інформатика 9 клас

Зустрічаємось щочетверга о 12.00 та о 13.20

Постійне посилання на онлайн уроки

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

27 листопада

Урок 23-24. Групування, вирівнювання, копіювання та клонування об’єктів. Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. Екструдування форми об’єкта.

Асинхронно

1. Виконати практичне завдання на своєму ПК. Зберегти файл і відправити на пошту вчителю.

2. Пройти тест.

Після проходження тесту, зробити Print Screen (знімок екрану) результату або сфотографувати результат та надіслати на електродну адресу: sent-nikolay@ukr.net

Тест тут
Презентація до уроку тут

Детальне відео по виконанню практичного завдання тут

20 листопада

Урок 21-22. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання, об’єктів. Групування, вирівнювання, копіювання та клонування об’єктів/ Інструктаж з БЖД. Практична робота 

Практичну роботу виконуємо в програмі блендер.

Покрокова інструкція до виконання практичної роботи тут

Повна відеоінструкція до практичної роботи тут

13 листопада

Урок 19-20. Програми для тривимірного моделювання. Етапи створення тривимірного зображення. Поняття моделі, візуалізація, віртуальний світ Галузі використання 3D-моделей Види моделей. Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.

Відео з практичним завданням тут

Презентація



30 жовтня

Урок 17-18. Створення простих запитів. Основи SQL. Підсумковий проєкт: База даних на реальну тему (школа, гуртки, опитування).

Презентація

Презентація


23 жовтня

Урок 15-16. Форми для введення й перегляду даних. Технології No Code

Зустрічаємось онлайн за розкладом 6 уроку

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt


16 жовтня

Урок 13-14. Реляційна база даних. Визначення об’єктів предметної області. Інтерфейс готової БД. Можливості та обмеження. Створення та наповнення таблиць в базах даних.

Презентація 1

Презентація 2

План проєкту бази даних шкільної їдальні

Завдання 1. 

Оберіть одну з тем для бази даних:

  • Шкільна їдальня

  • Онлайн-магазин

  • Домашні тварини

  • Опишіть предметну область.

  • Визначте 3–4 об’єкти.

  • Для кожного об’єкта — придумайте 3–5 полів.

  • Укажіть зв’язки між об’єктами.

Завдання 2.

На основі попереднього завдання:

  • Склади таблиці для кожного об’єкта.

  • Укажи ключові поля.

  • Придумай 2–3 записи для кожної таблиці.

9 жовтня

Урок 11. Захист проєктів

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

Підготуйте до виходу на онлайн зустріч свій проєкт для демонстрації.

Урок 12. Поняття бази даних. Основні терміни (поле, запис, типи даних, ключі)

Переглянути презентацію

Виконати тест

2 жовтня

Урок 9-10. Креативний/маркетинговий проєкт «IoT для майбутнього: ідея, реклама, презентація»

Завершуємо роботу над проєктом. Готуємо його до презентації на уроці

25 вересня

Урок 7-8. Технічний/дизайнерський проєкт «Розумний клас майбутнього»

Працюємо самостійно над проєктом. На сьогодні має бути розроблена концепція розумного класу, вибрані найкорисніші ґаджети для нього, створений план їх розташування у школі чи класі, презентація. 

18 вересня

Урок 5-6. Технічний/дизайнерський проєкт «Розумний клас майбутнього»

Презентація

11 вересня

Урок 3-4. Моделювання інформаційної системи IoT. Програмування пристроїв Інтернету речей.  Технічний/дизайнерський проєкт «Розумний клас майбутнього»

 Переглянути презентацію 1

Переглянути презентацію 2

Виконати практичне завдання 1

4 вересня

Урок 1-2. Інтернет речей. Сфери застосування Інтернету речей. Безпека, конфіденційність і етика в IoT

Переглянути презентацію 1

Виконати практичне завдання 1

Переглянути презентацію 2

Виконати практичне завдання 2


Немає коментарів: