фізика 11 клас

  

Наш підручник 

Зустрічі 
Щопонеділка о 9:50
Щочетверга: о 10:35
Посилання на зустрічі  у гугл міт
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

27 листопада

Урок 34-35. Коливання. Види коливань. Фізичні величини, що характеризують коливання. Вільні електромагнітні коливання в ідеальному коливальному контурі. Формула Томсона
Онлайн зустріч за розкладом 4 уроку
Опрацювати конспекти уроків або параграфи 17-18 підручника. Запишіть основні формули, зробіть схему класифікації коливань, зображення графіків гармонічних коливань, порівняльну таблицю вільні-електромагнітні коливання, формулу Томпсона

виконайте тестові завдання для самоконтролю.

24 листопада
Урок 33. Захист навчальних проектів.
Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 256-257 підручника

Готовий проєкт відправте на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net

20 листопада
Урок 31. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

Дошка
Завдання: виконати в зошиті завдання для самоперевірки с 94 підручника. Кількість завдань (балів) регулюєте самостійно (залежить від вашого рівня досягнень)
Урок 32. Контрольна робота № 2 з теми «Електродинаміка. Частина 2. Електромагнетизм»
17 листопада
Урок 30. Електромагнітне поле. Розв'язування задач.
Зустріч у школі
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

13 листопада
Урок 28. Розв’язування задач
Онлайн зустріч за розкладом 4 уроку
Уважно розібрати задачі за посиланням. Записати їх у зошит.

Урок 29. Магнітні властивості речовин. Діа-, пара- і феромагнетики
Опрацювати самостійно. Перегляньте відео або опрацюйте параграф 15 підручника



10 листопада
Урок 27. Розв’язування задач
Зустріч онлайн за розкладом
Для відсутніх на уроці: Уважно розібрати задачі за посиланням. Записати їх у зошит.
30 жовтня
Урок 25-26. Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції. Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля

Опрацювати конспекти до уроку 1 та уроку 2 і пройти тести
27 жовтня
Урок 24. Розв’язування задач

Дошка з задачами
Фото самостійної роботи відправ на пошту вчителю
Самостійна робота

23 жовтня

Урок 22. Сила Лоренца
Онлайн зустріч за розкладом 
Самостійно опрацювати теоретичний матеріал та записати усі формули у зошит, пройти тестування.

Урок 23. Розв’язування задач

Розв'язуємо задачі

Дошка

Дошка з задачами

20 жовтня

Урок 21. Сила Ампера

Онлайн зустріч за розкладом 

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

16 жовтня
Зустріч у школі
Урок 19. Захист навчальних проєктів

Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 256 підручника
Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту
Готовий проєкт представляємо на уроці

Урок 20. Магнітне поле 

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


 
13 жовтня
Зустріч у школі
Урок 18. Контрольна робота № 1 з теми «Електродинаміка. Частина 1. Електричний струм»
9 жовтня
Онлайн зустріч за розкладом 4 уроку
Урок 16.  Електричний струм у напівпровідниках
працюємо онлайн


зроби скрін результату тесту та надішли на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net
Урок 17. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

Задачі, які пропонуються учням:

  1. Опір вольфрамової нитки електричної лампи при кімнатній температурі дорівнює 50 Ом. За умови повного розжарення опір становить 600 Ом. Знайдіть температуру розжарення нитки, якщо кімнатна температура становить 20 ℃. Температурний коефіцієнт електричного опору вольфраму 4,8 ∙

  1. Дві електролітичні ванни з’єднані паралельно. Яка кількість двовалентної міді виділиться в другій ванні за той самий час, за який у першій ванні виділилось 10 г двовалентного цинку? Опір електроліту в першій ванні в три рази більший за опір другої ванни. Електрохімічний еквівалент : міді 

  1. Знайдіть загальну силу струму в колі, (див рисунок), якщо , ЕРС джерела струму 12 В, а внутрішній опір 1 Ом.

  1. Знайдіть загальну силу струму в колі (див. рисунок), якщо  ЕРС джерела струму 12 В, а внутрішній опір 1 Ом.

  1. Знайдіть загальну силу струму в колі, (див рисунок), якщо , ЕРС джерела струму 21 В, а внутрішній опір 1 Ом.



6 жовтня
Урок 15.  Електричний струм у вакуумі. Електровакуумні прилади
Онлайн зустріч за розкладом 3 уроку
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання .




2 жовтня
Урок 13. Експериментальна робота № 3. Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу

Розпочати варто з перегляду відео, яке також допоможе виконати дану експериментальну роботу


2.Ознайомтеся з вказівками до роботи
3.Працюйте відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в документі.
4. Прочитайте тему, мету, обладнання
5. Заповніть таблицю та запишіть висновки


6. Збережіть роботу, назва роботи Прізвище_ер3 і т.д.
7. Відправте свою підписану роботу  на пошту вчителю
Урок 14. Електричний струм у газах
29 вересня
Урок 12. Розв’язування задач
Зустріч у школі
25 вересня
Урок 10 Електричний струм в металах
Онлайн зустріч за розкладом 4 уроку о 10.35

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю

Дошка



Урок 11 Електричний струм в електролітах. Електроліз




Додаткові відео


22 вересня
Урок 9. Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. Розв'язування задач
Зустріч у міт за розкладом 3 уроку (о 9:50)
Д/З Опрацювати § 4, Вправа № 4 (1, 2)
18 вересня
Урок 7.Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. 

 Опрацьовуємо  «Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола» §4 за підручником «Фізика 11 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий». Пишемо конспект.

Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: внутрішній опірнапруга, струм і опір.

виконай тестові завдання для самоконтролю.

Урок 8. Експериментальна робота № 2. Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму

1.Відкрийте електронний підручник на с-50 та завантажте шаблон лабораторної роботи № 2
2.Ознайомтеся з вказівками до роботи
3.Перейдіть за посиланням та почніть створювати симуляцію електронних кіл. Кожен етап(нове коло) переносьте у зошит у вигляді схеми цього електричного кола.
4. Працюйте відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в підручнику або шаблоні.
Приклад збирання електричного кола та проведення вимірювань знайдете у відео до цього уроку.
5. Запишіть висновки
6. Сфотографуйте роботу(якщо виконували в зошиті) або збережіть відредагований шаблон. Назва роботи чи фото_ ваше прізвище та ім'я.
7 відправте свою підписану роботу + задачі на пошту вчителю



15 вересня
Урок 6. Експериментальна робота № 1. Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників

11 вересня
Урок 4-5. Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца. Розв'язування задач.
Зустріч у міт за розкладом 4 уроку (о 10:30)
Перегляньте відео, запишіть основні формули, закон Джоуля-Ленца, задачі. Можна опрацювати параграф 3 підручника.

Хто бажає отримати високий бал, зробіть експериментальне завдання §3 на ст. 17, тобто, визначте ККД свого домашнього електричного чайника.


8 вересня
Урок 3.  Розв'язування задач.
Зустріч у міт за розкладом 3 уроку (о 9:50)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити § 2, Вправа № 2 (6, 7)


4 вересня
Урок 1. Електричний струм

Пройдіть діагностичний тест для визначення рівня знань на початок теми

*Перейдіть за посиланням, перегляньте декілька симуляцій: електропровідність, просте коло зі струмом, Напруга батареї, Коло з батареї та резистора. зберіть найпростіше електричне коло з послідовним та паралельним з'єднанням. 

Скласти електричне коло можна тут

Зробіть фото чи скриншот екрана. на наступній онлайн зустрічі продемонструєте ці зображення

Урок 2. Послідовне і паралельне з'єднання провідників. Шунти й додаткові опори

Тест



Немає коментарів: