8 клас фізика

 Вітаю з початком нового семестру!

Сподіваюся на тісну співпрацю, відповідальне ставлення до навчання та бажання здобувати освіту. 

Вірю у ваш розум, силу духу і моральний настрій!
 Знання - сила!  Слава Україні!

Зустрічі онлайн щопонеділка за розкладом 3-4 уроків 10:55
Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net

27 січня
Урок 37. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Урок 38. Контрольна робота № 3 з теми «Електричний заряд. Електричне поле»

20 січня
Урок 35-36. Механізм електризації. Електроскоп. Закон Кулона.

зустріч у міт о 10:55

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt


1. Перегляньте відео або опрацюйте конспект 1
2. Розв'яжи задачі (Всі, хто приходить на онлайн урок, розв'яжемо їх разом)

13 січня
Урок 33-34. Електричний заряд. Електрична взаємодія. Електричне поле

 зустріч у міт:   о 10:55


1. Опрацюй конспект 1 та конспект 2, параграф 19 підручника або переглянь відео, випиши з конспекту 1:
означення електризації тіл, електричного заряду, два роди електричних зарядів та способи їх взаємодії (можна намалювати), формулу заряду та одиниці вимірювання, числове значення заряду електрону та протону;
випиши з конспекту 2:
Означення електричного поля, електричної сили, властивості електричної сили, графічно зобразіть силові лінії електричного поля.
2.  Переконайся, що ти знаєш відповіді на питання (усно):

1. Що називають електричним зарядом?

2. Назвіть одиницю електричного заряду.

3. Які роди зарядів існують?

4. Який рід заряду має ебонітова паличка, потерта об вовну? паличка зі скла, потерта об шовк?

5. Як взаємодіють тіла, що мають однойменні заряди? різнойменні заряди?

6. З яких частинок складається атом?

7. Які частинки входять до складу атомного ядра?

8. Яка частинка має найменший негативний заряд? найменший позитивний заряд?

9. Як ви розумієте твердження, що електричний заряд є дискретним?

10. Що таке електричне поле?

11. Як визначити, чи існує в певній точці простору електричне поле?

12. Назвіть основні властивості електричного поля.

13. Дайте означення силових ліній електричного поля.

14. Який вигляд має картина силових ліній електричного поля позитивно зарядженої сфери? негативно зарядженої сфери?

15. Який вплив на організм людини чинять електричні поля, створювані різними електротехнічними пристроями?


3. Розв'яжи задачі (Всі, хто приходить на онлайн урок, розв'яжемо їх разом)

Дошка з задачами



23 грудня 

Урок  31-32. Захист навчальних проєктів з теми «Теплові явища». Підсумковий урок
Зустрічі онлайн щопонеділка за розкладом 3-4 уроків 10:55

Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 100 підручника

16 грудня
Урок  29. Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів.
Самостійно опрацювати параграф 18 с.87 підручника.
Урок  30. Захист навчальних проєктів з теми «Теплові явища». 

Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 100 підручника

Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту
1.       Актуальність -1 бал.
2.       Оформлення роботи (паперові чи електронні носії) - 2 бали.
3.       Достовірність - 1 бал.
4.       Науковість - 2 бали.
5.       Представлення - 2 бали.
6.       Презентація (малюнки) - 2 бали.
7.       Обговорення - 2 бали.
Орієнтовне оформлення проєкту (паперові носії та презентація)
1.       Назва проєкту.
2.       Тип проєкту.
3.       Виконавці проєкту.
4.       Мета.
5.       Завдання проєкту.
6.       Хід роботи.
7.       Висновки.
8.       Використані джерела інформації.
         Проєкт - це п'ять «П»
·          Проблема.
·          Проєктування (планування).
·          Пошук інформації.
·          Продукт.
·          Презентація (представлення результату).
Готовий проєкт Надіслати на пошту. Підготуватись до презентації проєкту на наступному уроці.

9 грудня 
Урок  27. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Зустріч онлайн  за розкладом 3 уроку о 10:55
Розібрати задачі та записати їх у зошит
Урок  28. Контрольна робота № 2 з теми «Зміна агрегатного стану речовини. Теплові двигуни»


2 грудня 
З технічних причин працюємо самостійно
Урок  25-26. Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна. Деякі види теплових двигунів
Переглянути відео або опрацювати параграфи 16-17 підручника.  Виконати задачі: Впр 16(1,2), Впр 17(5). 
Фото роботи відправляй на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net


25 листопада 
Урок  23-24. Розв’язування задач. Самостійна робота

зустріч у міт: https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

Виконайте самостійну роботу. Остаточну оцінку ви отримаєте після моєї перевірки

18 листопада 
Працюємо асинхронно
Урок  21. Розв’язування задач. Самостійна робота
Виконайте самостійну роботу. Задачі 7, 8, 9 розв'язати в зошитах. В тесті не враховані бали за ці задачі. Оцінку за самостійну роботу ви отримаєте після перевірки мною правильності розв'язання вищезазначених задач. Якщо відсутні фото розв'язань, то задачі не зараховуються. Фото зошита чекаю на пошту

Урок  22. Теплота згоряння палива. Коефіцієнт корисної дії нагрівника

Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 15 підручника. Створи Опорний міні конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.



11 листопада 
Урок 19-20.Випаровування та конденсація. Кипіння. Питома теплота пароутворення. Розв’язування задач

Зустріч у міт: 


Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.



додаткові навчальні матеріали:

Вікторина


4 листопада 
Урок 17-18.  Питома теплота плавлення. Розв’язування задач. Самостійна робота
зустріч у міт   о 10:55




Розв'язати задачі
1. Яка кількість теплоти виділиться в навколишнє середовище при кристалізації 600 г олова?
2. Відомо, що на плавлення шматка міді при температурі плавлення витрачено 6,3 МДж енергії. Яка його маса?
3. Для плавлення шматка льоду, взятого при температурі -5 °С, потрібно 722 кДж тепла. Визначте масу льоду.
21 жовтня
Урок 15-16. Агрегатні стани речовини. Кристалічні та аморфні тіла. Плавлення та кристалізація.
Зустрічі онлайн щопонеділка за розкладом 3-4 уроків 10:55

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. 

анімація Кристалізація та плавлення

Температура плавлення.

Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.



Тест 1


14 жовтня 
Урок 13. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
зустріч у міт о 10:55

Дошка з задачами

12. З якого посуду зручніше пити гарячий чай: з алюмінієвої кружки або фарфорової чашки? Чому?

13. Чому ми не одержимо опік, якщо короткочасно доторкнемося гарячої праски мокрим пальцем?

14. Чому річки та озера нагріваються сонячними променями повільніше, ніж суша? 

15. Розрахуйте кількість теплоти, необхідну для збільшення температури латунної заготовки від 27 до 237 °С. Її маса 35 кг.

16. Остигаючи, мідний циліндр масою 6 кг віддав довкіллю кількість теплоти, що дорівнює 54 кДж. На скільки градусів знизилася його температура?

17. Скільки окропу потрібно долити в посудину, що містить 2 кг води при температурі 35 °С, щоб температура в посудині збільшилася до 65 °С?

18. У холодну воду масою 300 г, що має температуру 10 °С, опускають нагрітий в киплячій воді мідний брусок масою 1 кг. Якою стане температура води? 


Урок 14. Контрольна робота № 1 з теми «Температура. Внутрішня енергія. Теплопередача»



7 жовтня 
Урок 11. Лабораторна робота № 1. Вивчення теплового балансу за умови змішування води різної температури
Шаблон лабораторних робіт підготую і виставлю в блозі перед уроком
1. Відкрий с 40 нашого підручника або завантаж шаблон-заготовку
2. Запиши в зошиті або уважно прочитай в шаблоні назву лабораторної роботи, тему, мету, обладнання
3. Побудуй  таблицю та заповни її, переглядаючи відео. Запиши необхідні обчислення під таблицею.
4. Сформулюй висновки та запиши їх.
5. Збережи документ з назвою свого імені та прізвища або зроби фото зошита з ЛР1.
6. Надішли  на пошту sent-nikolay@ukr.net


Урок 12. Лабораторна робота № 2. Визначення питомої теплоємності речовини
1. Відкрий с 41 нашого підручника або завантаж шаблон-заготовку
2. Запиши в зошиті або уважно прочитай в заготовці назву лабораторної роботи, тему, мету, обладнання
3. Побудуй  таблицю та заповни її, переглядаючи відео. Запиши необхідні обчислення під таблицею.
4. Сформулюй висновки та запиши їх.
5. Зроби фото Л.Р.2 або збережи з назвою свого імені та прізвища.
6. Надішли на пошту



30 вересня 
Урок 9. Тепловий баланс
зустріч у міт

Урок 10. Розв'язування задач

Посилання на дошку з прикладами задач (слайди 3,4,5,6,7,8) для тих, хто з поважної причини не прийшов на онлайн урок

Домашнє завдання.
Виконати  у зошиті задачу 1.
Задача 1. У холодну воду масою 0,9 кг долили окріп масою 0,3 кг. Температура
Отриманої суміші дорівнює 40 °С. Визначте температуру холодної води до її
Нагрівання. Тепловими втратами знехтувати.
 Задача на 12
Коли у воду, що має температуру 10°С, вкинули тіло, нагріте до 100°С, через
Якийсь час установилася загальна температура 40°С. Яку температуру матиме
вода, якщо, не виймаючи першого тіла, в неї кинути ще одне таке саме тіло,
нагріте до температури 100°С?
Фото роботи  надіслати на пошту вчителю


23 вересня 
Урок 7. Кількість теплоти. Питома теплоємність речовини
Зустріч онлайн  за розкладом 3-4 уроків 10:55
Завдання: переглянути відео, створити в зошиті опорний конспект та пройти тестування





Урок 8. Розв'язування задач
_____________________________

16 вересня 
Урок 5-6. Конвекція. Випромінювання. Розв’язування задач
за розкладом 3-4 уроків 10:55

Переглянь уважно навчальне відео або відповідний параграф підручника та створи опорний конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю




9 вересня 
Урок 3-4 Внутрішня енергія. Способи зміни внутрішньої енергії. Теплопровідність
Зустріч онлайн  за розкладом 3-4 уроків  о 10:55

Переглянь уважно навчальне відео  та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


2 вересня
Урок 1 Тепловий стан тіл. Температура та її вимірювання

Перегляньте презентацію або опрацюйте параграф 1 підручника.
Створіть мініконспект. Дайте відповіді на питання слайдів 20-24 усно, 25-28 письмово


Урок 2 Залежність розмірів фізичних тіл від температури 
Додаткові відео до уроку
Перегляньте презентацію або опрацюйте параграф 2 підручника
Створіть мініконспект. Дайте відповіді на питання слайдів 20-31 усно
Пройдіть тест для перевірки знань

Немає коментарів: