Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net
23 травняУрок 102. Альтернативні джерела енергіїАсинхронноПерегляньте презентаціюВиконати тестові завдання
21 травняУрок 100-101. Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес. Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. Розв'язування задач.АсинхронноВиконати тестові завдання16 травняУрок 99. Повторення вивченого в 9 класі. Робота над проєктами.Завдання знайдеш на передостанньому слайді. Виконувати його потрібно в онлайн середовищах. скріни надсилай на пошту
14 травняУрок 97-98. Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес. Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. Розв'язування задач.Зустрічі у гугл міт: 9-А о 9:00, 9-А о 10:55
9 травняУрок 96. Робота над учнівськими проєктамиЗустрічі у гугл міт 9-А о 9:00 , 9-Б о 9:55
Варіанти та цікаві ідеї проєктів дивись тут7 травняУрок 94. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.Зустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:551.Параграфи 36-39 повторити, опрацювати приклади розв'язування задач за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1hT8bgkT4l3d9T2citnLzTFTJ8Kwlr0QJ/edit#heading=h.gjdgxs
2. та відеоприклади розв'язування завдань для самоперевірки розділу 5 (стр.258-259)
Задача 8
Задача 11
Задача 12
3.Виписати задачі № 3 та № 4 з текстового документу та розв'язання задач № 11 та № 12 з відеоприкладів.
Урок 95. Контрольна робота № 6 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження»Зверніть увагу, зараховую тільки першу спробу.2 травняУрок 93. Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження.Асинхронно1 Опрацювати презентацію за посиланням :
https://docs.google.com/presentation/d/1ht1XdNiB8F-EJXNpt4me_n_ya8ksGJRM/edit#slide=id.p1
2.Завдання: Параграф 39 опрацювати, письмово виконати задачі , які розміщені на слайдах презентації ( 20,21,22,23) та виконати тестові завдання.30 квітняУрок 91-92. Розв'язування задачЗустріч у гугл міт за розкладом
9-Б о 9:00, 9-А о 10:20Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
25 квітняУрок 90. Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії.Скачайте текстовий шаблон лабораторної роботи. Ви зможете вносити дані та змінювати тільки завантаживши на свій гаджет чи у свою хмару.
Продивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=yiuFZIit6Yo
Покроково продивіться відео
Результати експерименту занесіть до таблиці. Обчислення можна писати у зошит і в документ прикріпити їх фото. Не забудьте про висновки. Це важливо.
Заповнений шаблон завантажити у папку чи відправити на пошту sent-nikolay@ukr.net
23 квітняУрок 88-89. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.
https://docs.google.com/document/d/1hT8bgkT4l3d9T2citnLzTFTJ8Kwlr0QJ/edit#heading=h.gjdgxs
2. та відеоприклади розв'язування завдань для самоперевірки розділу 5 (стр.258-259)
Задача 8
Задача 11
Задача 12
https://docs.google.com/presentation/d/1ht1XdNiB8F-EJXNpt4me_n_ya8ksGJRM/edit#slide=id.p1
2.Завдання: Параграф 39 опрацювати, письмово виконати задачі , які розміщені на слайдах презентації ( 20,21,22,23) та виконати тестові завдання.
Скачайте текстовий шаблон лабораторної роботи. Ви зможете вносити дані та змінювати тільки завантаживши на свій гаджет чи у свою хмару.
Продивіться відео https://www.youtube.com/watch?v=yiuFZIit6Yo
Покроково продивіться відео
Результати експерименту занесіть до таблиці. Обчислення можна писати у зошит і в документ прикріпити їх фото. Не забудьте про висновки. Це важливо.
Заповнений шаблон завантажити у папку чи відправити на пошту sent-nikolay@ukr.net
Працюємо асинхронно
Параграф 38 читати, виконати конспект, повторити алгоритм розв'язування задач на закон збереження механічної енергії (стр. 236 підручника),усно опрацювати приклади розв'язування задач на стр.237-239, переглянути відеоурок :Домашнє завдання : після перегляду відеоуроку, відповісти письмово на питання :1.Які тіла використовують у досліді ?2.За якими формулами проводять розрахунки (перелічити)3 На яку висоту теоретично повинні були піднятись тіла ?4.Чому теоретична висота підняття тіл відрізняється від отриманої ?5. Виконати задачі 1-4 Вправи 38, с 240 підручника.Фото роботи надіслати на пошту sent-nikolay@ukr.net18 квітняУрок 87. Розв'язування задач.Виконати задачі в зошиті. Фото роботи надіслати на пошту вчителю.
1. З моделі ракети масою 200 г вилітають гази зі швидкістю 600 м/с відносно Землі. Вважати, що заряд масою 50 г згоряє миттєво. Визначити швидкість ракети після старту.(2 бала)2. Космонавт вийшов у відкритий космос і забув пристебнути страхувальний трос. У якому напрямку треба кинути гайковий ключ, аби повернутися на корабель?(2 бала)3. Реактивний літак набирає швидкість від 800 км/год до 2000 км/год. За цей час літак втратив 1 т палива. Маса літака без палива дорівнює 16 т. Яка швидкість витоку газів? (3 бала)4. Граната, що летіла зі швидкістю 10 м/с, розірвалася на дві частини масами 0,6 кг і 0,4 кг. Швидкість більшої частини зросла до 25 м/с. Знайти швидкість меншої частини. (3 бала)
16 квітняУрок 85-86. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. Розв'язування задачЗустріч у гугл міт за розкладом
9- Б о 9:00, 9-А о 10:55Завдання:
Параграф 37 опрацювати, після перегляду відео, письмово відповісти на питання стр. 233. Дошка
ЦІКАВО!!! Реактивний рух в природі.
Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки!
1. ПЕРЕГЛЯД ОБОВ'ЯЗКОВИЙ!!!
УКРАЇНА І КОСМОС !!!
Після перегляду останнього відео , виписати скорочено (до двох речень) 7 фактів про внесок українських учених в розвиток космонавтики.2. Для вілсутніх на онлайн-зустрічі: розв'язування задач за посиланням ( текстовий документ) :
Приклади розв'язування задач
та переглянути відео :
Відеоприклади розв'язування задач.
3.Письмове завдання : Виписати з першого посилання задачі № 2 та № 3 в зошит, 11 квітняУрок 84. Розв'язування задачЗустріч у гугл міт за розкладом
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt1.Параграфи 36 повторити, уважно опрацювати приклади розв'язування задач за параграфами та текстовим документом :
2.Задачі № 2, № 4, записати в зошит. Якщо документ не відкривається повністю, то завантажуйте його на свій пристрій.3. Виконати тестові завдання4. Дошка
9 квітняЗустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:55, 9-А о 10:55Урок 82. Контрольна робота № 5 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження»Контрольна робота
Урок 83. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Сьогодні на уроці ми повинні знати походження слова «імпульс»; давати означення імпульсу тіла та імпульсу сили, знати формули для їх знаходження та їхні одиниці в СІ; формулювати закон збереження імпульсу, доводити його, ґрунтуючись на законах Ньютона, та записувати математично; знати, що називають замкненою системою тіл.
1. Параграф 36 читати, виписати формули в робочий зошит.2.Переглянути відео за посиланням :https://drive.google.com/drive/folders/1vrciRYD_WSLSmFpk89BDZ_X1E1cP4DQ0?usp=sharing
3.Опрацювати презентацію:
Взаємодія тіл.Імпульс.
4.Розв'язати задачі 1-5 зі слайдів презентації письмово в зошиті(хто скільки може) виконані роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net5. Виконатии тестові завдання
4 квітняУрок 81. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи1. Повторити теоретичний матеріал за посиланням:2.Переглянути приклади розв'язування задач за посиланням:3. Приклади розв'язування задач записати в зошит.4. Виконати самостійно задачі. Кожна задача = 2 бала. фото роботи надсилай на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.netСила тяжіння. Рух тіла під дією сили тяжіння
Падіння каменя на дно ущелини тривало 5 с. З якої висоти впав камінь? Якої швидкості досягає у кінці падіння, якщо почав падати зі стану спокою?
Крижана бурулька зірвалася з висоти 24 м. Якою буде її швидкість перед ударом об землю?
У деякий момент часу швидкість вільно падаючого тіла була 12 м/с. Якою буде швидкість цього тіла через 1 с? Якою була швидкість тіла 1 с тому?
Скільки часу триває вільне падіння тіла без початкової швидкості з висоти 12,8 м?
Скільки часу триває вільне падіння тіла без початкової швидкості з висоти 45 м?
2 квітняУрок 79-80. Розв'язування задач. Зустріч у гугл міт: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55Запиши в зошиті задачі з відео, обов'язково роби зображення до кожної задачі із напрямками дії усіх сил на тіло. Фото виконаної роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net
21 березняУрок 78. Розв'язування задач. Рух тіла під дією кількох силЗустрічі у гугл міт 9-А о 9:00 , 9-Б о 9:55
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали.
Запиши в зошиті задачі з відео, обов'язково роби зображення до кожної задачі із напрямками дії усіх сил на тіло. Фото виконаної роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net
19 березняУрок 76-77. Рух тіла під дією сили тяжіння. Розв'язування задачЗустріч у гугл міт скасовується.Працюємо асинхронноСьогодні на уроці ми розглянемо особливості руху тіл під дією сили тяжіння; зможемо розв'язувати задачі.
1. Читати матеріал за параграфами 34 та посиланням (текстовий документ), виписати формули та означення
2. Виконати тест
14 березняУрок 75. Рух тіла під дією сили тяжіння. Зустріч у гугл міт за розкладом Сьогодні на уроці ми розглянемо особливості руху тіл під дією сили тяжіння; зможемо розв'язувати задачі.
1. Читати матеріал за параграфами 34 та посиланням (текстовий документ), виписати формули та означення
2. Розглянути та записати в зошит задачі на с. 216-218.
12 березняУрок 73-74. Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падінняЗустріч у гугл міт за розкладом
9-Б о 9:00, 9-А о 10:55Перегляньте відео та опрацюйте параграф 33 підручника. Запишіть у зошит означення гравітаційної взаємодії, закон всесвітнього тяжіння, значення гравітаційної сталої, в яких випадках діє закон всесвітнього тяжіння, що таке прискорення вільного падіння та як його обчислювати. Запишіть задачі з відео.Виконайте тестові завдання
7 березняУрок 72. Закони Ньютона. Розв'язування задач.Зустріч у гугл міт за розкладом 1-2 уроків9-А о 9:00, 9-Б о 9:55
Увага! Якщо під час уроку буде тривога, то на дошці є розв'язані задачі. Їх потрібно розібрати та записати в зошит.
5 березняУрок 70. Розв'язування задачЗустріч у гугл міт за розкладом
9-Б о 9:00, 9-А о 10:55Розв'язуємо задачі на застосування І та ІІ законів Ньютона. Виконати тестУчні які були відсутні на уроці обов'язково виконують задачі: Задача 6 вправи 30, задачі 1, 3, 5 вправи 31Виконані роботи чекаю на адресу пошти sent-nikolay@ukr.netУрок 71. Третій закон Ньютона. Зустріч у гугл міт за розкладом
Переглянути відео. Записати у зошит третій закон Ньютона та його опис формулою. З'ясувати та записати як і де саме можна застосувати закони Ньютона. Записати задачі з дошки. Виконати Додаткові матеріали
28 лютогоУрок 69. Другий закон НьютонаЗустрічі у гугл міт:9-А о 9:00, 9-Б о 9:5526 лютогоУрок 67. Розв'язування задачЗустріч у гугл міт за розкладом
9-Б о 9:00, 9-А о 10:55Розв'язуємо задачі
Урок 68 Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона. Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй відповідний параграф підручника. Створи міні-конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Увага 21.02 зустрічі онлайнУрок 66. Розв'язування задач.Розв'яжи самостійно задачі. Фото чекаю на пошті sent-nikolay@ukr.net: Задача 1. Скільки часу потрібно автобусу для зміни швидкості руху від54 км/год до 5 м/с? Прискорення автобуса є незмінним і дорівнює 0,5 м/с^2.Задача 2. Літак за 14 с збільшив свою швидкість від 108 км/год до 360 км/год.Яким при цьому було прискорення його руху, якщо літак рухавсярівноприскорено прямолінійно?Задача 3. Мотоцикліст при гальмуванні рухається з прискоренням 0,5 м/с2 і
зупиняється через 20 с після початку гальмування. Якою була початкова
швидкість руху мотоцикліста?19-22 лютогоУрок 64-65. Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати.Зустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням. Запишіть у зошит геометричний зміст переміщення, рівняння переміщення (всі формули), рівняння координати. Розбери задачу 1 за кроками розв'язання. Виконай письмово в зошит задачіВправи № 29 (1, 2), побудуйте графіки до задачі 4
1. Лижник, що рухається зі швидкістю 1 м/с, починає спускатися з гори. Визначте довжину спуску, якщо лижник проїхав його за 10 с. Вважайте, що прискорення лижника було незмінним і дорівнювало 0,5 м/с2.
2. Пасажирський потяг загальмував, змінивши свою швидкість від 54 км/год до 5 м/с. Визначте відстань, яку пройшов потяг під час гальмування, якщо прискорення потяга було незмінним і дорівнювало 1 м/с2.
3. Гальмо легкового автомобіля є справним, якщо за швидкості 8 м/с гальмівний шлях автомобіля дорівнює 7,2 м. Визначте час гальмування та прискорення руху автомобіля.
9- Б о 9:00, 9-А о 10:55
Завдання:
ЦІКАВО!!! Реактивний рух в природі.
Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки!
1. ПЕРЕГЛЯД ОБОВ'ЯЗКОВИЙ!!!
УКРАЇНА І КОСМОС !!!
Після перегляду останнього відео , виписати скорочено (до двох речень) 7 фактів про внесок українських учених в розвиток космонавтики.
Приклади розв'язування задач
та переглянути відео :
Відеоприклади розв'язування задач.
3.Письмове завдання : Виписати з першого посилання задачі № 2 та № 3 в зошит,
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Сьогодні на уроці ми повинні знати походження слова «імпульс»; давати означення імпульсу тіла та імпульсу сили, знати формули для їх знаходження та їхні одиниці в СІ; формулювати закон збереження імпульсу, доводити його, ґрунтуючись на законах Ньютона, та записувати математично; знати, що називають замкненою системою тіл.
3.Опрацювати презентацію:
Взаємодія тіл.Імпульс.
4.Розв'язати задачі 1-5 зі слайдів презентації письмово в зошиті(хто скільки може)
Сила тяжіння. Рух тіла під дією сили тяжіння
Падіння каменя на дно ущелини тривало 5 с. З якої висоти впав камінь? Якої швидкості досягає у кінці падіння, якщо почав падати зі стану спокою?
Крижана бурулька зірвалася з висоти 24 м. Якою буде її швидкість перед ударом об землю?
У деякий момент часу швидкість вільно падаючого тіла була 12 м/с. Якою буде швидкість цього тіла через 1 с? Якою була швидкість тіла 1 с тому?
Скільки часу триває вільне падіння тіла без початкової швидкості з висоти 12,8 м?
Скільки часу триває вільне падіння тіла без початкової швидкості з висоти 45 м?
Запиши в зошиті задачі з відео, обов'язково роби зображення до кожної задачі із напрямками дії усіх сил на тіло. Фото виконаної роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net
1. Читати матеріал за параграфами 34 та посиланням (текстовий документ), виписати формули та означення
2. Виконати тест
1. Читати матеріал за параграфами 34 та посиланням (текстовий документ), виписати формули та означення
2. Розглянути та записати в зошит задачі на с. 216-218.
Вправи № 29 (1, 2), побудуйте графіки до задачі 4
1. Лижник, що рухається зі швидкістю 1 м/с, починає спускатися з гори. Визначте довжину спуску, якщо лижник проїхав його за 10 с. Вважайте, що прискорення лижника було незмінним і дорівнювало 0,5 м/с2.
2. Пасажирський потяг загальмував, змінивши свою швидкість від 54 км/год до 5 м/с. Визначте відстань, яку пройшов потяг під час гальмування, якщо прискорення потяга було незмінним і дорівнювало 1 м/с2.
3. Гальмо легкового автомобіля є справним, якщо за швидкості 8 м/с гальмівний шлях автомобіля дорівнює 7,2 м. Визначте час гальмування та прискорення руху автомобіля.
4. Рівняння координат двох тіл, які рухаються вздовж осі ОХ, мають вигляд: x1 = 8 - 2t + t2; x2 = -2 - 5t + 2t2.
4. Рівняння координат двох тіл, які рухаються вздовж осі ОХ, мають вигляд: x1 = 8 - 2t + t2; x2 = -2 - 5t + 2t2.
- 1) Для кожного тіла визначте: а) яким є його рух; б) початкову координату; в) модуль і напрямок початкової швидкості; г) прискорення руху.
- 2) Знайдіть час і координату зустрічі тіл.
- 3) Для кожного тіла запишіть рівняння vx(t) і sx(t), побудуйте графіки проекцій швидкості та переміщення.
Виконані роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net
14 лютогоУрок 63. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху. Розв'язування задач
АсинхронноКороткий виклад теоретичного матеріалу тутРозв'яжи в зошиті задачі 2,3,4 із вправи 28 підручника.Фото надсилай на пошту вчителю11 лютогоЗустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55Урок 61. Учнівські проєкти з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»Орієнтовні теми проєктів на с 184 підручника.Готові проєкти надсилай на пошту sent-nikolay@ukr.net!Пропоную замість навчального проєкту пройти вебквест з фізики в рамках тижня фізики в школі чи розгадати кросворди(будь-яку кількість).
Урок 62. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху.Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
7 лютогоУрок 60. Контрольна робота № 4 з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»5 лютогоУрок 58. Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетикиОпрацюй параграф 27 підручника. Перенеси в зошит схему ядерного циклу. Запиши назви усіх атомних електростанцій України, включаючи недіючі. Запиши декілька найактуальніших екологічних проблем атомної енергетики.
Урок 59. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботиВиконати завдання у формі за посиланням31 січняУрок 57. Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор. Розв'язування задач
- 1) Для кожного тіла визначте: а) яким є його рух; б) початкову координату; в) модуль і напрямок початкової швидкості; г) прискорення руху.
- 2) Знайдіть час і координату зустрічі тіл.
- 3) Для кожного тіла запишіть рівняння vx(t) і sx(t), побудуйте графіки проекцій швидкості та переміщення.
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай Тестові завдання
29 січняУрок 55. Розв'язування задачЗустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:10, 9-А о 10:55Розв'язати задачі в зошиті. Фото виконаних робіт надсилати на пошту
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Замість відео можна опрацювати параграф 26 або конспект
24 січняЗустрічі у гугл міт:9-А о 9:00, 9-Б о 9:55
Урок 54. Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. ДозиметриПереглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
22 січняУрок 52-53. Розв'язування задачУвага! Зустрічі у гугл міт: 9-А о 10:55, 9-Б о 9:00Завдання. Розв'язати задачі Вправа 23 № 4,5. Фото роботи відправити на пошту вчителю17 січняУрок 51. Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів
Опрацюй презентацію 2. Створи мініконспект. Запиши: означення періоду піврозпаду, активності радіоактивного джерела, сталу радіоактивного розпаду, формулу активностіЗадачі до уроку(розв'яжемо під час онлайн-уроку)15 січняУрок 49. Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. ІзотопиЗустріч у гугл міт: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
1. Опрацюйте конспект або перегляньте відео. Намалюйте зображення про уявлення будови атома в різні періоди та підпишіть їх. Згадайте те запишіть, що таке електрони, протони, нейтрони, нуклони. Запишіть означення ізотопів та намалюйте приклади ізотопів водню (гідрогену)2. Перегляньте дослід РезерфордаВіртуальний дослід Резерфорда за посиланням:
Урок 50. Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання.
Опрацюй презентацію 1. Створи мініконспект. Запиши: прізвища учених, які зробили видатний внесок в розвиток атомної фізики, означення радіоактивності, види радіоактивного випромінювання та їх властивості, формули радіоактивних перетворень для альфа та бета-розпаду.
25 грудняУрок46-47. Розв'язування задач. Захист навчальних проєктів.Завдання 1. Виконай завдання для самоперевірки до розділу 3 с.142Сфотографуй. Надішли файли з фото на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net
Завдання 2. Виконай навчальний міні-проєкт. орієнтовні теми знайдеш на сторінці 144
Надішли файли проєкту на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net
20 грудняУрок 45. Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобівВідкрий шаблон лабораторної роботи. Завантаж на телефон два додатки, які вказані в описі. Слідуй вказівкам і виконай всі описані кроки. В зошит запиши тему, мету, таблиці з документу та висновки. Фото роботи надішли на пошту вчителю
18 грудняУрок 43. Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі»Урок 44. Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку. РадіолокаціяОпрацюй презентацію чи відповідний параграф підручника. Пройди тест13 грудняУрок 42. Електромагнітне поле й електромагнітні хвиліОпрацюй презентацію за посиланням. Запиши основні фізичні величини, що характеризують електромагнітні хвилі, формули. Пройди тест
11 грудняУрок 40. Шкала електромагнітних хвильЗустрічі у гугл міт за розкладом:Переглянь відео або опрацюй самостійно відповідний параграф підручника
Урок 41. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботиСтворити тест до уроку 41. надіслати на пошту6 грудняУрок 39. Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвукЗустрічі у гугл міт за розкладом:Коротко теорія до уроку тут
4 грудня
Урок 37. Захист учнівських проєктів.
Сфотографуй. Надішли файли з фото на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net
Завдання 2. Виконай навчальний міні-проєкт. орієнтовні теми знайдеш на сторінці 144
Надішли файли проєкту на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net
4 грудня
Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 110 підручника
Урок 38. Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвиліЗустріч у гугл міт за розкладом 2 уроку 9-Б, та 3 уроку 9-А
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Обов'язково вказуйте своє ім'я та прізвищеЗавдання на 12 балів:
29 листопада
Урок 36. Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища»
27 листопада
Урок 34. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція
Зустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55Опрацюйте параграф 16 підручника с 100-103 або перегляньте відео. Пройдіть тест для самоперевірки
Урок 35. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи22 листопада
Урок 33. Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи
1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 100-101. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю
20 листопада
Урок 31-32. Формула тонкої лінзи. Розв'язування задач
Зустрічі у гугл міт 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55Тест уже на гугл формах. 9-Б, можете проходити
15 листопада
Урок 30. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої
Зайдіть на дошку. Розберіть задачі на слайдах 1, 4-6. Спробуйте виконати задачі зі слайдів 8-12
13 листопада
Урок 28-29. Лінзи. Оптична сила лінзи. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої.
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:009-А о 10:55Переглянути відео та створити опорний міні конспект.
Дошка з задачами. Завдання на слайдах 1, 4, 5, 6, 9
8 листопада
Урок 27. Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла
1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 83-84. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю
6 листопада
Урок 25. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів
Працюємо самостійноПереглянь відео, опрацюй текстовий документ чи параграф підручника та створи опорний міні конспект.
Тест
Урок 26. Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала
1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.2. Можна відтворити експеримент в реальних умовах з телефонним ліхтариком, дзеркалом і щілиною з листка картону.3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 73-74. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити і заповнити таблицю, сформулювати висновки.4. Заповнений шаблон або фото зошита відправити на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net
25 жовтня
Урок 24. Розв'язування задач
Працюємо асинхронно.
Перейдіть за посиланням на дошку. Розберіть задачі та запишіть їх у зошит.
23 жовтня
Урок 22. Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:009-А о 10:55
Завдання: Переглянь відео або опрацюй параграф 11 та намалюй закони відбивання світла. розбери приклад розв'язування задачі на с 71 підручника. Розв'язати задачі № 3, 4, 5 із Вправи 11 підручника с. 72. Пройти тест
Урок 23. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла.
Перегляньте відео та створіть міні конспект. Пройдіть тести.
18 жовтняУрок 21. Розв'язування задач.
Працюємо асинхронно
Завдання: Розв'язати задачі Вправи 10 ( 1, 2, 3, 6, 8) підручника с. 65.
16 жовтня
Урок 19. Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла.
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:009-А о 10:55
29 листопада
27 листопада
Урок 34. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція
22 листопада
Урок 33. Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи
20 листопада
Урок 31-32. Формула тонкої лінзи. Розв'язування задач
Тест уже на гугл формах. 9-Б, можете проходити
15 листопада
Урок 30. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої
13 листопада
Урок 28-29. Лінзи. Оптична сила лінзи. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої.
Переглянути відео та створити опорний міні конспект.
Дошка з задачами. Завдання на слайдах 1, 4, 5, 6, 9
8 листопада
Урок 27. Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла
6 листопада
Урок 25. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів
Переглянь відео, опрацюй текстовий документ чи параграф підручника та створи опорний міні конспект.
Тест
25 жовтня
Урок 24. Розв'язування задач
Працюємо асинхронно.
Перейдіть за посиланням на дошку. Розберіть задачі та запишіть їх у зошит.
23 жовтня
Урок 22. Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало
Завдання: Переглянь відео або опрацюй параграф 11 та намалюй закони відбивання світла. розбери приклад розв'язування задачі на с 71 підручника. Розв'язати задачі № 3, 4, 5 із Вправи 11 підручника с. 72. Пройти тест
Урок 23. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла.
Перегляньте відео та створіть міні конспект. Пройдіть тести.
Урок 21. Розв'язування задач.
Працюємо асинхронно
Завдання: Розв'язати задачі Вправи 10 ( 1, 2, 3, 6, 8) підручника с. 65.
16 жовтня
Урок 19. Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла.
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Урок 20. Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.
Завдання: Переглянути відео та створити опорний міні конспект. Розв'язати задачі Вправи 10 підручника с. 65. Пройти тест
Додаткові матеріали до уроку11 жовтняУрок 18. Захист учнівських проектівТеми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 54 підручника
Урок 20. Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.
Завдання: Переглянути відео та створити опорний міні конспект. Розв'язати задачі Вправи 10 підручника с. 65. Пройти тест
Додаткові матеріали до уроку
Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту 1. Актуальність -1 бал. 2. Оформлення роботи (паперові чи електронні носії) - 2 бали. 3. Достовірність - 1 бал. 4. Науковість - 2 бали. 5. Представлення - 2 бали. 6. Презентація (малюнки) - 2 бали. 7. Обговорення - 2 бали. Орієнтовне оформлення проєкту (паперові носії та презентація) 1. Назва проєкту. 2. Тип проєкту. 3. Виконавці проєкту. 4. Мета. 5. Завдання проєкту. 6. Хід роботи. 7. Висновки.8. Використані джерела інформації. Проєкт - це п'ять «П»· Проблема. · Проєктування (планування). · Пошук інформації. · Продукт. · Презентація (представлення результату).Готовий проєкт надсилай на пошту вчителю
9 жовтняУрок 16.Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботиЗустріч у гугл міт 9-Б о 9:009-А о 10:55Урок 17. Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле»4 жовтняУрок 15. Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції1. Відкрий файл- заготовку або с 45 нашого підручника2. Запиши в документ Прізвище, Ім'я та дату або Запиши в зошиті назву лабораторної роботи., тему, мету, обладнання3. Працюй відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в підручнику чи заготовці4. Для виконання зазначених в підручнику кроків, переглянь відео. 5. Накресли таблиці та заповни їх. Сформулюй висновки та запиши їх.6. Зроби фото Л.Р.2 та збережи з назвою свого імені та прізвища.7. Надішли на пошту sent-nikolay@ukr.net
2 жовтняУрок 13. Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм.Перегляньте відео1, створіть міні конспект. Зробіть схему електрогенератора. Перегляньте відео 2. Запишіть задачі.додаткові навчальні матеріалиДомашнє завданняВивчити § 8; виконати: вправа No 8 (1, 2, 4 — усно).Урок 14. Розв'язування задачПрацюємо самостійноПорада: робіть зображення до задач в зошиті, розмірковуйте так, як ми робили це разом під час онлайн зустрічей. Тільки після розв'язання в зошиті, вибирай правильний варіант в тесті.27 вересняУрок 12. Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець
Зустріч у гугл міт за розкладомhttps://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.


Тепер пригадуємо пройдені теми. Це також допоможе краще пізнати новий матеріал. При дистанційному навчанні відповідаємо на питання письмово.
Фронтальне опитування
1. Що таке магнітне поле?
2. Що таке сила Ампера? Яка формула для її обчислення?
3. Як знайти напрям сили Ампера?
4. Пригадайте правило свердлика та правило правої руки.
Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».
Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.

ЕлектродвигуниУнаслідок дії сил Ампера рамка зі струмом може обертатися в магнітному полі. Це явище використовують у роботі електродвигунів. Щоб забезпечити обертання рамки в одному напрямку, застосовують колектор.
Електричний двигун — це пристрій, у якому електрична енергія перетворюється на механічну.
Пристрій, який автоматично змінює напрямок струму в рамці, називають колектором.
Модель електродвигуна постійного струму
1 — ротор (рухома частина); 2 — статор (нерухома частина); 3 — обмотка статора; 4 — колектор.
А ось шасі електрокара Tesla з електродвигунами.
ККД електричний двигунів досить високий — сягає 98%.
Електровимірювальні прилади
Гальванометри, амперметри і вольтметри — це вимірювальні прилади магнітоелектричної системи. Їхня дія ґрунтується на повертанні рамки зі струмом у магнітному полі постійного магніту.
1 — постійний нерухомий магніт; 2 — спіральні пружини; 3 — півосі; 4 — рамка, жорстко закріплена на півосях; 5 — нерухоме осердя; 6 — стрілка; 7 — шкала.

ГучномовецьЩе одним прикладом застосування сил Ампера є електродинамічний гучномовець, дія якого ґрунтується на втягуванні котушки зі струмом у магнітне поле кільцевого магніту.
Електродинамічний гучномовець (динамік) — це пристрій, який перетворює електричний сигнал на чутний звук.
1 — звукова котушка; 2 — дифузор; 3 — постійний кільцевий магніт; 4 — керн; 5 — фланці.
25 вересняУрок 10. Розв'язування задач1. Відкрий файл-заготовку або с 32 нашого підручника2. Запиши в зошиті назву лабораторної роботи., тему, мету, обладнання3. Працюй відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи.4. Для виконання зазначених в підручнику кроків, переглянь відео. 5. Сформулюй висновки та запиши їх.6. Зроби фото Л.Р.1 та збережи з назвою свого імені та прізвища.7. Надішли в папку або на пошту вчителю
Урок 12. Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.


Тепер пригадуємо пройдені теми. Це також допоможе краще пізнати новий матеріал. При дистанційному навчанні відповідаємо на питання письмово.
Фронтальне опитування
1. Що таке магнітне поле?
2. Що таке сила Ампера? Яка формула для її обчислення?
3. Як знайти напрям сили Ампера?
4. Пригадайте правило свердлика та правило правої руки.
Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».
Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.

ЕлектродвигуниУнаслідок дії сил Ампера рамка зі струмом може обертатися в магнітному полі. Це явище використовують у роботі електродвигунів. Щоб забезпечити обертання рамки в одному напрямку, застосовують колектор.
Електричний двигун — це пристрій, у якому електрична енергія перетворюється на механічну.
Пристрій, який автоматично змінює напрямок струму в рамці, називають колектором.
Модель електродвигуна постійного струму
1 — ротор (рухома частина); 2 — статор (нерухома частина); 3 — обмотка статора; 4 — колектор.
А ось шасі електрокара Tesla з електродвигунами.
ККД електричний двигунів досить високий — сягає 98%.
Електровимірювальні прилади
Гальванометри, амперметри і вольтметри — це вимірювальні прилади магнітоелектричної системи. Їхня дія ґрунтується на повертанні рамки зі струмом у магнітному полі постійного магніту.
1 — постійний нерухомий магніт; 2 — спіральні пружини; 3 — півосі; 4 — рамка, жорстко закріплена на півосях; 5 — нерухоме осердя; 6 — стрілка; 7 — шкала.
ГучномовецьЩе одним прикладом застосування сил Ампера є електродинамічний гучномовець, дія якого ґрунтується на втягуванні котушки зі струмом у магнітне поле кільцевого магніту.
Електродинамічний гучномовець (динамік) — це пристрій, який перетворює електричний сигнал на чутний звук.
1 — звукова котушка; 2 — дифузор; 3 — постійний кільцевий магніт; 4 — керн; 5 — фланці.
Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.
Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».
Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.
Перегляньте відео та створіть міні конспект. Обов'язково запишіть означення та намалюйте будову електромагніта. Зробіть зображення до поданих задач та розв'яжіть їх самостійно або за відео.
Магнітну дію котушки зі струмом на реальному досліді можна переглянути тут 👇
Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».
Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.
Магнітну дію котушки зі струмом на реальному досліді можна переглянути тут 👇
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
План вивчення нового матеріалу:
2. Дослід Ерстеда
3. Досліди Ампера
4. Означення магнітного поля (магнітне поле)
1. Означення постійного магніту слайд 4
2. зображення магніту (можна розфарбувати синім і червоним) слайд 10
3. Намалюйте властивості постійних магнітів слайд 14
4. Намалюйте схему досліду Ерстеда слайд 19
5. Намалюйте схему досліду Ампера слайд 21, 23
6. Означення магнітного поля слайд 28
Немає коментарів:
Дописати коментар