 А. Індукція магнітного поля 0,01 Тл. Знайти кут між напрямками вектора індукції та струму, якщо на провідник діє сила 0.01 Н. 
Задача 3. На горизонтальних рейках, що знаходяться в вертикальному однорідному магнітному полі, лежить сталевий провідник, перпендикулярно до рейок. Довжина провідника 15 см, маса 300 г, коефіцієнт тертя між провідником і рейками 0,2. Щоб провідник зрушив з місця, по ньому необхідно пропустити струм 40 А. Яка індукція магнітного поля?
Підказка до задачі: Сила Ампера: 𝐹А = 𝐵 ∙ 𝐼 ∙ 𝑙 ∙ 𝑠𝑖𝑛𝛼 Сила тертя: 𝐹тер = 𝜇 ∙ 𝑁 = 𝜇 ∙ 𝑚 ∙ 𝑔 За умови 𝐹𝐴 = 𝐹тер
Пройти тест в гугл формі
13 вересня
Урок 6 Практикум з розв'язування задач
Зустріч у гугл міт 9-А о 9:00
9-Б о 09:55
Виконайте задачі Вправи 5 в зошит с 28 підручника
Виконай самостійну роботу в зошиті, фото надішли на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net

11 вересня
Урок 4-5. Сила Ампера. Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
9-А о 10:55

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


Для тих хто не був присутній на онлайн уроці, посилання на дошку з розв'язками задач до теми
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи конспект.

6 вересня
Урок 3 Магнітне поле струму. Правило свердлика
Зустріч у гугл міт 9-А о 9:00
9-Б о 09:55
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай в зошиті самостійну роботу. Бланк самостійної роботи тут.


4 вересня
Урок 1. Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
9-А о 10:55

План вивчення нового матеріалу:

1. Властивості постійних магнітів
2. Дослід Ерстеда
3. Досліди Ампера
4. Означення магнітного поля (магнітне поле)
для перегляду презентації на телефоні чи планшеті встановіть додаток Google презентації
Перегляньте презентацію або опрацюйте параграф 1 підручника
запишіть у зошит:

1. Означення постійного магніту слайд 4
2. зображення магніту (можна розфарбувати синім і червоним) слайд 10
3. Намалюйте властивості постійних магнітів слайд 14
4. Намалюйте схему досліду Ерстеда слайд 19
5. Намалюйте схему досліду Ампера слайд 21, 23
6. Означення магнітного поля слайд 28

Урок 2. Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі.

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.



Немає коментарів: