фізика 11 клас

  

Наш підручник 

Зустрічі 
Щопонеділка о 9:50
Щочетверга: о 10:35
Посилання на зустрічі  у гугл міт
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

2 жовтня
Урок 13. Експериментальна робота № 3. Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу

Розпочати варто з перегляду відео, яке також допоможе виконати дану експериментальну роботу


2.Ознайомтеся з вказівками до роботи
3.Працюйте відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в документі.
4. Прочитайте тему, мету, обладнання
5. Заповніть таблицю та запишіть висновки


6. Збережіть роботу, назва роботи Прізвище_ер3 і т.д.
7. Відправте свою підписану роботу  на пошту вчителю
Урок 14. Електричний струм у газах
29 вересня
Урок 12. Розв’язування задач
Зустріч у школі
25 вересня
Урок 10 Електричний струм в металах
Онлайн зустріч за розкладом 4 уроку о 10.35

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю

Дошка



Урок 11 Електричний струм в електролітах. Електроліз




Додаткові відео


22 вересня
Урок 9. Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. Розв'язування задач
Зустріч у міт за розкладом 3 уроку (о 9:50)
Д/З Опрацювати § 4, Вправа № 4 (1, 2)
18 вересня
Урок 7.Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. 

 Опрацьовуємо  «Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола» §4 за підручником «Фізика 11 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий». Пишемо конспект.

Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: внутрішній опірнапруга, струм і опір.

виконай тестові завдання для самоконтролю.

Урок 8. Експериментальна робота № 2. Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму

1.Відкрийте електронний підручник на с-50 та завантажте шаблон лабораторної роботи № 2
2.Ознайомтеся з вказівками до роботи
3.Перейдіть за посиланням та почніть створювати симуляцію електронних кіл. Кожен етап(нове коло) переносьте у зошит у вигляді схеми цього електричного кола.
4. Працюйте відповідно до кроків наведених в описі експериментальної роботи в підручнику або шаблоні.
Приклад збирання електричного кола та проведення вимірювань знайдете у відео до цього уроку.
5. Запишіть висновки
6. Сфотографуйте роботу(якщо виконували в зошиті) або збережіть відредагований шаблон. Назва роботи чи фото_ ваше прізвище та ім'я.
7 відправте свою підписану роботу + задачі на пошту вчителю



15 вересня
Урок 6. Експериментальна робота № 1. Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників

11 вересня
Урок 4-5. Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца. Розв'язування задач.
Зустріч у міт за розкладом 4 уроку (о 10:30)
Перегляньте відео, запишіть основні формули, закон Джоуля-Ленца, задачі. Можна опрацювати параграф 3 підручника.

Хто бажає отримати високий бал, зробіть експериментальне завдання §3 на ст. 17, тобто, визначте ККД свого домашнього електричного чайника.


8 вересня
Урок 3.  Розв'язування задач.
Зустріч у міт за розкладом 3 уроку (о 9:50)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити § 2, Вправа № 2 (6, 7)


4 вересня
Урок 1. Електричний струм

Пройдіть діагностичний тест для визначення рівня знань на початок теми

*Перейдіть за посиланням, перегляньте декілька симуляцій: електропровідність, просте коло зі струмом, Напруга батареї, Коло з батареї та резистора. зберіть найпростіше електричне коло з послідовним та паралельним з'єднанням. 

Скласти електричне коло можна тут

Зробіть фото чи скриншот екрана. на наступній онлайн зустрічі продемонструєте ці зображення

Урок 2. Послідовне і паралельне з'єднання провідників. Шунти й додаткові опори

Тест



Немає коментарів: