фізика 9 клас

  Наш підручник

Зустрічі у гугл міт
середами: 9.50
п'ятницями о 9:10
посилання на онлайн уроки

Пошта вчителя: sent-nikolay@ukr.net

28 листопада

Урок 36. Контрольна робота № 2 з теми «Світлові явища»

Контрольна робота

26 листопада

Урок 34. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція

Зустріч у гугл міт:
Опрацюйте параграф 16 підручника с 100-103 або перегляньте відео. Пройдіть тест для перевірки знань

Урок 35. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи

20 листопада

Урок 31-32. Формула тонкої лінзи. Розв'язування задач

Зустрічі у школі



14 листопада

Урок 30. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої

працюємо асинхронно

Перегляньте уважно відео. Перенесіть у зошит зображення з нього. Зайдіть на дошку. Розберіть задачі Спробуйте виконати ці задачі


12 листопада

Урок 28. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів

Зустрічі у гугл міт
о 9.50
Переглянь відео, опрацюй текстовий документ чи параграф підручника та створи опорний міні конспект.

Урок 29.  Лінзи. Оптична сила лінзи. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої.

Переглянути відео та створити опорний міні конспект.

Дошка з задачами. Завдання на слайдах 1, 4, 5, 6, 9




29 жовтня

Урок 25. Розв'язування задач

Працюємо в школі
Урок 26. Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала


1.Переглянути відео та заповнити шаблон лабораторної роботи, попередньо скачавши його на свій гаджет і назвавши власним прізвищем.
2. Можна відтворити експеримент в реальних умовах з телефонним ліхтариком, дзеркалом і щілиною з листка картону.
3. Якщо не виходить скачати та заповнити, можете писати в зошит, скориставшись заготовкою в підручнику с. 73-74. Записати дату, назву, тему, мету, обладнання, накреслити і заповнити таблицю, сформулювати висновки.
4. Заповнений шаблон або фото зошита відправити на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net


24 жовтня

https://meet.google.com/mdd-wwkc-ojt

Урок 24. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла.

Перегляньте відео та створіть міні конспект. Пройдіть тести.


22 жовтня

Урок 22-23. Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало. Розв'язування задач

Зустріч у гугл міт

Завдання: Переглянь відео або опрацюй параграф 11 та намалюй закони відбивання світла. розбери приклад розв'язування задачі на с 71 підручника. Розв'язати задачі № 3, 4, 5 із Вправи 11 підручника с. 72. Пройти тест


17 жовтня

Урок 20. Розв'язування задач на випромінювання й поширення світла.

Зустріч у школі

Якщо під час уроку буде повітряна тривога, переглянути відео, записати задачі. Малюнки переносити у зошит обов'язково. Виконати в зошиті самостійну роботу (рисунки переносити в зошит обов'язково). Фото чекаю на пошту.

Відео тут

Дошка

Самостійна робота


15 жовтня

Урок 19. Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла.

Зустріч у школі

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Урок 20. Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення.

Завдання: Переглянути відео та створити опорний міні конспект. Розв'язати задачі Вправи 10 підручника с. 65. Пройти тест


Додаткові матеріали до уроку

Тінь

Утворення тіні

Місячні фази

Сонячне затемнення

Місячне затемнення та місячні фази

10 жовтня
Урок 18. Захист учнівських проектів

Теми рефератів, повідомлень та навчальних проєктів ви знайдете на с. 54 підручника

Орієнтовні критерії оцінювання навчального проєкту
1.       Актуальність -1 бал.
2.       Оформлення роботи (паперові чи електронні носії) - 2 бали.
3.       Достовірність - 1 бал.
4.       Науковість - 2 бали.
5.       Представлення - 2 бали.
6.       Презентація (малюнки) - 2 бали.
7.       Обговорення - 2 бали.
Орієнтовне оформлення проєкту (паперові носії та презентація)
1.       Назва проєкту.
2.       Тип проєкту.
3.       Виконавці проєкту.
4.       Мета.
5.       Завдання проєкту.
6.       Хід роботи.
7.       Висновки.
8.       Використані джерела інформації.
         Проєкт - це п'ять «П»
·          Проблема.
·          Проєктування (планування).
·          Пошук інформації.
·          Продукт.
·          Презентація (представлення результату).
Готовий проєкт надсилай на пошту вчителю

8 жовтня
Урок 16.Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи
Зустріч у гугл міт
Урок 17. Контрольна робота № 1 з теми «Магнітне поле»
3 жовтня
Урок 15. Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції
1 жовтня
Урок 13. Розв'язування задач
Урок 14. Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту
26 вересня
Урок 12. Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний струм.
Зустріч у гугл міт о 9:10
Перегляньте відео1, створіть міні конспект. Зробіть схему електрогенератора. Перегляньте відео 2. Запишіть задачі.
Домашнє завдання
Вивчити § 8; виконати: вправа No 8 (1, 2, 4 — усно)
24 вересня
Урок 10-11. Електромагніти та їх застосування. 
Працюємо асинхронно.
Пройдіть інтерактивний тест онлайн уроку


Розпочнемо з цікавого відео. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємося ще більше про різноманітні прилади, які побудовані на дії магнітного поля.


Опрацьовуємо параграф «Електромагніти Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець» §7 за підручником «Фізика 9 клас, В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий».

Для візуалізації фізичних явищ можна скористатися анімаціями/симуляціями за вказаними посиланнями: генератор і динамо-машина.

Перегляньте відео та створіть міні конспект. Обов'язково запишіть означення та намалюйте будову електромагніта. Зробіть зображення до поданих задач та розв'яжіть їх самостійно або за відео.

Магнітну дію котушки зі струмом на реальному досліді можна переглянути тут 👇


19 вересня
Урок 9.  Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера. Розв'язування задач.
Виконай самостійну роботу в зошиті, фото надішли на пошту вчителю sent-nikolay@ukr.net
17 вересня
Урок 7. Практикум з розв'язування задач.
Урок 8. Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера
Зустріч у школі
Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи конспект.


12 вересня
Урок 6. Розв'язування задач
Домашнє завдання: на дошці вправи за малюнками( задача 2, 3) і текстова задача № 3
10 вересня
Урок 4-5. Сила Ампера. Розв'язування задач
Зустріч у гугл міт о 9:50

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Створи конспект. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.


Для тих хто не був присутній на онлайн уроці, посилання на дошку з розв'язками задач до теми
5 вересня
Урок 3 Магнітне поле струму. Правило свердлика
Зустріч у школі
Домашнє завдання Опрацювати § 2, Вправа № 2 (2, 4)

3 вересня
Урок 1. Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле

зустріч у школі

для перегляду презентації на телефоні чи планшеті встановіть додаток Google презентації

Перегляньте презентацію або опрацюйте параграф 1 підручника
запишіть у зошит:

1. Означення постійного магніту слайд 4
2. зображення магніту (можна розфарбувати синім і червоним) слайд 10
3. Намалюйте властивості постійних магнітів слайд 14
4. Намалюйте схему досліду Ерстеда слайд 19
5. Намалюйте схему досліду Ампера слайд 21, 23
6. Означення магнітного поля слайд 28

Урок 2. Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі.

Переглянь уважно навчальне відео та опрацюй додаткові навчальні матеріали. Далі – виконай тестові завдання для самоконтролю.

Немає коментарів: