9 клас фізика

  Наш підручник

Зустрічі у гугл міт
середами: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
п'ятницями 9-А о 9:00 , 9-Б о 9:55

Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net


23 травня
Урок 102. Альтернативні джерела енергії
Асинхронно
Перегляньте презентацію
Виконати тестові завдання


21 травня
Урок 100-101. Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес. Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. Розв'язування задач.
Асинхронно
16 травня
Урок 99. Повторення вивченого в 9 класі. Робота над проєктами.
Завдання знайдеш на передостанньому слайді. Виконувати його потрібно в онлайн середовищах. скріни надсилай на пошту

14 травня
Урок 97-98. Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес. Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. Розв'язування задач.
Зустрічі у гугл міт:
9-А о 9:00, 9-А о 10:55

9 травня
Урок 96. Робота над учнівськими проєктами
Зустрічі у гугл міт
9-А о 9:00 , 9-Б о 9:55


Варіанти та цікаві ідеї проєктів дивись тут
7 травня
Урок 94. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
Зустрічі у гугл міт:
9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
1.Параграфи 36-39 повторити, опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1hT8bgkT4l3d9T2citnLzTFTJ8Kwlr0QJ/edit#heading=h.gjdgxs
2. та відеоприклади розв'язування завдань для самоперевірки розділу 5 (стр.258-259)
Задача 8
Задача 11
Задача 12
3.Виписати задачі № 3 та № 4 з текстового документу та розв'язання задач № 11 та № 12 з відеоприкладів.

Урок 95. Контрольна робота № 6 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження»
Зверніть увагу, зараховую тільки першу спробу.
2 травня
Урок 93. Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження.
Асинхронно
1 Опрацювати презентацію за посиланням :
https://docs.google.com/presentation/d/1ht1XdNiB8F-EJXNpt4me_n_ya8ksGJRM/edit#slide=id.p1

2.Завдання: Параграф 39 опрацювати, письмово виконати задачі , які розміщені на слайдах презентації ( 20,21,22,23) та виконати тестові завдання.
30 квітня
Урок 91-92. Розв'язування задач
Зустріч у гугл міт за розкладом
9-Б о 9:00, 9-А о 10:20
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

25 квітня
Урок 90. Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії.
  1. Скачайте текстовий шаблон лабораторної роботи. Ви зможете вносити дані та змінювати тільки завантаживши на свій гаджет чи у свою хмару.

  2. Продивіться відео  https://www.youtube.com/watch?v=yiuFZIit6Yo

  3. Покроково продивіться відео 

  4.  Результати експерименту занесіть до таблиці. Обчислення можна писати у зошит і в документ прикріпити їх фото. Не забудьте про висновки. Це важливо.

  5. Заповнений шаблон завантажити у папку чи відправити на пошту sent-nikolay@ukr.net

23 квітня
Урок 88-89. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.

Працюємо асинхронно

Параграф 38 читати, виконати конспект, повторити алгоритм розв'язування задач на закон збереження механічної енергії (стр. 236 підручника),усно опрацювати приклади розв'язування задач на стр.237-239, переглянути відеоурок :
Домашнє завдання : після перегляду відеоуроку, відповісти письмово на питання :
1.Які тіла використовують у досліді ?
2.За якими формулами проводять розрахунки (перелічити)
3 На яку висоту теоретично повинні були піднятись тіла ?
4.Чому теоретична висота підняття тіл відрізняється від отриманої ?
5. Виконати задачі 1-4 Вправи 38, с 240 підручника.
Фото роботи надіслати на пошту sent-nikolay@ukr.net
18 квітня
Урок 87.  Розв'язування задач.
Виконати задачі в зошиті. Фото роботи надіслати на пошту вчителю.

1. З моделі ракети масою 200 г вилітають гази зі швидкістю 600 м/с відносно Землі. Вважати, що заряд масою 50 г згоряє миттєво. Визначити швидкість ракети після старту.(2 бала)
2. Космонавт вийшов у відкритий космос і забув пристебнути страхувальний трос. У якому напрямку треба кинути гайковий ключ, аби повернутися на корабель?(2 бала)
3. Реактивний літак набирає швидкість від 800 км/год до 2000 км/год. За цей час літак втратив 1 т палива. Маса літака без палива дорівнює 16 т. Яка швидкість витоку газів? (3 бала)
4. Граната, що летіла зі швидкістю 10 м/с, розірвалася на дві частини масами 0,6 кг і 0,4 кг. Швидкість більшої частини зросла до 25 м/с. Знайти швидкість меншої частини. (3 бала)
    16 квітня
    Урок 85-86. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. Розв'язування задач
    Зустріч у гугл міт за розкладом
    9- Б о 9:00, 9-А о 10:55

    Завдання:

    Параграф 37 опрацювати, після перегляду відео, письмово відповісти на питання стр. 233. 
    Дошка
    ЦІКАВО!!! Реактивний рух в природі.
    Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки!
    1. ПЕРЕГЛЯД ОБОВ'ЯЗКОВИЙ!!!
    УКРАЇНА І КОСМОС !!!
    Після перегляду останнього відео , виписати скорочено (до двох речень) 7 фактів про внесок українських учених в розвиток космонавтики.
    2. Для вілсутніх на онлайн-зустрічі: 
    розв'язування задач за посиланням ( текстовий документ) :
    Приклади розв'язування задач
    та переглянути відео :
    Відеоприклади розв'язування задач.
    3.Письмове завдання : Виписати з першого посилання задачі № 2 та № 3 в зошит, 
    11 квітня
    Урок 84. Розв'язування задач
    Зустріч у гугл міт за розкладом
    https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
    1.Параграфи 36 повторити, уважно опрацювати приклади розв'язування задач за параграфами та   текстовим документом :

     2.Задачі  № 2, № 4, записати в зошит. Якщо документ не відкривається повністю, то завантажуйте його на свій пристрій.
    3. Виконати тестові завдання

    9 квітня
    Зустрічі у гугл міт:
    9-Б о 9:55, 9-А о 10:55
    Урок 82. Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження»
    Контрольна робота


    Урок 83. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.

    Сьогодні на уроці ми повинні  знати походження слова «імпульс»; давати означення імпульсу тіла та імпульсу сили, знати формули для їх знаходження та їхні одиниці в СІ; формулювати закон збереження імпульсу, доводити його, ґрунтуючись на законах Ньютона, та записувати математично; знати, що називають замкненою системою тіл.

    1. Параграф 36  читати, виписати формули в робочий зошит.
    2.Переглянути відео за посиланням :
    https://drive.google.com/drive/folders/1vrciRYD_WSLSmFpk89BDZ_X1E1cP4DQ0?usp=sharing
    3.Опрацювати презентацію:
    Взаємодія тіл.Імпульс.
    4.Розв'язати задачі 1-5 зі слайдів презентації письмово в зошиті(хто скільки може)
     виконані роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net
    5. Виконатии тестові завдання

    4 квітня
    Урок 81. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
    Зустрічі у гугл міт:
    9-А о 9:00, 9-Б о 9:55

    1. Повторити теоретичний матеріал за посиланням:
    2.Переглянути приклади розв'язування задач за посиланням:
    3. Приклади розв'язування задач записати в зошит.
    4. Виконати самостійно задачі. Кожна задача = 2 бала. фото роботи надсилай на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net

    Сила тяжіння. Рух тіла під дією сили тяжіння

    1. Падіння каменя на дно ущелини тривало 5 с. З якої висоти впав камінь? Якої швидкості досягає у кінці падіння, якщо почав падати зі стану спокою?

    2. Крижана бурулька зірвалася з висоти 24 м. Якою буде її швидкість перед ударом об землю?

    3. У деякий момент часу швидкість вільно падаючого тіла була 12 м/с. Якою буде швидкість цього тіла через 1 с? Якою була швидкість тіла 1 с тому?

    4. Скільки часу триває вільне падіння тіла без початкової швидкості з висоти 12,8 м?

    5. Скільки часу триває вільне падіння тіла без початкової швидкості з висоти 45 м? 

    2 квітня
    Урок 79-80. Розв'язування задач.
    Зустріч у гугл міт:
    9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
    Запиши в зошиті задачі з відео, обов'язково роби зображення до кожної задачі із напрямками дії усіх сил на тіло. Фото виконаної роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net

    21 березня
    Урок 78. Розв'язування задач. Рух тіла під дією кількох сил
    Зустрічі у гугл міт
    9-А о 9:00 , 9-Б о 9:55

    Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали


    Запиши в зошиті задачі з відео, обов'язково роби зображення до кожної задачі із напрямками дії усіх сил на тіло. Фото виконаної роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net


    19 березня
    Урок 76-77. Рух тіла під дією сили тяжіння. Розв'язування задач
    Зустріч у гугл міт скасовується.
    Працюємо асинхронно
    Сьогодні на уроці ми розглянемо особливості руху тіл під дією сили тяжіння; зможемо розв'язувати задачі.
    1. Читати матеріал за параграфами 34 та посиланням (текстовий документ), виписати формули та означення 
    2.  Виконати тест


    14 березня
    Урок 75. Рух тіла під дією сили тяжіння.
    Зустріч у гугл міт за розкладом
    Сьогодні на уроці ми розглянемо особливості руху тіл під дією сили тяжіння; зможемо розв'язувати задачі.
    1. Читати матеріал за параграфами 34 та посиланням (текстовий документ), виписати формули та означення 
    2. Розглянути та записати в зошит задачі на с. 216-218.



    12 березня
    Урок 73-74. Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння
    Зустріч у гугл міт за розкладом
    9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
    Перегляньте відео та опрацюйте  параграф 33 підручника. Запишіть у зошит означення гравітаційної взаємодії, закон всесвітнього тяжіння, значення гравітаційної сталої, в яких випадках діє закон всесвітнього тяжіння, що таке прискорення вільного падіння та як його обчислювати. Запишіть задачі з відео.


    7 березня
    Урок 72. Закони Ньютона. Розв'язування задач.
    Зустріч у гугл міт за розкладом 1-2 уроків
    9-А о 9:00, 9-Б о 9:55

    Увага! Якщо під час уроку буде тривога, то на дошці є розв'язані задачі. Їх потрібно розібрати та записати в зошит. 

    5 березня
    Урок 70. Розв'язування задач
    Зустріч у гугл міт за розкладом
    9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
    Розв'язуємо задачі на застосування І та ІІ законів Ньютона. 
    Виконати тест
    Учні які були відсутні на уроці обов'язково виконують задачі: Задача 6 вправи 30, задачі 1, 3, 5 вправи 31
    Виконані роботи чекаю на адресу пошти sent-nikolay@ukr.net
    Урок 71. Третій закон Ньютона.
    Зустріч у гугл міт за розкладом

    Переглянути відео. Записати у зошит третій закон Ньютона та його опис формулою. З'ясувати та записати як і де саме можна застосувати закони Ньютона. Записати задачі з дошки. Виконати
    Додаткові матеріали

    28 лютого
    Урок 69. Другий закон Ньютона
    Зустрічі у гугл міт:
    9-А о 9:00, 9-Б о 9:55
    Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй відповідний параграф підручника. Створи міні-конспект.  Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

    26 лютого
    Урок 67. Розв'язування задач
    Зустріч у гугл міт за розкладом
    9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
    Розв'язуємо задачі 


    Урок 68 Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.
    Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй відповідний параграф підручника. Створи міні-конспект.  Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

    Увага 21.02 зустрічі онлайн
    Урок 66. Розв'язування задач.
    Розв'яжи самостійно задачі. Фото чекаю на пошті sent-nikolay@ukr.net:
    Задача 1. Скільки часу потрібно автобусу для зміни швидкості руху від
    54 км/год до 5 м/с? Прискорення автобуса є незмінним і дорівнює 0,5 м/с^2.
    Задача 2. Літак за 14 с збільшив свою швидкість від 108 км/год до 360 км/год.
    Яким при цьому було прискорення його руху, якщо літак рухався
    рівноприскорено прямолінійно?
    Задача 3. Мотоцикліст при гальмуванні рухається з прискоренням 0,5 м/с2 і зупиняється через 20 с після початку гальмування. Якою була початкова швидкість руху мотоцикліста?
    19-22 лютого
    Урок 64-65. Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати.
    Зустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
    Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням. Запишіть у зошит геометричний зміст переміщення, рівняння переміщення (всі формули), рівняння координати. Розбери задачу 1 за кроками розв'язання. Виконай письмово в зошит задачі

    Вправи № 29 (1, 2), побудуйте графіки до задачі 4

    1. Лижник, що рухається зі швидкістю 1 м/с, починає спускатися з гори. Визначте довжину спуску, якщо лижник проїхав його за 10 с. Вважайте, що прискорення лижника було незмінним і дорівнювало 0,5 м/с2.

    2. Пасажирський потяг загальмував, змінивши свою швидкість від 54 км/год до 5 м/с. Визначте відстань, яку пройшов потяг під час гальмування, якщо прискорення потяга було незмінним і дорівнювало 1 м/с2.

    3. Гальмо легкового автомобіля є справним, якщо за швидкості 8 м/с гальмівний шлях автомобіля дорівнює 7,2 м. Визначте час гальмування та прискорення руху автомобіля.

    4. Рівняння координат двох тіл, які рухаються вздовж осі ОХ, мають вигляд: x1 = 8 - 2t + t2; x2 = -2 - 5t + 2t2.

    • 1) Для кожного тіла визначте: а) яким є його рух; б) початкову координату; в) модуль і напрямок початкової швидкості; г) прискорення руху.
    • 2) Знайдіть час і координату зустрічі тіл.
    • 3) Для кожного тіла запишіть рівняння vx(t) і sx(t), побудуйте графіки проекцій швидкості та переміщення.
    Виконані роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net

    14 лютого
    Урок 63. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху. Розв'язування задач

    Асинхронно
    Короткий виклад теоретичного матеріалу тут
    Розв'яжи в зошиті задачі 2,3,4 із вправи 28 підручника.
    Фото надсилай на пошту вчителю
    11 лютого
    Зустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
    Урок 61. Учнівські проєкти з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»
    Орієнтовні теми проєктів на с 184 підручника.
    Готові проєкти надсилай на пошту sent-nikolay@ukr.net
    !Пропоную замість навчального проєкту пройти вебквест з фізики в рамках тижня фізики в школі чи розгадати кросворди(будь-яку кількість).

    Урок 62. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху.
    Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю. 


    7 лютого
    Урок 60. Контрольна робота № 4 з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»
    5 лютого
    Зустріч у гугл міт:
    9-А о 9.00, 9-Б о 9:55

    Урок 58. Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики
    Опрацюй параграф 27 підручника. Перенеси в зошит схему ядерного циклу. Запиши назви усіх атомних електростанцій України, включаючи недіючі. Запиши декілька найактуальніших екологічних проблем атомної енергетики.

    Урок 59. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
    Виконати завдання у формі за посиланням
    31 січня
    Урок 57. Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор. Розв'язування задач
    Зустріч у гугл міт:
    9-А о 9.00, 9-Б о 9:55

    Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай Тестові завдання 

    Замість відео можна опрацювати параграф 26 або конспект

    29 січня
    Урок 55. Розв'язування задач
    Зустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:10, 9-А о 10:55
    Розв'язати задачі в зошиті. Фото виконаних робіт надсилати на пошту



    Урок 56. Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор.

    Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

    Замість відео можна опрацювати параграф 26 або конспект


    24 січня
    Зустрічі у гугл міт:9-А о 9:00, 9-Б о 9:55

    Урок 54. Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри
    Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

    22 січня
    Урок 52-53. Розв'язування задач
    Увага! Зустрічі у гугл міт:
    9-А о 10:55, 9-Б о 9:00
    Завдання. Розв'язати задачі Вправа 23 № 4,5. Фото роботи відправити на пошту вчителю
    17 січня
    Урок 51. Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів
    Зустрічі у гугл міт: 9-А о 9:00, 9-Б о 9:55


    Опрацюй презентацію 2. Створи мініконспект. Запиши: означення періоду піврозпаду, активності радіоактивного джерела, сталу радіоактивного розпаду, формулу активності
    Задачі до уроку(розв'яжемо під час онлайн-уроку)
    15 січня
    Урок 49. Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи
    Зустріч у гугл міт:
    9-Б о 9:00, 9-А о 10:55

    1. Опрацюйте конспект або перегляньте відео. Намалюйте зображення про уявлення будови атома в різні періоди та підпишіть їх. Згадайте те запишіть, що таке електрони, протони, нейтрони, нуклони. Запишіть означення ізотопів та намалюйте приклади ізотопів водню (гідрогену)
    2. Перегляньте дослід Резерфорда
    Віртуальний дослід Резерфорда за посиланням: 



    Урок 50. Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання.

    Опрацюй презентацію 1. Створи мініконспект. Запиши: прізвища учених, які зробили видатний внесок в розвиток атомної фізики, означення радіоактивності, види радіоактивного випромінювання та їх властивості, формули радіоактивних перетворень для альфа та бета-розпаду.

    25 грудня
    Урок46-47. Розв'язування задач. Захист навчальних проєктів.
    Завдання 1. Виконай завдання для самоперевірки до розділу 3 с.142

    Сфотографуй. Надішли файли з фото на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net

    Завдання 2. Виконай навчальний міні-проєкт. орієнтовні теми знайдеш на сторінці 144

    Надішли файли проєкту на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net

    20 грудня
    Урок 45. Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів
    Відкрий шаблон лабораторної роботи. Завантаж на телефон два додатки, які вказані в описі. Слідуй вказівкам і виконай всі описані кроки. В зошит запиши тему, мету, таблиці з документу та висновки. Фото роботи надішли на пошту вчителю

    18 грудня
    Урок 43. Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі»
    Урок 44. Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку. Радіолокація
    Опрацюй презентацію чи відповідний параграф підручника. Пройди тест
    13 грудня
    Урок 42. Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі
    Опрацюй презентацію за посиланням. Запиши основні фізичні величини, що характеризують електромагнітні хвилі, формули. Пройди тест

    11 грудня
    Урок 40. Шкала електромагнітних хвиль
    Зустрічі у гугл міт за розкладом:
    Переглянь відео або опрацюй самостійно відповідний параграф підручника



    Урок 41. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
    Створити тест до уроку 41. надіслати на пошту
    6 грудня
    Урок 39. Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук
    Зустрічі у гугл міт за розкладом:
    Коротко теорія до уроку тут

    4 грудня

    Урок 37. Захист учнівських проєктів.

    Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 110 підручника

    Урок 38. Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі
    Зустріч у гугл міт за розкладом 2 уроку 9-Б, та 3 уроку 9-А

    Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

    Обов'язково вказуйте своє ім'я та прізвище
    Завдання на 12 балів:


    29 листопада

    Урок 36. Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища»

    Контрольна робота

    27 листопада

    Урок 34. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція

    Зустрічі у гугл міт:
    9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
    Опрацюйте параграф 16 підручника с 100-103 або перегляньте відео. Пройдіть тест для самоперевірки

    Урок 35. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

    22 листопада

    Урок 33. Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи

    1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.
    3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 100-101. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.
    4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю




    20 листопада

    Урок 31-32. Формула тонкої лінзи. Розв'язування задач

    Зустрічі у гугл міт 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55

    Тест уже на гугл формах. 9-Б, можете проходити



    15 листопада

    Урок 30. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої

    Зайдіть на дошку. Розберіть задачі на слайдах 1, 4-6. Спробуйте виконати задачі зі слайдів 8-12


    13 листопада

    Урок 28-29.  Лінзи. Оптична сила лінзи. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої.

    Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
    9-А о 10:55

    Переглянути відео та створити опорний міні конспект.

    Дошка з задачами. Завдання на слайдах 1, 4, 5, 6, 9




    8 листопада

    Урок 27. Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла

    1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.
    3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 83-84. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.
    4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю

    6 листопада

    Урок 25. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів

    Працюємо самостійно

    Переглянь відео, опрацюй текстовий документ чи параграф підручника та створи опорний міні конспект.


    Тест

    Урок 26. Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала

    1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.
    2. Можна відтворити експеримент в реальних умовах з телефонним ліхтариком, дзеркалом і щілиною з листка картону.
    3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 73-74. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити і заповнити таблицю, сформулювати висновки.
    4. Заповнений шаблон або фото зошита відправити на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net


    25 жовтня

    Урок 24. Розв'язування задач

    Працюємо асинхронно.

    Перейдіть за посиланням на дошку. Розберіть задачі та запишіть їх у зошит.

    23 жовтня

    Урок 22. Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало

    Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
    9-А о 10:55

    Завдання: Переглянь відео або опрацюй параграф 11 та намалюй закони відбивання світла. розбери приклад розв'язування задачі на с 71 підручника. Розв'язати задачі № 3, 4, 5 із Вправи 11 підручника с. 72. Пройти тест


    Урок 23. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла.

    Перегляньте відео та створіть міні конспект. Пройдіть тести.

    18 жовтня

    Урок 21. Розв'язування задач.

    Працюємо асинхронно

    Завдання: Розв'язати задачі Вправи 10 ( 1, 2, 3, 6, 8) підручника с. 65.

    16 жовтня

    Урок 19. Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла.

    Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
    9-А о 10:55

    Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

    Урок 20. Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.

    Завдання: Переглянути відео та створити опорний міні конспект. Розв'язати задачі Вправи 10 підручника с. 65. Пройти тест


    Додаткові матеріали до уроку

    Тінь

    Утворення тіні

    Місячні фази

    Сонячне затемнення

    Місячне затемнення та місячні фази

    11 жовтня
    Урок 18. Захист учнівських проектів
    Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 54 підручника

    Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту
    1.       Актуальність -1 бал.
    2.       Оформлення роботи (паперові чи електронні носії) - 2 бали.
    3.       Достовірність - 1 бал.
    4.       Науковість - 2 бали.
    5.       Представлення - 2 бали.
    6.       Презентація (малюнки) - 2 бали.
    7.       Обговорення - 2 бали.
    Орієнтовне оформлення проєкту (паперові носії та презентація)
    1.       Назва проєкту.
    2.       Тип проєкту.
    3.       Виконавці проєкту.
    4.       Мета.
    5.       Завдання проєкту.
    6.       Хід роботи.
    7.       Висновки.
    8.       Використані джерела інформації.
             Проєкт - це п'ять «П»
    ·          Проблема.
    ·          Проєктування (планування).
    ·          Пошук інформації.
    ·          Продукт.
    ·          Презентація (представлення результату).
    Готовий проєкт надсилай на пошту вчителю

    9 жовтня
    Урок 16.Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
    Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
    9-А о 10:55
    Урок 17. Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле»
    4 жовтня
    Урок 15. Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції
    1. Відкрий файл- заготовку або с 45 нашого підручника
    2. Запиши в документ Прізвище, Ім'я та дату або Запиши в зошиті назву лабораторної роботи., тему, мету, обладнання
    3. Працюй відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в підручнику чи заготовці
    4. Для виконання зазначених в підручнику кроків, переглянь відео. 
    5. Накресли таблиці та заповни їх. Сформулюй висновки та запиши їх.
    6. Зроби фото Л.Р.2 та збережи з назвою свого імені та прізвища.
    7. Надішли на пошту sent-nikolay@ukr.net


    2 жовтня
    Урок 13. Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм.
    Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
    9-А о 10:55
    Перегляньте відео1, створіть міні конспект. Зробіть схему електрогенератора. Перегляньте відео 2. Запишіть задачі.
    додаткові навчальні матеріали
    Домашнє завдання
    Вивчити § 8; виконати: вправа No 8 (1, 2, 4 — усно).
    Урок 14. Розв'язування задач
    Працюємо самостійно
    Порада: робіть зображення до задач в зошиті, розмірковуйте так, як ми робили це разом під час онлайн зустрічей. Тільки після розв'язання в зошиті, вибирай правильний варіант в тесті.
    27 вересня
    Урок 12. Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець
    Зустріч у гугл міт за розкладом

    https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt 

    Тест до уроку 

    Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.

    PlayVideo YouTube


    Тепер пригадуємо пройдені теми. Це також допоможе краще пізнати новий матеріал. При дистанційному навчанні відповідаємо на питання письмово.

    Фронтальне опитування

    1. Що таке магнітне поле?

    2. Що таке сила Ампера? Яка формула для її обчислення?

    3. Як знайти напрям сили Ампера?

    4. Пригадайте правило свердлика та правило правої руки.

    Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».

    Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.

    Video YouTube
    Електродвигуни

    Унаслідок дії сил Ампера рамка зі струмом може обертатися в магнітному полі. Це явище використовують у роботі електродвигунів. Щоб забезпечити обертання рамки в одному напрямку, застосовують колектор.

    Рамка зі струмом

    Електричний двигун — це пристрій, у якому електрична енергія перетворюється на механічну.

    Пристрій, який автоматично змінює напрямок струму в рамці, називають колектором.

    Принцип дії колектора

    Модель електродвигуна постійного струму

    Модель електродвигуна постійного струму

    1 — ротор (рухома частина); 2 — статор (нерухома частина); 3 — обмотка статора; 4 — колектор.

    Ротор

    Статор

    А ось шасі електрокара Tesla з електродвигунами.

    Tesla

    ККД електричний двигунів досить високий — сягає 98%.

    Електровимірювальні прилади

    Гальванометри, амперметри і вольтметри — це вимірювальні прилади магнітоелектричної системи. Їхня дія ґрунтується на повертанні рамки зі струмом у магнітному полі постійного магніту.

    Схема електровимірювального приладу

    1 — постійний нерухомий магніт; 2 — спіральні пружини; 3 — півосі; 4 — рамка, жорстко закріплена на півосях; 5 — нерухоме осердя; 6 — стрілка; 7 — шкала.

    Будова електровимірювального приладу
    ГучномовецьЩе одним прикладом застосування сил Ампера є електродинамічний гучномовець, дія якого ґрунтується на втягуванні котушки зі струмом у магнітне поле кільцевого магніту.

    Електродинамічний гучномовець (динамік) — це пристрій, який перетворює електричний сигнал на чутний звук.

    Гучномовець

    1 — звукова котушка; 2 — дифузор; 3 — постійний кільцевий магніт; 4 — керн; 5 — фланці.

    Будова гучномовця

    25 вересня
    Урок 10. Розв'язування задач
    Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:55 9-А о 10:50
    https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
    Розв'язуємо задачі онлайн
    Урок 11. Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту
    1. Відкрий файл-заготовку або с 32 нашого підручника
    2. Запиши в зошиті назву лабораторної роботи., тему, мету, обладнання
    3. Працюй відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи.
    4. Для виконання зазначених в підручнику кроків, переглянь відео. 
    5. Сформулюй висновки та запиши їх.
    6. Зроби фото Л.Р.1 та збережи з назвою свого імені та прізвища.
    7. Надішли в папку або на пошту вчителю


    20 вересня
    Урок 9. Електромагніти та їх застосування. 
    Працюємо асинхронно.


    Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.


    Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».

    Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.

    Перегляньте відео та створіть міні конспект. Обов'язково запишіть означення та намалюйте будову електромагніта. Зробіть зображення до поданих задач та розв'яжіть їх самостійно або за відео.

    Магнітну дію котушки зі струмом на реальному досліді можна переглянути тут 👇



    Пройдіть інтерактивний тест онлайн уроку

    17 вересня
    Урок 7-8 Практикум з розв'язування задач
    Зустріч у гугл міт 9-А о 10:55
    Розвяжіть письмово в зошитах задачі. Фото виконаних робіт підпишіть власним прізвищем та завантажте сюди або на пошту
    Задача 1. Знайти напрям сили Ампера

    Задача 2. У прямолінійному провіднику завдовжки 10 см тече струм силою 20 А. Індукція магнітного поля 0,01 Тл. Знайти кут між напрямками вектора індукції та струму, якщо на провідник діє сила 0.01 Н. 
    Задача 3. На горизонтальних рейках, що знаходяться в вертикальному однорідному магнітному полі, лежить сталевий провідник, перпендикулярно до рейок. Довжина провідника 15 см, маса 300 г, коефіцієнт тертя між провідником і рейками 0,2. Щоб провідник зрушив з місця, по ньому необхідно пропустити струм 40 А. Яка індукція магнітного поля?
    Підказка до задачі: Сила Ампера: 𝐹А = 𝐵 ∙ 𝐼 ∙ 𝑙 ∙ 𝑠𝑖𝑛𝛼 Сила тертя: 𝐹тер = 𝜇 ∙ 𝑁 = 𝜇 ∙ 𝑚 ∙ 𝑔 За умови 𝐹𝐴 = 𝐹тер
    Пройти тест в гугл формі
    13 вересня
    Урок 6 Практикум з розв'язування задач
    Зустріч у гугл міт 9-А о 9:00
    9-Б о 09:55
    Виконайте задачі Вправи 5 в зошит с 28 підручника
    Виконай самостійну роботу в зошиті, фото надішли на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net

    11 вересня
    Урок 4-5. Сила Ампера. Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера
    Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
    9-А о 10:55

    Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


    Для тих хто не був присутній на онлайн уроці, посилання на дошку з розв'язками задач до теми
    Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи конспект.

    6 вересня
    Урок 3 Магнітне поле струму. Правило свердлика
    Зустріч у гугл міт 9-А о 9:00
    9-Б о 09:55
    Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай в зошиті самостійну роботу. Бланк самостійної роботи тут.


    4 вересня
    Урок 1. Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле
    Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:00
    9-А о 10:55

    План вивчення нового матеріалу:

    1. Властивості постійних магнітів
    2. Дослід Ерстеда
    3. Досліди Ампера
    4. Означення магнітного поля (магнітне поле)
    для перегляду презентації на телефоні чи планшеті встановіть додаток Google презентації
    Перегляньте презентацію або опрацюйте параграф 1 підручника
    запишіть у зошит:

    1. Означення постійного магніту слайд 4
    2. зображення магніту (можна розфарбувати синім і червоним) слайд 10
    3. Намалюйте властивості постійних магнітів слайд 14
    4. Намалюйте схему досліду Ерстеда слайд 19
    5. Намалюйте схему досліду Ампера слайд 21, 23
    6. Означення магнітного поля слайд 28

    Урок 2. Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі.

    Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.



    Немає коментарів: