Вітаю з початком нового семестру!
Сподіваюся на тісну співпрацю, відповідальне ставлення до навчання та бажання здобувати освіту.
19 травняУрок 67-68. зустріч у міт: о 10:55;
Повторення вивченого матеріалу. Робота над навчальними проєктами з теми «Електричні явища. Електричний струм»
Варіанти та цікаві ідеї проєктів дивись тут1.Параграфи 1-39 повторити.2. Переглянути відео:
12 травняУрок 65. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботизустріч у міт: о 10:55;Сьогодні на уроці ми повинні узагальнити вивчений навчальний матеріал з теми «Електричний струм.Частина ІІ», підготуватись до контрольної роботи,
Опрацювати тести та задачі, які розташовані на слайдах презентації :Презентація .Розв'язування задач.
та порівняти з розв'язанням задач в документі :
https://docs.google.com/document/d/1lsCVB9dv5HG1Z96aanIOTw47e69PafgM/edit#bookmark=id.gjdgxs
Домашнє завдання : письмово виконати завдання № 6, № 8, № 9 стр.222-223 та надіслати на електронну пошту вчителя.Урок 66. Контрольна робота № 5 з теми «Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах»
5 травняУрок 63-64. Електричний струм у газах. Види самостійних газових розрядів зустріч у міт: о 10:55;1.Параграф 39-40 повторити та переглянути відеоhttps://youtu.be/LTuqw3dI3cI?feature=shared
28 квітня Урок 61-62. Електричний струм у рідинах.Застосування електролізу. зустріч у міт: о 10:551.Параграф 37 повторити 2. Уважно переглянути відеоприклади розв'язування задач за посиланням :
3.Опрацювати презентацію :Електричний струм у рідинах.Розв'язування задач.
Домашнє завдання : користуючись матеріалами параграфа, відеопосиланням та слайдами презентації ,письмово розв'язати задачі на слайдах 9,10,11 презентації4. Виконати тестові завдання Тест 2 на наступний тиждень
21 квітняУрок 59-60. Електричний струм у металах. Електричний струм у рідинах.Асинхронно1. Параграф 36 читати , переглянути відео за посиланнями :
Електричний струм у металах.Досліди.
Електричний струм у металах.Демонстрація2.Після прегляду відео, письмово відповісти на питання 1,2,4,5 ( стор.197 підручника- розділ "Контрольні питання")3. Параграф 37 опрацювати,виписати в зошит виділені визначення, переглянути відео:Електричний струм у електролітах.Електроліз
стр.202 усно розібрати приклад розв'язання задачі.4. Виконати тестові завдання для самоперевірки14 квітняУрок 57-58. Теплова дія струму. Закон Джоуля — Ленца. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники. Розв’язування задач. Самостійна роботаЗустрічі онлайн за розкладом 3-4 уроків 10:551.Опрацювати матеріал за відео чи параграфом 34 підручника, виконати конспект за відео або за підручником .
2.За посиланням розібрати приклади розв'язування задач , записати в зошит розв'язання 1,2,3 задач.Якщо текстовий документ не відкривається повністю, то завантажте його на свій технічний пристрій.
3. Виконати самостійну роботу
7 квітняУВАГА! зустріч у міт: о 10:55Урок 55. Контрольна робота № 4 з теми «Електричний струм»
Урок 56. Робота і потужність електричного струму.
Сьогодні на уроці ми дізнаємось про роботу і потужність електричного струму, роботу електровимірювальних приладів.
1.Опрацювати матеріал за посиланням (презентацію, відео, текстовий документ), виконати конспект за слайдами презентації або за підручником (параграф 33).
Посилання на текстовий документ та презентацію :
https://drive.google.com/drive/folders/1fO18VAYKZNoM2Fn0f7se6bt5b6HE9J3c?usp=sharing
2.За цим же посиланням розібрати приклади розв'язування задач (текст задач - на слайдах презентації, а розв'язання в текстовому документі), записати в зошит розв'язання 1,2,3 задач.Якщо текстовий документ не відкривається повністю, то завантажте його на свій технічний пристрій.
31 березнязустріч у міт: о 10:55Урок 53. Паралельне з’єднання провідників.
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи опорний міні конспект із формулами та електричними схемами. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Урок 54. Лабораторна робота № 5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідниківВідкрий та завантаж шаблон лабораторної роботи за посиланням👇. Виконай покроково вказівки, описані в "ході роботи" шаблону. В порожні квадратики шаблону завантаж фото накреслених схем до кожного кроку роботи. Рисунки схем електричних кіл виконуй так, щоб зручно було фотографувати кожне коло окремо. Знайди таблиці та заповнюй в процесі виконання роботи. Зроби необхідні обчислення під таблицею та заповни останні її комірки. Не забудь зробити аналіз експерименту та записати висновки. Висновки прошу оформлювати зв'язними, логічними, грамотними реченнямиУдачі.Надішли готову роботу на пошту вчителю17 березняУВАГА! зустріч у міт відбудеться, якщо світло не відключатимутьУрок 51. Мішане з’єднання провідників.дошка з задачами до уроку з'явиться після онлайн уроку
Запиши в зошиті задачі з відео, обов'язково роби зображення до кожної задачі . Фото виконаної роботи чекаю на пошту sent-nikolay@ukr.net
Урок 52. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Повторюємо теоретичний матеріал
Задачі для підготовки до контрольної роботи
10 березняУрок 49. Послідовне з’єднання провідників.ОнлайнПереглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи опорний міні конспект із формулами та електричними схемами. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Урок 50. Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників.Відкрий та завантаж шаблон лабораторної роботи за посиланням👇. Виконай покроково вказівки, описані в "ході роботи" шаблону. В порожні квадратики шаблону завантаж фото накреслених схем до кожного кроку роботи. Рисунки схем електричних кіл виконуй так, щоб зручно було фотографувати кожне коло окремо. Знайди таблиці та заповнюй в процесі виконання роботи. Зроби необхідні обчислення під таблицею та заповни останні її комірки. Не забудь зробити аналіз експерименту та записати висновки. Висновки прошу оформлювати зв'язними, логічними, грамотними реченнямиУдачі.Готову роботу відправляй на пошту вчителя3 березняУрок 47. Розв’язування задачзустріч у міт:
Увага! Якщо на першому з двох уроків буде тривога, то виходимо на другий урок пари.
Розв'язуємо задачі з теми електричний струм, електричний опір.
Урок 48. Лабораторна робота № 3. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра та вольтметра(віртуальна лабораторна робота)Відкрий та завантаж шаблон лабораторної роботи за посиланням👇. Виконай покроково вказівки, описані в "ході роботи" шаблону. Знайди таблицю після п.7 та заповнюй в процесі виконання роботи. Зроби необхідні обчислення під таблицею та заповни останні її комірки. Не забудь зробити аналіз експерименту та записати висновки.Удачі.Відправ роботу на пошту
24 лютогоУрок 45-46. Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини. Реостати. Розв’язування задач. Самостійна роботаПерегляньте відео. Запишіть у зошит від чого залежить опір в провіднику, формулу опору. Відкрийте симуляцію та спробуйте міняти параметри провідника і зробіть висновки як це впливає на опірсимуляція опір провідникаРозв'язуємо задачі
17 лютогоУрок 43-44. Електрична напруга. Одиниця напруги. Вольтметр. Електричний опір. Закон Ома. Зустріч онлайн за розкладом 3-4 уроків 10:55
10 лютогоУрок 41-42. Електричне коло та його елементи. Сила струму. Одиниця сили струму. Амперметр.зустріч у міт:
Переглянь уважно навчальне відео, конспекти чи відповідний параграф підручника та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.Творче завдання на 12 балів1. Перейти за посиланням2. Скласти довільне найпростіше електричне коло. Обов'язково коло має містити джерело, провідники, амперметр, споживача.3. Зробіть схему цього кола в зошиті.4 Зробіть фото або скрін кола та схеми. Завантажте ці 2 зображення. Надішліть на пошту вчителю.
3 лютогоУрок 39-40. Електричний струм. Електрична провідність металів. Дії електричного струму. Джерела електричного струмузустріч у міт:
Переглянь уважно навчальне відео, конспект чи параграф підручника та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
27 січняУрок 37. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботиЗустріч у міт:
Урок 38. Контрольна робота № 3 з теми «Електричний заряд. Електричне поле»
20 січняУрок 35-36. Механізм електризації. Електроскоп. Закон Кулона.зустріч у міт о 10:55
1. Перегляньте відео або опрацюйте конспект 12. Розв'яжи задачі (Всі, хто приходить на онлайн урок, розв'яжемо їх разом)3. Пройди тест
13 січняУрок 33-34. Електричний заряд. Електрична взаємодія. Електричне поле1. Опрацюй конспект 1 та конспект 2, параграф 19 підручника або переглянь відео, випиши з конспекту 1:означення електризації тіл, електричного заряду, два роди електричних зарядів та способи їх взаємодії (можна намалювати), формулу заряду та одиниці вимірювання, числове значення заряду електрону та протону;випиши з конспекту 2:Означення електричного поля, електричної сили, властивості електричної сили, графічно зобразіть силові лінії електричного поля.2. Переконайся, що ти знаєш відповіді на питання (усно):1. Що називають електричним зарядом?
2. Назвіть одиницю електричного заряду.
3. Які роди зарядів існують?
4. Який рід заряду має ебонітова паличка, потерта об вовну? паличка зі скла, потерта об шовк?
5. Як взаємодіють тіла, що мають однойменні заряди? різнойменні заряди?
6. З яких частинок складається атом?
7. Які частинки входять до складу атомного ядра?
8. Яка частинка має найменший негативний заряд? найменший позитивний заряд?
9. Як ви розумієте твердження, що електричний заряд є дискретним?10. Що таке електричне поле?
11. Як визначити, чи існує в певній точці простору електричне поле?
12. Назвіть основні властивості електричного поля.
13. Дайте означення силових ліній електричного поля.
14. Який вигляд має картина силових ліній електричного поля позитивно зарядженої сфери? негативно зарядженої сфери?
15. Який вплив на організм людини чинять електричні поля, створювані різними електротехнічними пристроями?
3. Розв'яжи задачі (Всі, хто приходить на онлайн урок, розв'яжемо їх разом)Дошка з задачами4. Пройди тест
23 грудня
Урок 31-32. Захист навчальних проєктів з теми «Теплові явища». Підсумковий урокЗустрічі онлайн щопонеділка за розкладом 3-4 уроків 10:55
Сьогодні на уроці ми повинні узагальнити вивчений навчальний матеріал з теми «Електричний струм.Частина ІІ», підготуватись до контрольної роботи,
та порівняти з розв'язанням задач в документі :
https://docs.google.com/document/d/1lsCVB9dv5HG1Z96aanIOTw47e69PafgM/edit#bookmark=id.gjdgxs
Домашнє завдання : письмово виконати завдання № 6, № 8, № 9 стр.222-223 та надіслати на електронну пошту вчителя.
Домашнє завдання : користуючись матеріалами параграфа, відеопосиланням та слайдами презентації ,письмово розв'язати задачі на слайдах 9,10,11 презентації
Електричний струм у металах.Досліди.
Електричний струм у металах.Демонстрація
стр.202 усно розібрати приклад розв'язання задачі.
1.Опрацювати матеріал за відео чи параграфом 34 підручника, виконати конспект за відео або за підручником .
2.За посиланням розібрати приклади розв'язування задач , записати в зошит розв'язання 1,2,3 задач.Якщо текстовий документ не відкривається повністю, то завантажте його на свій технічний пристрій.
Сьогодні на уроці ми дізнаємось про роботу і потужність електричного струму, роботу електровимірювальних приладів.
1.Опрацювати матеріал за посиланням (презентацію, відео, текстовий документ), виконати конспект за слайдами презентації або за підручником (параграф 33).
Посилання на текстовий документ та презентацію :
https://drive.google.com/drive/folders/1fO18VAYKZNoM2Fn0f7se6bt5b6HE9J3c?usp=sharing
зустріч у міт:
Увага! Якщо на першому з двох уроків буде тривога, то виходимо на другий урок пари.
зустріч у міт:
зустріч у міт:
Зустріч у міт:
зустріч у міт о 10:55
1. Що називають електричним зарядом?
2. Назвіть одиницю електричного заряду.
3. Які роди зарядів існують?
4. Який рід заряду має ебонітова паличка, потерта об вовну? паличка зі скла, потерта об шовк?
5. Як взаємодіють тіла, що мають однойменні заряди? різнойменні заряди?
6. З яких частинок складається атом?
7. Які частинки входять до складу атомного ядра?
8. Яка частинка має найменший негативний заряд? найменший позитивний заряд?
10. Що таке електричне поле?
11. Як визначити, чи існує в певній точці простору електричне поле?
12. Назвіть основні властивості електричного поля.
13. Дайте означення силових ліній електричного поля.
14. Який вигляд має картина силових ліній електричного поля позитивно зарядженої сфери? негативно зарядженої сфери?
15. Який вплив на організм людини чинять електричні поля, створювані різними електротехнічними пристроями?
Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 100 підручника
16 грудняУрок 29. Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів.Самостійно опрацювати параграф 18 с.87 підручника.Урок 30. Захист навчальних проєктів з теми «Теплові явища».
Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 100 підручника
Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту 1. Актуальність -1 бал. 2. Оформлення роботи (паперові чи електронні носії) - 2 бали. 3. Достовірність - 1 бал. 4. Науковість - 2 бали. 5. Представлення - 2 бали. 6. Презентація (малюнки) - 2 бали. 7. Обговорення - 2 бали. Орієнтовне оформлення проєкту (паперові носії та презентація) 1. Назва проєкту. 2. Тип проєкту. 3. Виконавці проєкту. 4. Мета. 5. Завдання проєкту. 6. Хід роботи. 7. Висновки.8. Використані джерела інформації. Проєкт - це п'ять «П»· Проблема. · Проєктування (планування). · Пошук інформації. · Продукт. · Презентація (представлення результату).Готовий проєкт Надіслати на пошту. Підготуватись до презентації проєкту на наступному уроці.
9 грудня Урок 27. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботиЗустріч онлайн за розкладом 3 уроку о 10:55Розібрати задачі та записати їх у зошитУрок 28. Контрольна робота № 2 з теми «Зміна агрегатного стану речовини. Теплові двигуни»
2 грудня З технічних причин працюємо самостійноУрок 25-26. Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна. Деякі види теплових двигунівПереглянути відео або опрацювати параграфи 16-17 підручника. Виконати задачі: Впр 16(1,2), Впр 17(5). Фото роботи відправляй на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net
25 листопада Урок 23-24. Розв’язування задач. Самостійна роботазустріч у міт: https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Виконайте самостійну роботу. Остаточну оцінку ви отримаєте після моєї перевірки
зустріч у міт: https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 15 підручника. Створи Опорний міні конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Зустріч у міт:
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
додаткові навчальні матеріали:
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали.
анімація Кристалізація та плавлення.
Температура плавлення.
Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Тест 1
12. З якого посуду зручніше пити гарячий чай: з алюмінієвої кружки або фарфорової чашки? Чому?
13. Чому ми не одержимо опік, якщо короткочасно доторкнемося гарячої праски мокрим пальцем?
14. Чому річки та озера нагріваються сонячними променями повільніше, ніж суша?
15. Розрахуйте кількість теплоти, необхідну для збільшення температури латунної заготовки від 27 до 237 °С. Її маса 35 кг.
16. Остигаючи, мідний циліндр масою 6 кг віддав довкіллю кількість теплоти, що дорівнює 54 кДж. На скільки градусів знизилася його температура?
17. Скільки окропу потрібно долити в посудину, що містить 2 кг води при температурі 35 °С, щоб температура в посудині збільшилася до 65 °С?
18. У холодну воду масою 300 г, що має температуру 10 °С, опускають нагрітий в киплячій воді мідний брусок масою 1 кг. Якою стане температура води?
Урок 8. Розв'язування задач
Немає коментарів:
Дописати коментар