Вітаю з початком нового семестру!
Сподіваюся на тісну співпрацю, відповідальне ставлення до навчання та бажання здобувати освіту.
27 січняУрок 37. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботиЗустріч у міт:
Урок 38. Контрольна робота № 3 з теми «Електричний заряд. Електричне поле»
20 січняУрок 35-36. Механізм електризації. Електроскоп. Закон Кулона.зустріч у міт о 10:55
1. Перегляньте відео або опрацюйте конспект 12. Розв'яжи задачі (Всі, хто приходить на онлайн урок, розв'яжемо їх разом)3. Пройди тест
13 січняУрок 33-34. Електричний заряд. Електрична взаємодія. Електричне поле1. Опрацюй конспект 1 та конспект 2, параграф 19 підручника або переглянь відео, випиши з конспекту 1:означення електризації тіл, електричного заряду, два роди електричних зарядів та способи їх взаємодії (можна намалювати), формулу заряду та одиниці вимірювання, числове значення заряду електрону та протону;випиши з конспекту 2:Означення електричного поля, електричної сили, властивості електричної сили, графічно зобразіть силові лінії електричного поля.2. Переконайся, що ти знаєш відповіді на питання (усно):1. Що називають електричним зарядом?
2. Назвіть одиницю електричного заряду.
3. Які роди зарядів існують?
4. Який рід заряду має ебонітова паличка, потерта об вовну? паличка зі скла, потерта об шовк?
5. Як взаємодіють тіла, що мають однойменні заряди? різнойменні заряди?
6. З яких частинок складається атом?
7. Які частинки входять до складу атомного ядра?
8. Яка частинка має найменший негативний заряд? найменший позитивний заряд?
9. Як ви розумієте твердження, що електричний заряд є дискретним?10. Що таке електричне поле?
11. Як визначити, чи існує в певній точці простору електричне поле?
12. Назвіть основні властивості електричного поля.
13. Дайте означення силових ліній електричного поля.
14. Який вигляд має картина силових ліній електричного поля позитивно зарядженої сфери? негативно зарядженої сфери?
15. Який вплив на організм людини чинять електричні поля, створювані різними електротехнічними пристроями?
3. Розв'яжи задачі (Всі, хто приходить на онлайн урок, розв'яжемо їх разом)Дошка з задачами4. Пройди тест
23 грудня
Урок 31-32. Захист навчальних проєктів з теми «Теплові явища». Підсумковий урокЗустрічі онлайн щопонеділка за розкладом 3-4 уроків 10:55
Зустріч у міт:
зустріч у міт о 10:55
1. Що називають електричним зарядом?
2. Назвіть одиницю електричного заряду.
3. Які роди зарядів існують?
4. Який рід заряду має ебонітова паличка, потерта об вовну? паличка зі скла, потерта об шовк?
5. Як взаємодіють тіла, що мають однойменні заряди? різнойменні заряди?
6. З яких частинок складається атом?
7. Які частинки входять до складу атомного ядра?
8. Яка частинка має найменший негативний заряд? найменший позитивний заряд?
10. Що таке електричне поле?
11. Як визначити, чи існує в певній точці простору електричне поле?
12. Назвіть основні властивості електричного поля.
13. Дайте означення силових ліній електричного поля.
14. Який вигляд має картина силових ліній електричного поля позитивно зарядженої сфери? негативно зарядженої сфери?
15. Який вплив на організм людини чинять електричні поля, створювані різними електротехнічними пристроями?
Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 100 підручника
16 грудняУрок 29. Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів.Самостійно опрацювати параграф 18 с.87 підручника.Урок 30. Захист навчальних проєктів з теми «Теплові явища».
Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 100 підручника
Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту 1. Актуальність -1 бал. 2. Оформлення роботи (паперові чи електронні носії) - 2 бали. 3. Достовірність - 1 бал. 4. Науковість - 2 бали. 5. Представлення - 2 бали. 6. Презентація (малюнки) - 2 бали. 7. Обговорення - 2 бали. Орієнтовне оформлення проєкту (паперові носії та презентація) 1. Назва проєкту. 2. Тип проєкту. 3. Виконавці проєкту. 4. Мета. 5. Завдання проєкту. 6. Хід роботи. 7. Висновки.8. Використані джерела інформації. Проєкт - це п'ять «П»· Проблема. · Проєктування (планування). · Пошук інформації. · Продукт. · Презентація (представлення результату).Готовий проєкт Надіслати на пошту. Підготуватись до презентації проєкту на наступному уроці.
9 грудня Урок 27. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботиЗустріч онлайн за розкладом 3 уроку о 10:55Розібрати задачі та записати їх у зошитУрок 28. Контрольна робота № 2 з теми «Зміна агрегатного стану речовини. Теплові двигуни»
2 грудня З технічних причин працюємо самостійноУрок 25-26. Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна. Деякі види теплових двигунівПереглянути відео або опрацювати параграфи 16-17 підручника. Виконати задачі: Впр 16(1,2), Впр 17(5). Фото роботи відправляй на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net
25 листопада Урок 23-24. Розв’язування задач. Самостійна роботазустріч у міт: https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Виконайте самостійну роботу. Остаточну оцінку ви отримаєте після моєї перевірки
зустріч у міт: https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 15 підручника. Створи Опорний міні конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Зустріч у міт:
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
додаткові навчальні матеріали:
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали.
анімація Кристалізація та плавлення.
Температура плавлення.
Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Тест 1
12. З якого посуду зручніше пити гарячий чай: з алюмінієвої кружки або фарфорової чашки? Чому?
13. Чому ми не одержимо опік, якщо короткочасно доторкнемося гарячої праски мокрим пальцем?
14. Чому річки та озера нагріваються сонячними променями повільніше, ніж суша?
15. Розрахуйте кількість теплоти, необхідну для збільшення температури латунної заготовки від 27 до 237 °С. Її маса 35 кг.
16. Остигаючи, мідний циліндр масою 6 кг віддав довкіллю кількість теплоти, що дорівнює 54 кДж. На скільки градусів знизилася його температура?
17. Скільки окропу потрібно долити в посудину, що містить 2 кг води при температурі 35 °С, щоб температура в посудині збільшилася до 65 °С?
18. У холодну воду масою 300 г, що має температуру 10 °С, опускають нагрітий в киплячій воді мідний брусок масою 1 кг. Якою стане температура води?
Урок 8. Розв'язування задач
Немає коментарів:
Дописати коментар