Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net
31 січняУрок 57. Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор. Розв'язування задач
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай Тестові завдання
29 січняУрок 55. Розв'язування задачЗустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:10, 9-А о 10:55Розв'язати задачі в зошиті. Фото виконаних робіт надсилати на пошту
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Замість відео можна опрацювати параграф 26 або конспект
24 січняЗустрічі у гугл міт:9-А о 9:00, 9-Б о 9:55
Урок 54. Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. ДозиметриПереглянь уважно навчальне відео або опрацюй конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
22 січняУрок 52-53. Розв'язування задачУвага! Зустрічі у гугл міт: 9-А о 10:55, 9-Б о 9:00Завдання. Розв'язати задачі Вправа 23 № 4,5. Фото роботи відправити на пошту вчителю17 січняУрок 51. Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів
Опрацюй презентацію 2. Створи мініконспект. Запиши: означення періоду піврозпаду, активності радіоактивного джерела, сталу радіоактивного розпаду, формулу активностіЗадачі до уроку(розв'яжемо під час онлайн-уроку)15 січняУрок 49. Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. ІзотопиЗустріч у гугл міт: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55
1. Опрацюйте конспект або перегляньте відео. Намалюйте зображення про уявлення будови атома в різні періоди та підпишіть їх. Згадайте те запишіть, що таке електрони, протони, нейтрони, нуклони. Запишіть означення ізотопів та намалюйте приклади ізотопів водню (гідрогену)2. Перегляньте дослід РезерфордаВіртуальний дослід Резерфорда за посиланням:
Урок 50. Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання.
Опрацюй презентацію 1. Створи мініконспект. Запиши: прізвища учених, які зробили видатний внесок в розвиток атомної фізики, означення радіоактивності, види радіоактивного випромінювання та їх властивості, формули радіоактивних перетворень для альфа та бета-розпаду.
25 грудняУрок46-47. Розв'язування задач. Захист навчальних проєктів.Завдання 1. Виконай завдання для самоперевірки до розділу 3 с.142Сфотографуй. Надішли файли з фото на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net
Завдання 2. Виконай навчальний міні-проєкт. орієнтовні теми знайдеш на сторінці 144
Надішли файли проєкту на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net
20 грудняУрок 45. Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобівВідкрий шаблон лабораторної роботи. Завантаж на телефон два додатки, які вказані в описі. Слідуй вказівкам і виконай всі описані кроки. В зошит запиши тему, мету, таблиці з документу та висновки. Фото роботи надішли на пошту вчителю
18 грудняУрок 43. Контрольна робота № 3 з теми «Механічні та електромагнітні хвилі»Урок 44. Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку. РадіолокаціяОпрацюй презентацію чи відповідний параграф підручника. Пройди тест13 грудняУрок 42. Електромагнітне поле й електромагнітні хвиліОпрацюй презентацію за посиланням. Запиши основні фізичні величини, що характеризують електромагнітні хвилі, формули. Пройди тест
11 грудняУрок 40. Шкала електромагнітних хвильЗустрічі у гугл міт за розкладом:Переглянь відео або опрацюй самостійно відповідний параграф підручника
Урок 41. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботиСтворити тест до уроку 41. надіслати на пошту6 грудняУрок 39. Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвукЗустрічі у гугл міт за розкладом:Коротко теорія до уроку тут
4 грудня
Урок 37. Захист учнівських проєктів.
Сфотографуй. Надішли файли з фото на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net
Завдання 2. Виконай навчальний міні-проєкт. орієнтовні теми знайдеш на сторінці 144
Надішли файли проєкту на електронну пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net
4 грудня
Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 110 підручника
Урок 38. Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвиліЗустріч у гугл міт за розкладом 2 уроку 9-Б, та 3 уроку 9-А
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Обов'язково вказуйте своє ім'я та прізвищеЗавдання на 12 балів:
29 листопада
Урок 36. Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища»
27 листопада
Урок 34. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція
Зустрічі у гугл міт: 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55Опрацюйте параграф 16 підручника с 100-103 або перегляньте відео. Пройдіть тест для самоперевірки
Урок 35. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи22 листопада
Урок 33. Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи
1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 100-101. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю
20 листопада
Урок 31-32. Формула тонкої лінзи. Розв'язування задач
Зустрічі у гугл міт 9-Б о 9:00, 9-А о 10:55Тест уже на гугл формах. 9-Б, можете проходити
15 листопада
Урок 30. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої
Зайдіть на дошку. Розберіть задачі на слайдах 1, 4-6. Спробуйте виконати задачі зі слайдів 8-12
13 листопада
Урок 28-29. Лінзи. Оптична сила лінзи. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої.
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:009-А о 10:55Переглянути відео та створити опорний міні конспект.
Дошка з задачами. Завдання на слайдах 1, 4, 5, 6, 9
8 листопада
Урок 27. Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла
1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 83-84. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю
6 листопада
Урок 25. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів
Працюємо самостійноПереглянь відео, опрацюй текстовий документ чи параграф підручника та створи опорний міні конспект.
Тест
Урок 26. Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала
1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.2. Можна відтворити експеримент в реальних умовах з телефонним ліхтариком, дзеркалом і щілиною з листка картону.3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 73-74. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити і заповнити таблицю, сформулювати висновки.4. Заповнений шаблон або фото зошита відправити на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net
25 жовтня
Урок 24. Розв'язування задач
Працюємо асинхронно.
Перейдіть за посиланням на дошку. Розберіть задачі та запишіть їх у зошит.
23 жовтня
Урок 22. Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:009-А о 10:55
Завдання: Переглянь відео або опрацюй параграф 11 та намалюй закони відбивання світла. розбери приклад розв'язування задачі на с 71 підручника. Розв'язати задачі № 3, 4, 5 із Вправи 11 підручника с. 72. Пройти тест
Урок 23. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла.
Перегляньте відео та створіть міні конспект. Пройдіть тести.
18 жовтняУрок 21. Розв'язування задач.
Працюємо асинхронно
Завдання: Розв'язати задачі Вправи 10 ( 1, 2, 3, 6, 8) підручника с. 65.
16 жовтня
Урок 19. Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла.
Зустріч у гугл міт 9-Б о 9:009-А о 10:55
29 листопада
27 листопада
Урок 34. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція
22 листопада
Урок 33. Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи
20 листопада
Урок 31-32. Формула тонкої лінзи. Розв'язування задач
Тест уже на гугл формах. 9-Б, можете проходити
15 листопада
Урок 30. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої
13 листопада
Урок 28-29. Лінзи. Оптична сила лінзи. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої.
Переглянути відео та створити опорний міні конспект.
Дошка з задачами. Завдання на слайдах 1, 4, 5, 6, 9
8 листопада
Урок 27. Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла
6 листопада
Урок 25. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів
Переглянь відео, опрацюй текстовий документ чи параграф підручника та створи опорний міні конспект.
Тест
25 жовтня
Урок 24. Розв'язування задач
Працюємо асинхронно.
Перейдіть за посиланням на дошку. Розберіть задачі та запишіть їх у зошит.
23 жовтня
Урок 22. Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало
Завдання: Переглянь відео або опрацюй параграф 11 та намалюй закони відбивання світла. розбери приклад розв'язування задачі на с 71 підручника. Розв'язати задачі № 3, 4, 5 із Вправи 11 підручника с. 72. Пройти тест
Урок 23. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла.
Перегляньте відео та створіть міні конспект. Пройдіть тести.
Урок 21. Розв'язування задач.
Працюємо асинхронно
Завдання: Розв'язати задачі Вправи 10 ( 1, 2, 3, 6, 8) підручника с. 65.
16 жовтня
Урок 19. Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла.
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Урок 20. Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.
Завдання: Переглянути відео та створити опорний міні конспект. Розв'язати задачі Вправи 10 підручника с. 65. Пройти тест
Додаткові матеріали до уроку11 жовтняУрок 18. Захист учнівських проектівТеми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 54 підручника
Урок 20. Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.
Завдання: Переглянути відео та створити опорний міні конспект. Розв'язати задачі Вправи 10 підручника с. 65. Пройти тест
Додаткові матеріали до уроку
Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту 1. Актуальність -1 бал. 2. Оформлення роботи (паперові чи електронні носії) - 2 бали. 3. Достовірність - 1 бал. 4. Науковість - 2 бали. 5. Представлення - 2 бали. 6. Презентація (малюнки) - 2 бали. 7. Обговорення - 2 бали. Орієнтовне оформлення проєкту (паперові носії та презентація) 1. Назва проєкту. 2. Тип проєкту. 3. Виконавці проєкту. 4. Мета. 5. Завдання проєкту. 6. Хід роботи. 7. Висновки.8. Використані джерела інформації. Проєкт - це п'ять «П»· Проблема. · Проєктування (планування). · Пошук інформації. · Продукт. · Презентація (представлення результату).Готовий проєкт надсилай на пошту вчителю
9 жовтняУрок 16.Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботиЗустріч у гугл міт 9-Б о 9:009-А о 10:55Урок 17. Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле»4 жовтняУрок 15. Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції1. Відкрий файл- заготовку або с 45 нашого підручника2. Запиши в документ Прізвище, Ім'я та дату або Запиши в зошиті назву лабораторної роботи., тему, мету, обладнання3. Працюй відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в підручнику чи заготовці4. Для виконання зазначених в підручнику кроків, переглянь відео. 5. Накресли таблиці та заповни їх. Сформулюй висновки та запиши їх.6. Зроби фото Л.Р.2 та збережи з назвою свого імені та прізвища.7. Надішли на пошту sent-nikolay@ukr.net
2 жовтняУрок 13. Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм.Перегляньте відео1, створіть міні конспект. Зробіть схему електрогенератора. Перегляньте відео 2. Запишіть задачі.додаткові навчальні матеріалиДомашнє завданняВивчити § 8; виконати: вправа No 8 (1, 2, 4 — усно).Урок 14. Розв'язування задачПрацюємо самостійноПорада: робіть зображення до задач в зошиті, розмірковуйте так, як ми робили це разом під час онлайн зустрічей. Тільки після розв'язання в зошиті, вибирай правильний варіант в тесті.27 вересняУрок 12. Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець
Зустріч у гугл міт за розкладомhttps://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.
Тепер пригадуємо пройдені теми. Це також допоможе краще пізнати новий матеріал. При дистанційному навчанні відповідаємо на питання письмово.
Фронтальне опитування
1. Що таке магнітне поле?
2. Що таке сила Ампера? Яка формула для її обчислення?
3. Як знайти напрям сили Ампера?
4. Пригадайте правило свердлика та правило правої руки.
Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».
Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.
ЕлектродвигуниУнаслідок дії сил Ампера рамка зі струмом може обертатися в магнітному полі. Це явище використовують у роботі електродвигунів. Щоб забезпечити обертання рамки в одному напрямку, застосовують колектор.
Електричний двигун — це пристрій, у якому електрична енергія перетворюється на механічну.
Пристрій, який автоматично змінює напрямок струму в рамці, називають колектором.
Модель електродвигуна постійного струму
1 — ротор (рухома частина); 2 — статор (нерухома частина); 3 — обмотка статора; 4 — колектор.
А ось шасі електрокара Tesla з електродвигунами.
ККД електричний двигунів досить високий — сягає 98%.
Електровимірювальні прилади
Гальванометри, амперметри і вольтметри — це вимірювальні прилади магнітоелектричної системи. Їхня дія ґрунтується на повертанні рамки зі струмом у магнітному полі постійного магніту.
1 — постійний нерухомий магніт; 2 — спіральні пружини; 3 — півосі; 4 — рамка, жорстко закріплена на півосях; 5 — нерухоме осердя; 6 — стрілка; 7 — шкала.
ГучномовецьЩе одним прикладом застосування сил Ампера є електродинамічний гучномовець, дія якого ґрунтується на втягуванні котушки зі струмом у магнітне поле кільцевого магніту.
Електродинамічний гучномовець (динамік) — це пристрій, який перетворює електричний сигнал на чутний звук.
1 — звукова котушка; 2 — дифузор; 3 — постійний кільцевий магніт; 4 — керн; 5 — фланці.
25 вересняУрок 10. Розв'язування задач1. Відкрий файл-заготовку або с 32 нашого підручника2. Запиши в зошиті назву лабораторної роботи., тему, мету, обладнання3. Працюй відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи.4. Для виконання зазначених в підручнику кроків, переглянь відео. 5. Сформулюй висновки та запиши їх.6. Зроби фото Л.Р.1 та збережи з назвою свого імені та прізвища.7. Надішли в папку або на пошту вчителю
Урок 12. Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.
Тепер пригадуємо пройдені теми. Це також допоможе краще пізнати новий матеріал. При дистанційному навчанні відповідаємо на питання письмово.
Фронтальне опитування
1. Що таке магнітне поле?
2. Що таке сила Ампера? Яка формула для її обчислення?
3. Як знайти напрям сили Ампера?
4. Пригадайте правило свердлика та правило правої руки.
Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».
Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.
ЕлектродвигуниУнаслідок дії сил Ампера рамка зі струмом може обертатися в магнітному полі. Це явище використовують у роботі електродвигунів. Щоб забезпечити обертання рамки в одному напрямку, застосовують колектор.
Електричний двигун — це пристрій, у якому електрична енергія перетворюється на механічну.
Пристрій, який автоматично змінює напрямок струму в рамці, називають колектором.
Модель електродвигуна постійного струму
1 — ротор (рухома частина); 2 — статор (нерухома частина); 3 — обмотка статора; 4 — колектор.
А ось шасі електрокара Tesla з електродвигунами.
ККД електричний двигунів досить високий — сягає 98%.
Електровимірювальні прилади
Гальванометри, амперметри і вольтметри — це вимірювальні прилади магнітоелектричної системи. Їхня дія ґрунтується на повертанні рамки зі струмом у магнітному полі постійного магніту.
1 — постійний нерухомий магніт; 2 — спіральні пружини; 3 — півосі; 4 — рамка, жорстко закріплена на півосях; 5 — нерухоме осердя; 6 — стрілка; 7 — шкала.
ГучномовецьЩе одним прикладом застосування сил Ампера є електродинамічний гучномовець, дія якого ґрунтується на втягуванні котушки зі струмом у магнітне поле кільцевого магніту.
Електродинамічний гучномовець (динамік) — це пристрій, який перетворює електричний сигнал на чутний звук.
1 — звукова котушка; 2 — дифузор; 3 — постійний кільцевий магніт; 4 — керн; 5 — фланці.
Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.
Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».
Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.
Перегляньте відео та створіть міні конспект. Обов'язково запишіть означення та намалюйте будову електромагніта. Зробіть зображення до поданих задач та розв'яжіть їх самостійно або за відео.
Магнітну дію котушки зі струмом на реальному досліді можна переглянути тут 👇
Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».
Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.
Магнітну дію котушки зі струмом на реальному досліді можна переглянути тут 👇
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
План вивчення нового матеріалу:
2. Дослід Ерстеда
3. Досліди Ампера
4. Означення магнітного поля (магнітне поле)
1. Означення постійного магніту слайд 4
2. зображення магніту (можна розфарбувати синім і червоним) слайд 10
3. Намалюйте властивості постійних магнітів слайд 14
4. Намалюйте схему досліду Ерстеда слайд 19
5. Намалюйте схему досліду Ампера слайд 21, 23
6. Означення магнітного поля слайд 28
Немає коментарів:
Дописати коментар