фізика 7 класи

 Вітаю з початком нового навчального року!

Сподіваюся на тісну співпрацю, відповідальне ставлення до навчання та бажання здобувати освіту. 
Вірю у ваш розум, силу духу і моральний настрій!
 Знання - сила!  Слава Україні!

 Наш підручник     


Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net

зустрічі   
Щопонеділка 7-А о 10:35
                     7-Б об 11:20 
та щочетверга 7-А о 9:10
                         7-Б о 8:30 
                         

Постійне посилання на онлайн уроки

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

Посилання на Google classroom(тисни на свій клас)


24 листопада
Урок 22. Лабораторна робота № 2 «Визначення періоду обертання тіла»
Працюємо в школі. 

20 листопада
Урок 21. 
Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань.

зустрічі у гугл міт  
                        
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
 І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 14 підручника 
Якщо буде тривога під час уроку, дивимось відео, записуємо задачі в зошит.
ІІ. Вправи
Виконуємо задачі разом. Відсутні на уроці записують задачі з відео вище
Додаткові вправи

"Маятник Фуко"https://youtu.be/MgbEZOt33CY

Вправи

       "Коливальний рух" знайди пару https://learningapps.org/7627482

       "Вільні і вимушені коливання" Класифікація https://learningapps.org/7627566

"Види криволінійного руху (формули руху)" Знайди пару https://learningapps.org/display?v=pp82y1bft19

17 листопада
Урок 20. 
Швидкість рівномірного руху по колу. Рух Землі і Місяця.

Увага. Працюємо асинхронно.
І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 13 підручника 
дивитесь відео, записуєте задачі в зошит. 
ІІ. Вправи
дивитесь відео, записуєте задачі в зошит. 
ІІІ. Домашнє завдання
  1. Виконайте завдання № 4, № 7 вправи 13 (письмово).
  2.  Підготуйте коротке повідомлення про обертальний рух одної з
     планет-гігантів (Юпітера, Сатурна, Урана та Нептуна) навколо Сонця.
  3.  Почніть виконувати дослідження (підручник, с. 90).
13 листопада
Урок 19. Рівномірний рух матеріальної точки по колу (рівномірне обертання)
зустрічі у школі
І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 12 підручника с.84-87
Якщо буде тривога під час уроку, дивимось відео, записуємо задачі в зошит. 
ІІ. Вправи
Виконуємо задачі разом. Відсутні на уроці записують задачі з відео вище
ІІІ. Тестове завдання
Виконай завдання для самоконтролю в гугл класрумі.

ІV. Додаткові навчальні матеріали

       "Рівномірний рух по колу" Пазл https://learningapps.org/display?v=p5j53j1kn19

       "Рівномірний рух по колу" Знайти слова https://learningapps.org/display?v=pohy4360j19

"Обертальний рух у природі - основа відліку часу" Кросворд https://learningapps.org/display?v=pbe14ovp319

10 листопада
Урок 18. 
Лабораторна робота № 1 «Визначення середньої швидкості руху тіла».

Зустрічі у школі

Мета: дослідити нерівномірний рух тіла; навчитися визначати середню швидкість руху тіла.

30 жовтня
Урок 17. Контроль успішності № 2 з теми «Фізичні величини, що характеризують механічний рух. Прямолінійний рівномірний рух».

Працюємо асинхронно

Учень / учениця самостійно обирає для
виконання два з трьох завдань, запропонованих для кожної групи результатів.
Отже, загальна кількість завдань, які учень / учениця мають виконати —6.
Орієнтовний час виконання роботи —40 хвилин.
Виконуй роботу на подвійному листочку в клітинку. Листочок обов'язково підписати та принести у школу у п'ятницю.
 Фото роботи завантаж у класрум або відправ на пошту вчителю 
Вказівки і бланк з завданнями знайдеш в гуглкласі
27 жовтня
Урок 16. 
Узагальнення та систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи
зустріч у гугл міт  
                   
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt



23 жовтня
Урок 15. 
Нерівномірний рух. Середня швидкість. Розв'язування задач
зустрічі у школі
І. Вправи
Виконуємо задачі разом. 
ІІ. Тестове завдання
Виконай завдання для самоконтролю в гугл класрумі.
20 жовтня
Урок 14. 
Нерівномірний рух. Середня швидкість.
зустрічі у школі
І. Теоретична частина
або опрацюй параграф 11 підручника с.71-75
ІІ. Вправи
Виконай тестові завдання для самоконтролю.
ІІІ. Додаткові вправи
"Види механічного руху" Класифікація https://learningapps.org/5840330
 Механічний рух. Таблиця https://learningapps.org/14475908
16 жовтня
Урок 13. 
Розв’язування задач.
зустрічі у гугл міт  
                     
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
І. Теоретична частина
Дайте відповіді на контрольні питання на с.68 підручника. Якщо якісь з питань викликали труднощі, то знайдіть на них відповідь у параграфі 10(усно)
ІІ. Вправи
Виконай самостійну роботу
Бланк з завданням тут
ІІІ. Завдання на випадок повітряної тривоги під час уроку
Переглянути відео, записати задачі в зошиті

13 жовтня
Урок 12. Графіки рівномірного руху.
зустрічі у гугл міт  
І. Теоретична частина

або опрацюй параграф 10 підручника с.62-67
ІІ. Вправи
Виконай письмове завдання в зошиті
Бланк з завданням тут

9 жовтня
Урок 11. Розв’язування задач.
Розв'язуємо задачі під час зустрічі у школі:

1. Який поїзд їде швидше: товарний, що має швидкість 72 км/год, чи пасажирський, що має швидкість 30 м/с?

2. Літак пролетів 750 км за 1 год 15 хв. З якою швидкістю рухався літак?

3. Автобус проїхав 1,5 км за 1 хв. Який шлях подолає автобус за 1,5 год?

4. Надзвуковий літак летить зі швидкістю 400 м/с. За який час він пролетить 100 км?

5. Футболіст за матч у середньому пробігає 20 км. Визначте його швидкість і порівняйте її зі швидкістю велосипедиста – 8 м/с.

6. Людина запізнюється на поїзд. До станції можна дістатися, рухаючись або 2 км по втрамбованій дорозі зі швидкістю 5 км/год, або 1,6 км по некошеному лузі зі швидкістю 4 км/год. Який шлях обрати?

Задачі для самостійного розв'язування:

1. Автобус за 10 с проїхав 200 м. Який шлях він проїде за 1 хв, рухаючись з такою самою швидкістю?

2. Один автомобіль проїхав 20 км за 20 хв, а другий проїхав цю саму відстань за 10 хв. Швидкість якого автомобіля більша і в скільки разів?

6 жовтня
Урок 10. 
Рівномірний рух. Швидкість руху.

зустрічі у гугл міт  
 
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

 І. Теоретична частина

ІІ. Тест
ІІІ. Вправи

2 жовтня
Урок 9. Траєкторія руху. Шлях. Переміщення.
зустрічі у гугл міт  
                     
https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt
І. Теоретична частина
Опрацюй теоретичний матеріал за посиланням або параграф 7 підручника.


29 вересня
Урок 8. Механічний рух. Відносність руху та спокою. Система відліку. Матеріальна точка.
зустрічі    7-А о 10:35
                     7-Б об 11:20 

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

І. Відео до уроку:

1.   Система відліку. Траєкторія. Шлях  https://youtu.be/B-Syrds2AOg?feature=shared  

2. "Види рухів" https://youtu.be/Ooj3XzUAaeI

3.       "Відносність руху" https://youtu.be/pl9KN0f0O1g

4.       "Матеріальна точка" https://youtu.be/cIXbYTjCvt0

ІІ. Вправи

1.       "Відносність руху та спокою" Пазл https://learningapps.org/7618022

2.       "Матеріальна точка" Класифікація https://learningapps.org/7617916

     3. "Відносність руху" Вікторина (1 відповідь) https://learningapps.org/display?v=pd4vxtpin19

 ІІІ.Тест до уроку

25 вересня
Урок 7. Узагальнення та систематизація знань. Контроль успішності № 1 з теми «Методи пізнання природи. Фізика як природнича наука» 


22 вересня
Урок 6. Експериментальна робота № 1 «Вимірювання розмірів малих тіл методом рядків»
Зустріч у школі 

18 вересня
Урок 5. Рух і взаємодія частинок речовини. 

зустріч у гугл міт  для 7-А о 9:10
зустріч у гугл міт  для 7-Б о 8:30 

І. Перегляньте відео до уроку. Або опрацюйте  параграф 5 підручника.

ІІ. Повтори параграфи 1-5. підготуйся до контрольної роботи. Можна скористатися матеріалом на с.37

ІІІ. Виконай письмову роботу, прикріплену в гугл класі.


15 вересня

Урок 4. Поняття про різні види матерії. Будова речовини.

зустріч у гугл міт  для 7-А о 10:30
зустріч у гугл міт  для 7-Б о 11:10 
1. Переглянь уважно навчальне відео або опрацюй параграф 4 підручника(с. 25-29). 
2.Далі – намалюй в зошит атом та вкажи основні його складові.

А в наступному відео показано  дифузію.


3. виконай тестові завдання для самоконтролю.

4. Практичне завдання
1. Візьміть прозору чашку чи невелику банку. 
2. Покладіть на дно пакетик чаю
3. Залийте окропом та не мішайте
4. Спостерігайте явище дифузії
5. Якщо є ще декілька вільних хвилин, виконайте додаткове творче завдання(посилання на нього нижче)
6. Зробіть перерву та насолодіться теплим чаєм зі смаколиками.


5.Додаткове завдання*

Перейдіть за посиланням та створіть реальну чи вигадану модель молекули. зробіть скриншот та надішліть у гугл клас або на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net

11 вересня

Урок 3. Фізичні величини та їх вимірювання

І. Опрацюй параграф 3 підручника.

Дошка

ІІ. Відкрий с.23 підручника, запиши в зошит визначення ціни поділки і формулу обчислення. Знайди в параграфі назви 7 основних одиниць вимірювання, запиши.
ІІІ. Виконай тестове завдання тут
ІV. Виконай експериментальне завдання. опис в гугл класрум

8 вересня

Урок 2. Експериментальні та теоретичні методи досліджень законів природи. Правила безпеки під час здійснення експериментів та досліджень, зокрема у фізичному кабінеті.

зустрічі у школі

 7-А о 10:30

7-Б о 11:10 

 І. Опрацюй параграф 2 підручника.

ІІ. Українські фізики

Самостійно ознайомитися з «Набором карток з інформацією про деяких українських вчених», які доступні за посиланням: https://dovidka.biz.ua/vidomi-ukrayinski-fiziki/

ІІІ. Виконати завдання у гугл класрум.


4 вересня

Урок 1. Фізика — наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища

зустріч у гугл міт  для 7-Б о 8:30,  для 7-А о 9.:10 

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

Завдання для учнів, які були відсутні на уроці
І. Опрацюй параграф 1 підручника
ІІ. Створи в зошиті таблицю «Фізичні явища, їх спостереження в природі, техніці, побуті»
Шаблон оформлення тут
ІІІ. Прочитати фрагмент твору О.Довженка «Зачарована Десна».Вибери з тексту фізичні тіла, фізичні явища та випиши їх.
«Пахне огірками, старим неретом волока, хлібом, батьком і косарями, пахне болотом і травами, десь гукають, і… зразу чую, деркачі й перепілки. Чумацький віз тихо рипить піді мною, а в синім небі Чумацький Шлях показує дорогу…

Прокидаюся на березі Десни під дубом. Сонце високо, косарі далеко, коси дзвенять, коні пасуться.»

ІV. Виконай задачі

1. У поданому нижче тексті назвіть уривки, які стосуються фізичних явищ.

·       У помірному кліматичному поясі восени листя на деревах змінюють кольори на різні відтінки жовтого, коричневого і червоного.

   Завдяки своїй формі листя падає повільніше, ніж товста гілка з тієї самої висоти.

  Коли ми збираємо листя металевими граблями з дерев’яною ручкою, зубці граблів згинаються, але їх тверда дерев’яна ручка не змінює форму.

  Восени ми рідко спостерігаємо блискавки, але часто бачимо туман, що ускладнює керуванням автомобілем.

  Туман несприятливий тим, що сильно розсіює світло від автомобільних фар.

V. 🤔 Які фізичні явища можна продемонструвати за допомогою мобільного телефону?

VІ. Виконай тестові завдання

Немає коментарів: