Вітаю з початком нового навчального року!
Вірю у ваш розум, силу духу і моральний настрій!
Знання - сила! Слава Україні!
Щопонеділка 7-А о 10:35
7-Б об 11:20
та щочетверга 7-А о 9:10
7-Б о 8:30
Постійне посилання на онлайн уроки
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Посилання на Google classroom(тисни на свій клас)
Урок 22. Лабораторна робота № 2 «Визначення періоду обертання тіла»
Працюємо в школі.
20 листопада
Урок 21. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань.
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
"Маятник Фуко"https://youtu.be/MgbEZOt33CY
Вправи
● "Коливальний рух" знайди пару https://learningapps.org/7627482
● "Вільні і вимушені коливання" Класифікація https://learningapps.org/7627566
17 листопада
Урок 20. Швидкість рівномірного руху по колу. Рух Землі і Місяця.
- Виконайте завдання № 4, № 7 вправи 13 (письмово).
- Підготуйте коротке повідомлення про обертальний рух одної з
планет-гігантів (Юпітера, Сатурна, Урана та Нептуна) навколо Сонця. - Почніть виконувати дослідження (підручник, с. 90).
Урок 19. Рівномірний рух матеріальної точки по колу (рівномірне обертання)
ІV. Додаткові навчальні матеріали
● "Рівномірний рух по колу" Пазл https://learningapps.org/display?v=p5j53j1kn19
● "Рівномірний рух по колу" Знайти слова https://learningapps.org/display?v=pohy4360j19
"Обертальний рух у природі - основа відліку часу" Кросворд https://learningapps.org/display?v=pbe14ovp319
Урок 18. Лабораторна робота № 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла».
Мета: дослідити нерівномірний рух тіла; навчитися визначати середню швидкість руху тіла.
30 жовтня
Урок 17. Контроль успішності № 2 з теми «Фізичні величини, що характеризують механічний рух. Прямолінійний рівномірний рух».
виконання два з трьох завдань, запропонованих для кожної групи результатів.
Отже, загальна кількість завдань, які учень / учениця мають виконати —6.
Орієнтовний час виконання роботи —40 хвилин.
Виконуй роботу на подвійному листочку в клітинку. Листочок обов'язково підписати та принести у школу у п'ятницю.
Урок 16. Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи
Урок 15. Нерівномірний рух. Середня швидкість. Розв'язування задач
Урок 14. Нерівномірний рух. Середня швидкість.
Урок 13. Розв’язування задач.
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Урок 12. Графіки рівномірного руху.
Урок 11. Розв’язування задач.
1. Який поїзд їде швидше: товарний, що має швидкість 72 км/год, чи пасажирський, що має швидкість 30 м/с?
2. Літак пролетів 750 км за 1 год 15 хв. З якою швидкістю рухався літак?
3. Автобус проїхав 1,5 км за 1 хв. Який шлях подолає автобус за 1,5 год?
4. Надзвуковий літак летить зі швидкістю 400 м/с. За який час він пролетить 100 км?
5. Футболіст за матч у середньому пробігає 20 км. Визначте його швидкість і порівняйте її зі швидкістю велосипедиста – 8 м/с.
6. Людина запізнюється на поїзд. До станції можна дістатися, рухаючись або 2 км по втрамбованій дорозі зі швидкістю 5 км/год, або 1,6 км по некошеному лузі зі швидкістю 4 км/год. Який шлях обрати?
Задачі для самостійного розв'язування:
1. Автобус за 10 с проїхав 200 м. Який шлях він проїде за 1 хв, рухаючись з такою самою швидкістю?
2. Один автомобіль проїхав 20 км за 20 хв, а другий проїхав цю саму відстань за 10 хв. Швидкість якого автомобіля більша і в скільки разів?
Урок 10. Рівномірний рух. Швидкість руху.
зустрічі у гугл міт
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
- Механічний рух" Вікторина (1 відповідь) https://learningapps.org/display?v=paudiuvt519
- "Механічний рух" Кросворд https://learningapps.org/1801692
- "Механічний рух" Вгадай слово https://learningapps.org/1801902..
Урок 9. Траєкторія руху. Шлях. Переміщення.
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Урок 8. Механічний рух. Відносність руху та спокою. Система відліку. Матеріальна точка.
7-Б об 11:20
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
І. Відео до уроку:
2. "Види рухів" https://youtu.be/Ooj3XzUAaeI
3. "Відносність руху" https://youtu.be/pl9KN0f0O1g
4. "Матеріальна точка" https://youtu.be/cIXbYTjCvt0
ІІ. Вправи
1. "Відносність руху та спокою" Пазл https://learningapps.org/7618022
2. "Матеріальна точка" Класифікація https://learningapps.org/7617916
3. "Відносність руху" Вікторина (1 відповідь) https://learningapps.org/display?v=pd4vxtpin19
ІІІ.Тест до уроку
Урок 7. Узагальнення та систематизація знань. Контроль успішності № 1 з теми «Методи пізнання природи. Фізика як природнича наука»
Урок 6. Експериментальна робота № 1 «Вимірювання розмірів малих тіл методом рядків»
Урок 5. Рух і взаємодія частинок речовини.
зустріч у гугл міт для 7-Б о 8:30
І. Перегляньте відео до уроку. Або опрацюйте параграф 5 підручника.
ІІ. Повтори параграфи 1-5. підготуйся до контрольної роботи. Можна скористатися матеріалом на с.37
ІІІ. Виконай письмову роботу, прикріплену в гугл класі.
15 вересня
Урок 4. Поняття про різні види матерії. Будова речовини.
зустріч у гугл міт для 7-Б о 11:10
2.Далі – намалюй в зошит атом та вкажи основні його складові.
1. Візьміть прозору чашку чи невелику банку.2. Покладіть на дно пакетик чаю3. Залийте окропом та не мішайте4. Спостерігайте явище дифузії5. Якщо є ще декілька вільних хвилин, виконайте додаткове творче завдання(посилання на нього нижче)6. Зробіть перерву та насолодіться теплим чаєм зі смаколиками.
Перейдіть за посиланням та створіть реальну чи вигадану модель молекули. зробіть скриншот та надішліть у гугл клас або на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net
11 вересня
Урок 3. Фізичні величини та їх вимірювання
І. Опрацюй параграф 3 підручника.
8 вересня
Урок 2. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи. Правила безпеки під час здійснення експериментів та досліджень, зокрема у фізичному кабінеті.
зустрічі у школі
7-А о 10:30
7-Б о 11:10
І. Опрацюй параграф 2 підручника.
ІІ. Українські фізики
Самостійно ознайомитися з «Набором карток з інформацією про деяких українських вчених», які доступні за посиланням: https://dovidka.biz.ua/vidomi-ukrayinski-fiziki/
ІІІ. Виконати завдання у гугл класрум.
4 вересня
Урок 1. Фізика — наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
Прокидаюся на березі Десни під дубом. Сонце високо, косарі далеко, коси дзвенять, коні пасуться.»
1. У поданому нижче тексті назвіть уривки, які стосуються фізичних явищ.
· У помірному кліматичному поясі восени листя на деревах змінюють кольори на різні відтінки жовтого, коричневого і червоного.
Завдяки своїй формі листя падає повільніше, ніж товста гілка з тієї самої висоти.
Коли ми збираємо листя металевими граблями з дерев’яною ручкою, зубці граблів згинаються, але їх тверда дерев’яна ручка не змінює форму.
Восени ми рідко спостерігаємо блискавки, але часто бачимо туман, що ускладнює керуванням автомобілем.
Туман несприятливий тим, що сильно розсіює світло від автомобільних фар.
V. 🤔 Які фізичні явища можна продемонструвати за допомогою мобільного телефону?
VІ. Виконай тестові завдання


Немає коментарів:
Дописати коментар