Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net
Зустрічі на уроках Щопонеділка та щосереди за розкладом 1 уроку о 8.30
посилання на онлайн уроки
26 листопадаУрок 34. Рух рідини та газу. Підіймальна сила крилаЗустріч за розкладом 1 уроку
Опрацювати відео або параграф 18. Виконати в зошиті задачі вправи 17 №3 та 18 № 1-424 листопадаУрок 33. Імпульс тіла. Реактивний рух. Пружне та непружне зіткненняВідеоконференція за розкладом 1 уроку о 8:30Опрацювати презентацію, подану за посиланням. Пройти тестування
19 листопадаУрок 31. Потенціальна енергія. Закон збереження механічної енергіїЗустріч у школіПерегляньте відео та створіть опорний міні конспект. Запишіть види енергії, формули, закон збереження.
Урок 32. Розв'язування задачДомашнє завдання.Задача 1. Тіло падає з однакової висоти на Землі і на Місяці. У скільки разівробота сили тяжіння на Землі більша, ніж на Місяці? Прискорення вільногопадіння на Місяці у 6 разів менше, ніж на Землі.Задача 2. Динамометр, пружина якого розтягнута на 2,5 см, показує силу 1Н.Визначте потенціальну енергію деформованої пружини.17 листопадаУрок 30. Лабораторна робота № 4. Визначення центра мас плоскої фігуризустріч у школі1. Перегляньте відео або перечитайте хід виконання роботи в підручнику.2. Створіть з картону чи цупкого паперу заготовку прямокутної трапеції, виконайте дії, зазначені в відео чи підручнику.3. Визначте центр мас двома способами4. Заповніть шаблон ЛР45. Надішліть фото фігури та заповнений шаблон роботи.
12 листопадаУрок 28. Рівновага тіл. Момент сили.Відеоконференція за розкладом 1 уроку о 8:30Завдання:1. Переглянути відео та створити опорний міні конспект;2. Виконати тестові завдання для самоперевірки.
Урок 29. Механічна робота. Кінетична енергія. ПотужністьЗавдання:______________________________10 листопадаУрок 27. Лабораторна робота № 3. Дослідження руху зв'язаних тілПрацюємо асинхронно1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 115-116. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю 29 жовтняУрок 25 26. Сила тертя. Розв'язування задач.Зустрічі у школі
Перегляньте відео та додаткові навчальні матеріали та виконайте задачі з дошки в зошиті
27 жовтняУрок 24. Розв'язування задачПрацюємо у школіРозв’язати самостійно Задача 1. Визначте відстань між Сонцем та Нептуном, якщо маса Сонця 2 •10^30 кг, маса Нептуна 1 •10^23 кг, а сила притягання між ними 6,67 •10^17 Н. Задача 2. Маса Сатурна 5,7·10^26 кг, а її радіус 6 ·10^7 м. Визначте прискорення вільного падіння на цій планеті.22 жовтняУрок 22. Розв'язування задачВідеоконференція за розкладом 1 уроку о 8:30
Урок 23. Сила пружності. Вага тілаПерегляньте відео та додаткові навчальні матеріали та виконайте тестові завдання для самоперевірки
Додаткове відео
20 жовтняУрок 21. Гравітаційне поле. Сила тяжіння. Працюємо самостійно.
Переглянь відео та створи опорний міні конспект. Запиши формули. Гравітаційне поле. Сила тяжіння. Перша космічна швидкість
Далі виконай тестові завдання для самоперевірки
Додаткові матеріали уроку15 жовтняУрок 19. Інерціальні системи відліку. Перший закон НьютонаЗустріч у школі
Урок 20. Сила. Маса. Другий та третій закони НьютонаЗавдання: Переглянути обидва відео та створити міні опорний конспект. Записати задачі
13 жовтняЗустріч у школіУрок 18. Лабораторна робота № 2. Вивчення руху тіла по колу
26 листопада
Урок 34. Рух рідини та газу. Підіймальна сила крила
Зустріч за розкладом 1 уроку
Опрацювати відео або параграф 18. Виконати в зошиті задачі вправи 17 №3 та 18 № 1-4
24 листопада
Урок 33. Імпульс тіла. Реактивний рух. Пружне та непружне зіткнення
Відеоконференція за розкладом 1 уроку о 8:30
Опрацювати презентацію, подану за посиланням. Пройти тестування
19 листопада
Урок 31. Потенціальна енергія. Закон збереження механічної енергії
Зустріч у школі
Перегляньте відео та створіть опорний міні конспект. Запишіть види енергії, формули, закон збереження.
Урок 32. Розв'язування задач
Домашнє завдання.
Задача 1. Тіло падає з однакової висоти на Землі і на Місяці. У скільки разів
робота сили тяжіння на Землі більша, ніж на Місяці? Прискорення вільного
падіння на Місяці у 6 разів менше, ніж на Землі.
Задача 2. Динамометр, пружина якого розтягнута на 2,5 см, показує силу 1Н.
Визначте потенціальну енергію деформованої пружини.
17 листопада
Урок 30. Лабораторна робота № 4. Визначення центра мас плоскої фігури
зустріч у школі
1. Перегляньте відео або перечитайте хід виконання роботи в підручнику.
2. Створіть з картону чи цупкого паперу заготовку прямокутної трапеції, виконайте дії, зазначені в відео чи підручнику.
3. Визначте центр мас двома способами
4. Заповніть шаблон ЛР4
5. Надішліть фото фігури та заповнений шаблон роботи.
12 листопада
Урок 28. Рівновага тіл. Момент сили.
Відеоконференція за розкладом 1 уроку о 8:30
Завдання:
1. Переглянути відео та створити опорний міні конспект;
2. Виконати тестові завдання для самоперевірки.
Урок 29. Механічна робота. Кінетична енергія. Потужність
Завдання:
______________________________
10 листопада
Урок 27. Лабораторна робота № 3. Дослідження руху зв'язаних тіл
Працюємо асинхронно
1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.
3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 115-116. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити та заповнити таблицю, сформулювати висновки.
4. Заповнений шаблон або фото зошита надіслати на пошту вчителю
29 жовтня
Урок 25 26. Сила тертя. Розв'язування задач.
Зустрічі у школі
Перегляньте відео та додаткові навчальні матеріали та виконайте задачі з дошки в зошиті
27 жовтня
Урок 24. Розв'язування задач
Працюємо у школі
Розв’язати самостійно
Задача 1. Визначте відстань між Сонцем та Нептуном, якщо маса Сонця 2 •10^30 кг, маса Нептуна 1 •10^23 кг, а сила притягання між ними 6,67 •10^17 Н.
Задача 2. Маса Сатурна 5,7·10^26 кг, а її радіус 6 ·10^7 м. Визначте прискорення вільного падіння на цій планеті.
22 жовтня
Урок 22. Розв'язування задач
Відеоконференція за розкладом 1 уроку о 8:30
Урок 23. Сила пружності. Вага тіла
Перегляньте відео та додаткові навчальні матеріали та виконайте тестові завдання для самоперевірки
Додаткове відео
20 жовтня
Урок 21. Гравітаційне поле. Сила тяжіння.
Працюємо самостійно.
Переглянь відео та створи опорний міні конспект. Запиши формули. Гравітаційне поле. Сила тяжіння. Перша космічна швидкість
Далі виконай тестові завдання для самоперевірки
Додаткові матеріали уроку15 жовтня
Урок 19. Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона
Зустріч у школі
Урок 20. Сила. Маса. Другий та третій закони Ньютона
Завдання: Переглянути обидва відео та створити міні опорний конспект. Записати задачі
8 жовтняЗустріч за розкладом 1 уроку о 8:30
Урок 16. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи з теми «Механіка. Частина 1. Кінематика»
Урок 16. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи з теми «Механіка. Частина 1. Кінематика»
Урок 17. Контрольна робота № 1 з теми «Механіка. Частина 1. Кінематика»
Урок 17. Контрольна робота № 1 з теми «Механіка. Частина 1. Кінематика»
6 жовтняЗустріч за розкладом 1 уроку о 8:30Урок 15. Рівномірний рух матеріальної точки по колу
1 жовтняЗустріч у школі за розкладом
Урок 13. Лабораторна робота № 1. Визначення прискорення тіла в ході рівноприскореного прямолінійного рухуУрок 14. Розв'язування задач
29 вересняУрок 12. Розв’язування задачЗустріч у школі
24 вересняЗустріч за розкладом 1 уроку о 8:30Урок 10. Вільне падіння.Д.З. Вправа 7 (4)Домашнє завдання Вивчити: параграф 7.Задача 1. Тіло кинули вертикально вгору з початковою швидкістю 14 м/с. Якою буде швидкість через 1с? через 2,3с? На якій висоті буде тіло в ці моменти часу?Задача 2. Снаряд зенітної гармати, випущений вертикально вгору із швидкістю 800 м/с, досяг цілі через 6с. На якій висоті перебував літак противника і яка швидкість снаряда в момент досягання цілі?ІНТЕРАКТИВНІ ДЕМОНСТРАЦІЇ, СИМУЛЯЦІЇ ТА ДОСЛІДИ:Використайте інтерактивні демонстрації для глибшого розуміння теми уроку за посиланням:
https://phet.colorado.edu/sims/html/e...
Урок 11. Криволінійний рух під дією незмінної сили тяжіння
Дошка з задачами
22 вересня
29 вересня
Урок 12. Розв’язування задач
Зустріч у школі
Д.З. Вправа 7 (4)
Домашнє завдання
Вивчити: параграф 7.
Задача 1. Тіло кинули вертикально вгору з початковою швидкістю 14 м/с. Якою буде швидкість через 1с? через 2,3с? На якій висоті буде тіло в ці моменти часу?
Задача 2. Снаряд зенітної гармати, випущений вертикально вгору із швидкістю 800 м/с, досяг цілі через 6с. На якій висоті перебував літак противника і яка швидкість снаряда в момент досягання цілі?
ІНТЕРАКТИВНІ ДЕМОНСТРАЦІЇ, СИМУЛЯЦІЇ ТА ДОСЛІДИ:
Використайте інтерактивні демонстрації для глибшого розуміння теми уроку за посиланням:
https://phet.colorado.edu/sims/html/e...
Урок 11. Криволінійний рух під дією незмінної сили тяжіння
Дошка з задачами
22 вересня
Урок 9. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Розв'язування задач.Зустріч у міт за розкладом 1 уроку о 8:30Д/З Вправа 6 (2, 4) Розв'яжіть задачі 2, 4 у зошит. Фото виконаних робіт відправте на пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net
Зустріч у міт за розкладом 1 уроку о 8:30
Д/З Вправа 6 (2, 4)
Розв'яжіть задачі 2, 4 у зошит. Фото виконаних робіт відправте на пошту вчителя sent-nikolay@ukr.net
17 вересняУрок 7-8. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Розв'язування задач.Зустрічі у школі за розкладом 1-2 уроку
Зустрічі у школі за розкладом 1-2 уроку
Переглянь уважно навчальне відео та створи конспект. Випиши формули так, щоб вони помістились на одній сторінці. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Розв'яжи задачі самостійної роботи.
15 вересня
Урок 6. Закони додавання переміщень і швидкостей
Урок 6. Закони додавання переміщень і швидкостей
Домашнє завдання
Опрацювати § 5 пункт 3, Вправа № 5 (1, 5)
Урок 4-5. Основна задача механіки. Абетка кінематики. Швидкість руху. Середня та миттєва швидкості
Зустріч у міт за розкладом 1 уроку о 8:30
Зустріч у міт за розкладом 1 уроку о 8:30
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
Переглянь уважно навчальне відео та створи мініконспект.
Переглянь уважно навчальне відео та створи мініконспект.
8 вересня
Урок 3 Скалярні та векторні величини
Зустріч у міт за розкладом 1 уроку о 8:30
❗❗❗❗❗❗приготуйте до уроку простий олівець, лінійку, косинець чи другу лінійку, кольорові олівці, маркери, фломастери чи ручки.
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй параграф підручника. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.
3 вересня
Урок 1. Зародження й розвиток фізики як науки
Зустріч у школі
Урок 2. Методи наукового пізнання. Фізичні величини та їх вимірювання.
Невизначеності вимірювань
Пройдіть опитування
Початковий і середній рівень( кількість балів за тест діли на 2 і отримаєш свою оцінку. Максимально 6 балів)
достатній і високий рівень(максимально 11 балів)

Немає коментарів:
Дописати коментар